23. Dobrý gang

254 10 0
                                    

Další den jsme se domluvili, že já, Dejv, Vojta a Lucíš půjdem ven. Od té doby, co jsme se poznali se z nás stal celkem dobrý gang.
Venku dneska nebylo úplně teplo, takže jsem si vzala černé děrované rifle a černou mikinu od Dejva, kterou jsem mu ukradla. Je hrozně pohodlná a voní po něm, takže mu jí nechci vracet.
Vyšla jsem z pokoje.
D: ,,Marušo trochu hejbni prdelí!" Zavolal na mě zezdola David.
M: ,,Ty aby ses náhodou nepo" seběhla jsem schody a obula si tenisky. David na mě čuměl a měl nadzvedlé obočí.
M: ,,No co je? Jdeme" zatleskala jsem mu před obličejem.
D: ,,Jenom, není tohle náhodou moje mikina?" ušklíbl se a založil si ruce na hrudi.
M: ,,Eeee, no mě se nechtěla sundávat" uculila jsem se.
David se zasmál a vyšli jsme ven. S Luckou a Vojtou jsme měli sraz před parkem.
Oba dva už tam čekali. Hupsík.
L: ,,No konečně" zasmála se Lucka.
V: ,,Lucius nechej je, vždyť víš, že chtějí mít i chvilku pro sebe" zakmital obočím Vojta.
M: ,,Vojtine drž hubu" podrazila jsem mu nohu a Vojta se tak tak udržel na nohách.
D: ,,Jdem vy kecky" mávl Dejv a rozešli jsme se na jedno takové boží místo, kde je vysoká zídka, nějaká lavička průlízky. Jo ty jsou určené asi pro malé děcka, ale jako David s Vojtou furt jsou, žeo.
Já jako vždycky zabrala místo na zídce. Jenže se zlomenou rukou bych tam těžko vylezla, takže David s Vojtou spojili ruce, já si na ně stoupla a oni mě zvedli tak, abych vyšplhala na tu zídku. Chudáci no.
Sedla jsem si a spustila nohy dolů.
D: ,,Maruno opovaž se sletět, dneska večer se vrací rodiče a do nemocnice fakt nejedem"
M: ,,Hele nejsem malé děcko" ušklíbla jsem se. David se opřel o zídku a o něčem debatoval s Vojtou a Lucka si vyskočila vedle mě.
L: ,,Tyvole Mery" ukázala do parku.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat