5. To je kráva

286 12 0
                                    

Uč: ,,Marie jako tohle ti příjde normální?"
M: ,,A co? Že mi příjde zpráva? Ano"
Uč: ,,Já vám tady vysvětluju nové učivo a ty si tady místo toho s někým dopisuješ? Dobře, tak pojď k tabuli a vyzkoušíme, jak si dávala pozor"
M: ,,No a to, že jsou tady na mobilu všichni vám je úplně uprdele, že?" Řekla jsem naštvaně a vstala.
Uč: ,,Ostatní jsem neviděla"
M: ,,Protože jste slepá"
Uč: ,,Pohni!"
Schválně jsem ještě zpomalila a došla k tabuli. Ona mě začala zkoušet snad na celé učivo základky a začátku střední.
M: ,,No dobrý prostě nevím, hahaha mám pětku" pokrčila jsem rameny a šla si sednout i když mě ještě nedozkoušela.
Uč: ,,Kam tahle třída spěje, to fakt netuším. Drzí jste jak opice a jedničku jsem tady ještě v životě neviděla"
A: ,,Náhodou já dostal jedničku z těláku"
Uč: ,,Ty aby ses neozval, že Adame?!"
Celá třída se zasmála a pak konečně zazvonilo.
M: ,,Tyvole to je kráva"
L: ,,Mery pšst je skoro u tebe"
M: ,,Ale hovno, ta mě neuslyší ani když jí budu řvát do ucha"
Uč: ,,Marie já nejsem hluchá ani blbá, naschle" ušklíbla se a odešla.
M: ,,No o tom druhém trochu pochybuju" šeptla jsem Lucce a obě jsme se zasmály.
L: ,,No a jaký borec ti teda psal?"
Aha no, to by mě taky zajímalo. Odemkla jsem mobil a třískla s ním o lavici.
M: ,,Já ho zabiju" procedila jsem mezi zuby.
L: ,,Tak kdo?"
M: ,,No přece můj milovaný spolubydlící, ten idiot"
L: ,,No a co psal?"
M: ,,Čus, tak co? Jak užíváš? Já se tu válím na gauči, ale ty se vlastně musíš učit, co?" Citovala jsem Davidovu zprávu.
L: ,,Ježiši" zasmála se a plácla se do čela.
Poslední hodina uběhla celkem rychle a pak jsem šla domů. Lucka bydlí na druhé straně Rubavy, takže ani nemůžeme chodit spolu domů. Jo a po celém dni jsem měla dobrou náladu, protože skončila škola. To je pochopitelné.
Odemkla jsem, vyzula se a jak jsem vešla do dveří obýváku, málem jsem sebou švihla na zem.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat