15. Vlasy

264 11 0
                                    

Musela jsem být v té vaně fakt dlouho, protože jsem stihla přemýšlet snad o všem. Jenže pak nastal problém. Jak si mám umýt vlasy? Mám říct Davidovi? Bože ne, on mi je ještě vyškube. No ale jednou rukou si leda tak podržím sprchu. Oblékla jsem se do pyžama, což je mimochodem triko, které mám nad kolena a kalhotky. Jo v tom spím. Chvíli jsem ještě stála v koupelně a přemýšlela, jestli je to dobrý nápad, ale nic jiného mi nezbývalo. Vešla jsem k Davidovi do pokoje a on zrovna ležel rozvalený na posteli s mobilem v ruce. Když jsem tam vešla, upnul na mě zrak.
M: ,,Ehmmmm mě je to blbý, ale nemohl bys mi pomoct s mytím vlasů?"
D: ,,Fajn" zvedl se a šel se mnou do koupelny.
D: ,,No a co mám jako dělat a co z toho je šampón?" Ukázal na místo, kde jsem měla všechny mýdla, šampóny a podobně.
M: ,,Asi bude stačit, když mi to podržíš tu sprchu a já si to nějak umyju"
D: ,,Fajn takže ty tu sprchu podržíš a já ti to umyju"
M: ,,Vždycky musí být po tvém, co?"
D: ,,Ano"
Sundala jsem si gumičku a podala Davidovi šampon.
D: ,,Nechceš si sundat to triko ať ho nemáš mokré?"
M: ,,No a budu tu před tebou jen ve spodním prádle. To by se ti líbilo"
D: ,,Však si obleč ty kraťasy nebo něco"
M: ,,No fajn, ale otočit"
David se otočil a já si oblíkla kraťasy a sundala si tričko. Samozřejmě jsem se zakryla rukama a otočila se. David na mě celou dobu koukal.
M: ,,Jsem řekla otočit"
D: ,,Ale notak, si moje ségra"
M: ,,Nevlastní" upřesnila jsem a nahla se nad vanu a hodila vlasy před sebe. Bylo to hrozně divné a trošku i vzrušující stát takhle před Davidem. Bože proč na to myslím? Radši jsem zapla sprchu a opláchla si vlasy.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat