"Znaš za tu izreku, zar ne?" ismijavala nas je "Spremaš nešto, radiš na nečemu godinama i onda to jednostavno provedeš u dijelo. Dovedeš svih pred gotov čin, učiniš to toliko precizno da svi učine svaki korak onako kako ga ti isplaniraš. Veličanstveno."
Moj tata je i dalje šokirano promatrao Loreen. Ponašao se kao da mu ništa od ovoga nije jasno i ništa od ovoga nema smisla, što ona priča. Izgledao je kao da ne može povezati svoju priču s onim što joj izlazi iz ustiju i to ga je izbezumilo.
"I tako, svojim maestralnim umijećem dovela sam vas sve pred gotov čin. Točno kao što izreka i kaže, servirala sam vam sve na pladnju."
Nisam više mogla izdržati niti sekunde. Njezin glas u meni je izazvao takav prijezir da sam htjela da sve ovo završi jer sam se osjećala kao da će mi živci puknuti od napora. Izvadila sam pištolj i uperila ga prema njoj, a za mnom su to učinili svi ostali. Anthony je podigao pištolj u mene, Loreen je svoj prislonila mojoj mami na glavu, a moj tata je jedan uperio prema Loreen, drugi prema Anthonyu. Drugim riječima, svi smo nišanili svakoga i bili spremni na sljedeći potez. Suze su mi se nakupile na krajevima očiju što me užasno ljutilo, ali ne zbog mene već zbog toga njega. Opet on, proklet bio.
"Bilo bi dosta." obratila sam joj se "Bolesnice odvratna."
"No, no. Ne tako razgovarati sa mnom. Još sam bila toliko dobra da sam ti ponudila da te ubijem zadnju. Stvarno si jako bezobrazna." glasno je izdahnula "Mislim da ću te morati ubiti prvu, ipak."
"Ne." viknuo je Anthony samo trenutak prije nego je povukla obarač. Loreen se začuđeno okrenula prema njemu, a ja sam u nevjerici gledalal kako okreće svoj pištolj prema njoj.
"Nećeš ju ubiti." rekao joj je.
"Vidiš. Zato sam s Oscarom sklopila dogovor oko otmice one male plačljivice, jer sam znala da si ti obična pička." grubo je rekla, na što se Anthony šokirao. Bilo je očito da je iznenađen ovim priznanjem.
"Što se čudiš? Lijepo sam ti rekla što trebamo učiniti, ti si pao pod utjecaj ove male bezobraznice i ja sam morala uzeti stvar u svoje ruke. Jednostavno si isti otac, odustao si onda kada je bilo najteže. Kakva si to muškarčina ha? Ubij se odmah." mahnula je rukom svojim gorilama "Riješit ću se ja i tebe."
"Neće moći." rekao joj je i u trenutku su čitav prostor zauzeli članovi Zmija, koji su zgrabili svakog njenog podanika pojedinačno, natjerajući ih da spuste pištolje na zemlju. Jack je dotrčao do Patricka i Jasona, opipavajući im bilo pa je zatim potvrdno kimnuo Anthonyu u znak da su još živi. Loreen je šokirano gledala u njega i oko sebe jer nije shvaćala što se to događa. Luđačkim je pogledom pratila njegovo lice dok je on bez ikakvih emocija promatrao što će sljedeće učiniti.
"Št-što ti radiš?" zamuckivala je ogorčeno "Za ovo smo se godinama pripremali, kovali smo plan kako da osvetimo što su nam učinili. Kako možeš sada ovo raditi?"
"Ne. Ti si godinama planirala. Ja ne. Trovala si me svojom mržnjom i pokušavala si me uništiti kao i sebe, a ja to ne želim. Ne možeš me natjerati da uništavam tuđe živote jer si ti bolesna. Jedan si dio zaboravila u cijeloj toj svojoj priči, a to je da Greg nije moj pravi otac. I da nisam ja živio na ulici zbog njega nego zbog tebe i tvoje opsesivne ljubavi. Ti si kriva što nam je život izgledao tako kako je, a ja sam kriv što nisam prije shvatio da si bolesna i što sam sve ovo dopustio. Trebalo mi je predugo da otvorim oči, ali sada je došlo vrijeme da ovo sve prestane."
"Ne." luđački je viknula hvatajući se za glavu "Ne, ne, ne, ne. Nisam ja kriva, ne, nisam ja."
Loreen je pogledala u mog oca, bijesno, s toliko neopisive mržnje u sebi. Krivila ga je za sve, sve ono loše što je prošla u životu i sve to što je izgubila. U djeliću sekunde, podigla je ruku u kojoj je držala pištolj prema njemu i kada sam pomislila potrčati ili vikati, kad sam osjetila neopisivu i nevjerojatnu fizičku i psihičku bol jer ću ostati bez oca zauvijek, u tom kratkom djeliću sekunde koji je za mene bio vrijedniji od cijelog života, začula sam pucanj. Trzaj. Bljesak. Zastala sam i pogledala u tatu, koji je stajao šokiran, ali živ. Potrčao je isti tren odvezati mamu, a ja sam kao ukipljena stajala.
KAMU SEDANG MEMBACA
Oteta II: Osveta se servira hladna
RomansaVraćamo se u svijet kriminala i mafije. Na velika vrata ulazimo natrag među Zmije, a godinama nakon Zanea, sve se polako vraća na staro. No, riđokosa Caia ponovno će poremetiti planove novog Šefa, ali hoće li i on kao Zane, prevariti svih i dopustit...