11. Pane bože

277 11 0
                                    

Pak jsme se oba odmlčeli a sledovali dál telku.
M: ,,Aha? Byl to Charlie" ušklíbla jsem se a zvedla se.
D: ,,Beztak to byla Alisa, ale tys tam teď zavolala, aby to rychle předělali, protože si věděla, že já mám pravdu tak abych nevyhrál"
M: ,,Nemel hovna Davide a pojď to uklidit" dala jsem mu do ruky krabice a upravila polštáře a gauč.
D: ,,No a co máš v plánu teď?"
M: ,,Tak jelikož je 11 hodin večer, tak se půjdu projít, pak půjdu s kámoškou ven a pak si dám oběd" řekla jsem ironicky s úsměvem.
David se zasmál a odešel nahoru. Počkat on mi vleze do koupelny! Rychle jsem vystartovala za ním a on zrychlil. Nahoře jsme zastavili, koukli se na sebe a s řevem vystartovali do koupelny. Ušklibla jsem se a skočila do koupelny. Rychle jsem zabouchla dveře.
D: ,,Jaaaaaaaaau!" Uslyšela jsem Davida. Rychle jsem otevřela dveře.
M: ,,Hups" koukla jsem na Davida, který si držel prostředníček na noze.
M: ,,Seš v poho?"
D: ,,Jo, zalez" pokrčila jsem rameny a vysprchovala se. Pak jsem šla do pokoje a česala si vlasy. Pak jsem si všimla, že si u mě David nechal nabíječku, tak jsem šla k němu do pokoje a vtrhla jsem tam.
M: ,,Pane bože" rychle jsem si zakryla oči a otočila se. David se zrovna převlíkal. A neptejte se na mé pocity! Jsem v šoku!
D: ,,Dobrý, co je?"
Otočila jsem se a David už měl kraťasy na spaní.
M: ,,Panebože to byla druhá nejhorší věc, co jsem dneska viděla, na tu máš nabíječku" hodila jsem po něm nabíječku.
D: ,,A co byla ta nejhorší? Aleš? Jo a dík"
M: ,,Ne, prostřeno"
David se začal smát.
M: ,,No tak dobrou"
Zavřela jsem dveře a šla do pokoje. Lehla jsem si a pomalu usla.
Ráno jsem se probudila okolo 8 a šla jsem dolů, kde už byl i David.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat