Ask postav

205 9 0
                                    

MERY:
Líbí se ti Vojta?- Je hezký, ale zatím nechci předbíhat
Chodila bys s Davidem? Co se ti na něm líbí?- Ehh je to můj brácha, bylo by divné, kdybych s ním chodila.....líbí se mi na něm jeho smysl pro humor a jeho úsměv :3
Popiš Davida třemi slovy- Debil, vtipný, tvrdohlavý
Cítíš k Davidovi něco víc?- Ehh snažím se, aby ne.
Líbí se ti více David, nebo Vojta?- Nebvím, oni jsou oba celkem hezcí.
Pokud mezi tebou a Davidem k něčemu dojde, jak to budete vysvětlovat rodičům?- No tyvole, doufám, že se mezi námi nic nestane, protože jestli jo, vrací se David do děcáku a já mu půjdu po boku.

DAVID:
Popiš Mery třemi slovy- Sexy, praštěná, držkatá
Co je na Mery nejkrásnější? Chtěl bys jí jen do postele, nebo s ní i chodit?- Mery je celá krasná, ale má boží oči. A samozřejmě, že s ní chodit. Nejsem děvkař.
Chceš Mery?- Někdy určitě, ale ona na to zatím úplně nevypadá, heh.
Bral bys vztah s Mery vážně?- Tak jasný, bych pak s ní v jednom domě nevydržel, kdyby byla na mě kvůli toho naštvaná.

VOJTA:
Líbí se ti Mery? Chceš jí?- Je moc hezká, Dejvovi závidím, že jí má doma. A možná časem, pokud by měla zájem.
Kdo je lepší v Team Wars? Mery, nebo David?- Jako rozhodně Mery, protože být na Davidově místě, tak se propadnu hambou do země, kdyby mě porazila holka😂.
Chodíš s někým?- e-e, holky jsou divný. Ale nejsem na kluky!

RODIČE-
Myslíte si, že se mezi Davidem a Mery něco stane?- Jak je známe, tak maximálně rvačka. Teda doufáme.
Jak by jste reagovali na to, kdyby Mery s Davidem otěhotněla?- Mamka: Já bych je přerazila oba! Marušo opovaž se otěhotnět!
Taťka: No já bych Davida šoupl zpátky a Mery by si sbalil sebou!
Bojíte se, co udělají doma sami?- no já se budu divit, jestli po návratu domů bude stát dům celý, nebude vyhořelý a jestli tam nebude bordel jak v tanku.

LUCKA:
Chodila bys s Vojtou?- možná i jo, ale Mery po něm trochu jela😏

DAVID A MERY:
Budete spolu něco mít?-
David: Ptáte se toho nesprávného, to se musíte zeptat tady paní vymýšlivé.
Mery: Drž hubu Dejve. Noo možná jo, možná ne. Kdo ví.
Co jste si říkali v té koupelně?-
David: Jsem se nechal okouzlit její krásou no...chtěl jsem jí polibit, ale věděl jsem, že bychom toho asi oba litovali.
Mery: No já na žádné pocity nemyslela, já si to už ani skoro nepamatuju, vůbec jsem nevnímala.
A když jste byli přitulený v jedné posteli?-
David: Užíval jsem si ten pocit, ale díky únavě jsem moc nevnímal. Rozhodně bych se ale vedle Mery chtěl budit častějic.
Mery: Poprvé jsem byla už unavená, takže jsem prakticky hned usla a podruhé jsem byla posraná, takže jsem byla ráda, že jsem byla u Davida v bezpečí.
Jak se dá v jednom domě přežít s dvouma zlomeninama?-
David- Noo bohužel se ani kvůli tomu nevyhnu domácím pracím, takže blbí no...ale jako když nás vidí lidé na ulici, tak se na nás koukají jak na debily.
Mery- No dobrý, nemusím mýt nádobí :D

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat