Vojta s Luckou si sedli na židle vedle mojí postele.
M: ,,Jak je na tom David?"
L: ,,Nevíme, nejsme rodiní příslušníci, ale tvoji rodiče už jsou tady a až něco zjistí, příjdou za tebou" pousmála se Lucka a chytla mě za ruku. V duchu jsem se modlila, ať to David přežije.
V: ,,Ale zajímalo by mě....vy se s Filipem znáte?"
M: ,,Jo...ze základky..." koukla jsem do země.
L: ,,A proč se ti chtěl takhle pomstít?"
M: ,,No...začalo to asi 8 třídou, kdy jsme si ve tříde vytvořili takovou skupinku "vandalů". Prostě jsme byli samý průšvih no a do té skupiny patřil i Filip. To byl mimochodem takový vůdce a největší průšvihář. Poznámky a napomenutí byly už taková rutina, no jenže pak se to stalo.....v deváté třídě Filipa napadlo, že vloupe do školní sítě a změní výsledky přijímaček. Aby se dostal na svou školu, protože měl nulovou šanci. Všichni mu to samozřejmě rozmlouvali, ale on si nedal říct. No tak jsme se v noci vloupali do školy a já se měla nějak dostat do programu, protože v té době mě počítače bavily a uměla jsem to. No jenže zrovna, když jsem tam něco zadávala, vtrhl tam školník a viděl nás. Hned další den se to řešili v ředitelně i s rodiči a policií. Já byla hlavní viník, protože já tam přece zadávala informace. Hrozilo mi vyloučení ze školy a taktéž ze střední. Musela jsem se rozhodnout. Buď zničím život sobě, nebo Filipovi. Jelikož moji rodiče by mě zabili, řekla jsem pravdu. Já vyklouzla jen s dutkou, ale Filip dostal vyhazov a díky tomu se nedostal nikam na střední"
Dokončila jsem svůj proslov a chvíli po té se cítila provinile.
M: ,,Celý prvák jsem se z toho snažila dostat, ale Filip mi neustále psal a obviňoval mě"
V: ,,To je debil! A kvůli toho tě málem zabil?!"
M: ,,Vojto klid, teď jde hlavně o Davida..."
ČTEŠ
Perfektní brácha
FanfictionMery byla jedináček. Teda do té doby, dokud se její rodiče nerozhodli pořídit jí adoptovaného bráchu. Mery se od teď bude muset dělit nejen o rodiče, ale i o dům. Jenže co když se místo vysněného malého brášky objeví v jejich domě 17letý frajírek?