Po pár minutách, kdy jsem všechny zabíjela-jo a měla jsem debilní tým-jsem zůstala v týmu jako jediná a když jsem zabila podle mě posledního týpka, ale hra furt neskončila, tak jsem se koukla do hráčů a ještě tu byl nějaký FuckHof (hmmmm kdo to asi bude?🤨😏). A prostě se mi ho nedařilo zabít!
M: ,,Doprdele chcípni už!" Klikala jsem zběsile na myšku. A né prostě, furt se někde schovával.Pohled Davida:
Hned v pokoji jsem zapl Team Wars. Je to moje top onlinovka a musím říct, že jsem v ní fakt dobrý. Podařilo se mi tam domlátit pár lidí, ale jedna týpka se mi prostě pořád vyhýbala a nemohl jsem jí trefit. Jmenovala se BlackM ale měla holčičí skin, takže to byla holka. Cccc ale jestli je to holka tak klobouk dolů, je fakt dobrá a navíc tuhle hru hrajou na 90% kluci. Schoval jsem se za sudy a napsal do chatu.
FuckHof: Jsem ještě nepotkal tak vychcaného hráče
BlackM: No jo, to musíš umět
FuckHof: Kolik ti je?
BlackM: Ále, hošánek je nějaký zvědavý
FuckHof: Dobry no, je ti aspoň více jak 13?
BlackM: Jžš jo
FuckHof: Hej sejdem se opět tady v Lobby 3 zítra v 5?
BlackM: Okej a vím kde seš, takže tě jdu zabít
Než jsem se stihl otočit, někdo mě 3x za sebou postřelil a tím jsem umřel. Tyvole porazila mě holka. Bezva.Pohled Mery:
Yes! Mám to, další vítězství. No ale bylo už 7 a po tom namáhavém zápase mi dost vyhladovělo, tak jsem vyšla z pokoje a v tu chvíli vyšel z pokoje i David. Moc jsme se nevnímali a šli oba dolů. Já si dala na večeři chleba se sýrem a David chleba s paštikou. Najedli jsme se a já se rozhodla, že si dám krásně vyhřátou vanu. David mezitím zas zalezl do té své díry a já šla do koupelny, napustila si vanu a dala si tam i bombu do koupele.
ČTEŠ
Perfektní brácha
FanfictionMery byla jedináček. Teda do té doby, dokud se její rodiče nerozhodli pořídit jí adoptovaného bráchu. Mery se od teď bude muset dělit nejen o rodiče, ale i o dům. Jenže co když se místo vysněného malého brášky objeví v jejich domě 17letý frajírek?