31. Tohle je tvůj konec

253 8 0
                                    

Pohled Davida:
Přitáhl si k sobě Mery a dal jí ke spánku zbraň. Viděl jsem v jejích očích strach. Celá se třásla a já na tom nebyl jinak. Bál jsem se o ní. Bál jsem se o ní více, než o sebe.
Koukl jsem na Vojtu a Lucku. Lucka měla pevně zavřené oči a Vojta jí držel v objetí.
P: ,,Ku*va volej už!" Zařval na prodavačku a ta rozklepaně vytočila policii.
Řekla jim vše, co měla. Naštěstí. No jenže co když ten debil omylem vystřelí? Co když mu cukne ruka? A vůbec...proč si vybral Mery?
P: ,,Doprdele tu je vedro!" Sundal si masku a Mery zkameněl výraz.

Pohled Mery:
Panebože já ho znám! Ze základky ještě...musím si vzpomenout, co se tehdy stalo...proč dělá to, co dělá..
No teď si na to rozhodně nevzpomenu.
M: ,,Prosím pusť mě, policie už jede, nepotřebuješ mě tu ohrožovat na životě" koukla jsem na něho prosebným a zoufalým pohledem.
P: ,,Si jako myslíš, že si na to nepamatuju Marie?!" Zavrčel na mě.
M: ,,Co si nepamatuješ? Co jsem ti provedla, že se mi takhle mstíš?" Fakt jsem se snažila myslet, ale v téhle situaci to bylo těžké, jako přemýšlet u testu z matiky.
P: ,,Kvůli tobě mě vyhodili ze školy!"
M: ,,Počkat....na to si pamatuju, ale nebyla to moje vina Filipe!"

Pohled Davida:
Mery se o něčem bavila s tím debilem. Vypadalo to, že se znají. Ale rozhodně spolu nemají dobré zážitky z minulosti. Jenže hlavní je, že jí momentálně ohrožuje na životě.
P: ,,Já tě zabiju ty mrcho!"
Když jsem se otočil, ten idiot ležel na zemi a držel se za rozkrok. Může si za to sám. Mery chtěla vzít zbraň ze země, ale on to stihl dříve a zamířil na ní.
P: ,,Tohle je tvůj konec Marie"

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat