24. Pusť mě

291 10 1
                                    

V parku se procházela Nina s Alešem. Též dobrá dvojice jako. Pan Aleš je můj bývalý mimochodem a ta kráva Aleše balila asi už od základky. No...asi skončili spolu, ale tak povahově pecka no. Oba dva stejní debilové.
A: ,,Hele kohopak to tu máme" zastavili se u nás.
V: ,,Tyvole nový páreček" zasmál se Vojta.
A: ,,Ty drž hubu. Marie takže za tohohle debila si mě vyměnila? Za pana adoptovaného jo?" Kývl na Davida.
M: ,,Děláš si prdel?! Já tě vyměnila? Nevím kdo tady v parku cucal někoho jiného!"
A: ,,Co si to vymýšlíš?"
M: ,,Já vím, že seš debil, ale nesnaž se mi to potvrdit"
N: ,,Aleši klid, ta kráva ti za to nestojí, ať si klidně zůstane s tím kreténem z děcáku. Beztak ho tam dali protože to byl takový debil, že ho nemohli mít doma a teď ještě pořád někde slaví"
M: ,,Co si to dovoluješ ty krávo!" Nevím, co to do mě vjelo, ale seskočila jsem ze zídky a vlepila jsem jí facku.
Nina si to ale nenechala líbit, přirazila mě na strom a dala mi pěstí. No tyvole ta týpka má páru. Hodila jsem jí na zem a už jsem jí chtěla vrazit, ale obmotaly se kolem mě dvě silné paže a držely mě, abych jí nezabila. Jo, ty ruce patřily Davidovi.
Ninu chytl Vojta, protože Aleš se odmítal zapojovat.
M: ,,Pusť mě ať můžu tu krávu zabít!"
D: ,,Mery uklidni se" držel mě pevně.
Asi to bylo dobře, protože jsem byla tak nas*aná, že bych jí umlátila k smrti.
N: ,,Ona mě normálně napadla!"
V: ,,Být tebou, tak držím hubu, protože kdybys nemlela hovna a nenarážela na Davida, tak by se nic nestalo!" Řekl naštvaně Vojta a přehodil Ninu Alešovi.
N: ,,Jdem!" Nakázala Alešovi a zmizli.
D: ,,Co blbneš?"
M: ,,Sorry, ale nehorázně mě to vytočilo" utřela jsem si krev z nosu. Má první krvavá rvačka.
V: ,,Uka" prsty mi nadzvedl Vojta hlavu a prohlídl si můj obličej. Nikdy jsem jeho oči neviděla tak zblízka. Ale byly nádherné. Přecházely z tmavě hnědé až do té nejsvětlejší.
V: ,,Na šití to naštěstí není" usmál se Vojta.
M: ,,Díky bohu"
D: ,,No a po cestě domů si připravuj proslov, co řekneš rodičům, až tohle uvidí"

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat