2. To teda ne

346 12 0
                                    

V 7 jsem šla jako vždy do koupelny. Samozřejmě jsem se zamkla. Normálně se nezamykám, ale teď, když mám toho kreténa v domě, tak nechci nic riskovat.
Zapla jsem sprchu a snažila se uklidnit. Jenže David měl pokoj vedle koupelny a řvala mu tam hudba jak na koncertě. Zabouchala jsem na zeď, ale to očividně mepomáhalo. Fajn, nezbyvá mi nic jiného, než se zavřít v pokoji, zamknout se, vycpat díru pod dveřmi peřinou, zavřít všechna okna a nejlíp vyhodit Davida z domu.
Vylezla jsem ze sprchy a natáhla se na věšák pro ručník. No ale nic tam nebylo.
M: ,,Nenenenene to teda ne" koukla jsem na topení, ale taky nic.
M: ,,Davideeeeee!" Zařvala jsem u dveří.
Uslyšela jsem kroky, které se zastavily u koupelny.
D: ,,Ano sestřičko?"
M: ,,Můžeš mi prosímtě podat ručník? Je asi v pokoji"
D: ,,To asi ne, vždyť nemůžu k tobě do pokoje a do koupelny mezi 7 a 8 hodinou a je 7:35"
M: ,,Ježiši když ti to povoluju tak můžeš"
D: ,,Nerad porušuju pravidla, víš?" Řekl provokativně. Já ho zabiju, fakt že jo.
M: ,,Prosiiiiim"
D: ,,E-e" pak se vzdálil, ale do pokoje neodešel. Neslyšela jsem totiž jeho třísknutí dveří.
Rozhlídla jsem se po koupelně a můj pohled zastavil na malém ručníku. Povzdechla jsem si a obmotala si ho tak, aby zakryl to nejdůležitější. Ano, byl to ten malý ručník na ruce. Zbytek jsem si zakryla hromádkou oblečení a vyšla z koupelny. David čuměl z okna a když mě uslyšel, otočil se.
D: ,,No vidíš jak sis poradila"
M: ,,Kliď se odsaď, nebo jednu dostaneš" zavrčela jsem na něho.
D: ,,No ale v tom ručníku máš dobrou prdel" zatlemil se.
M: ,,Ještě jednou" pohrozila jsem mu rukou a David zvedl ruce do obraného gesta.
Já jsem zalezla do pokoje a opět jsem třískla dveřma. Ale paknjsem uslyšela to, co žádný teenager slyšel nechce. Mamku, jak rychle běží po schodech a vy víte, že vás jde seřvat. Už jsem si ale vymyslela good plán a zároveň menší pomstičku na mého milovaného bratříčka.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat