4. Wtf?!

304 11 0
                                    

Ráno mě vzbudil budík. Vstala jsem a ještě v polospánku jsem šla do koupelny. No jenže jak jsem ještě spala, tak jsem si nevšimla, že jsou zavřené dveře od koupelny.
M: ,,Jau" promnula jsem si nos.
M: ,,Počkat wtf?!" Po chvilce mi došlo, že nikdy, opakuju nikdy nezavírám dveře.
Já ho zabiju. Opláchla jsem si obličej a když jsem zvedla hlavu, málem jsem vyletěla z kůže.
M: ,,Panebože já se tě lekla!"
D: ,,Hmmm"
M: ,,Vypadni"
D: ,,Jo však jo, jen prosimtě nedělej takový rámus"
M: ,,Nó tak příště nezavírej dveře"
D: ,,Hele víš co je blbý?" Zasmál se.
M: ,,Ty?"
David udělal poker face.
D: ,,Ne. To, že musíš do školy😂 no nic, já jdu spát" zamával mi a odešel. Dýchej Mery, dýchej.
Po hodině jsem se vydala do školy. Bydlím od školy asi 5 minut, takže chodím pěšky.
Došla jsem do třídy a sedla si k Lucce, mojí nejlepší kámošce.
L: ,,No čáu"
M: ,,Čus" hodila jsem batoh na zem.
L: ,,Proč ses mi nepochlubila, že máš tak sexy bráchu"
M: ,,Moment jak si to zjistila?"
L: ,,Klid, viděla jsem ho, jak u vás vystupuje z auta"
M: ,,Aha no.."
L: ,,No a co? Jaký je?"
M: ,,Bude ti stačit, když ti řeknu, že je to idiot?"
L: ,,Ježiši kriste, jen ty dokážeš někoho nenávidět jen co ho uvidíš, že😂"
M: ,,Kdybys ho poznala tak mu už rovnou vrazíš. Já jsem mírumilovná a udržela jsem se😏"
Pak se před náma ozvalo zakašlání.
Uč: ,,Dámy neruším vás? Pokud vás to zajímá, tak už je 5 minut hodina!"
M: ,,Klídek pančitelko, nebo vám praskne žilka"
Celá třída propukla ve smích.
Uč: ,,Marie neser mě, nebo letíš do ředitelny!"
M: ,,Okej, tak pardón"
Učitelka odešla zpět k tabuli a já si musela zakrýt pusu, abych se nezačala smát. To nám ten den krásně začíná.
Matika byla snad ta nejnudnější hodina. Dál jsme měli chemii, což je celkem v cajku a pak děják. Máme takovou starou bábu, takže celá třída je na mobilu a ona si mele své. Uprostřed hodiny mi pípl mobil. A né, neměla jsem vyplé zvonění.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat