Het liedje is pas toepasselijk later in het hoofdstuk. Er word duidelijk aangegeven wanneer je het mag op zetten. Veel lees plezier!
Pov.Celeste
De zware deuren van de loots worden open gedaan en alle mensen gaan naar buiten. Easton trekt me mee door een zij uitgang en zo komen we direct vooraan in de menigte uit. Daar staan vier auto's, de jongens en ik lopen door naar de zwarte auto in het midden. De twee buitenste auto's zijn allebei rood, de ene een Porsche en de andere een Ferrari. Naast de zwarte Mustang waar wij bijstaan staat nog een groene BMW i8. Easton staat te praten met zijn auto-coureur-team of hoe je het ook noemt en bekijkt de auto van de neus tot aan de staart "East wat is dit?" vraag ik terwijl ik naar iets in de motorkap wijs. Hij komt naar me toegelopen en begint van alles uit te leggen. Ik leun tegen de auto aan en luister aandachtig. De basic dingen snap ik wel maar daar blijft het ook bij. Ik wil net nog iets vragen als ik een klap tegen mijn bil krijg "iehhhh" gil ik en draai me vliegens vlug om. Daar staat... Laurens?
Easton komt beschermend voor me staan en kijkt woest naar Laurens " wat moet je". Laurens kijkt ons geamuseerd aan, wat er alleen maar voor zorgt dat East zich nog groter maakt en zich nog meer opspant. Laurens zet een stapje terug en zegt dan " oh niets ik kom gewoon even zeggen dat ik je straks van de baan ga rijden en dan als nog je meisje kom pakken". Easton lacht humorloos en wil uithalen maar ik pak snel zijn arm vast en fluister " East ik zou nu geen scène schoppen we hebben publiek" hij knikt kort en draait zich dan om naar zijn auto. Hij stapt de mustang in en ik zie hoe dat Laurens in de lelijke groene auto stapt. Van uit het publiek komt een oudere man naar voor die in de Ferrari stapt en als laatste stapt er een klein iets molliger meisje van rond de twintig in de Porsche. Ik draai me om naar het raampje van de mustang en klop er zachtjes op.Hij laat het naar beneden zakken en kijkt me aan, ik buig me voorover en kus hem vol op de mond waar Brian en Jack bij zijn. Zijn hand vlecht hij door mijn haren en hij drukt nog een extra kus tegen mijn lippen aan " wees alsjeblieft voorzichtig East" fluister ik. Hij knikt en laat mijn haren los, dan word ik begeleid naar de zijlijn door Brian(blondie). Door de microfoon galmt en stem dat zegt
Goooooood evening
We zijn hier vanavond bij één gekomen voor één van de spannendste races van het jaar. De grote rivalen Laurens da vinci en Easton Jones zijn na lange tijd terug op de baan. Wie zal het halen? Het toptalent Jones ,de aarts vijand Da vinci ? Of vader en dochter De Luca? We zullen het uitvinden in...3...2...1
De auto's vliegen haast de weg over. Easton en Laurens zijn tegelijkertijd vertrokken terwijl dat het meisje en blijkbaar haar vader net iets trager startte maar hen op de hielen zijn. Grote schermen laten het beeld van de race zien. Easton rijd lichtjes voorop en achter hem rijden het meisje en Laurens nek aan nek. De vader wilt aan de andere kant van Laurens hem inhalen maar Laurens duwt hem met de staart van zijn auto zo de weg af. De auto gaat overkop en draait door tot die uiteindelijk terug op zijn vier banden staat. Er komt direct een hulp team en dan gaat het beeld terug over naar de echte race. Easton en het meisje botsen tegen elkaar om als eerste te kunnen rijden terwijl dat Laurens in de staart van het meisje haar rode auto duwt. Het meisje verliest dan controle over haar stuur en knalt tegen een boom. De twee rijden nu nek aan nek. Het is nog honderd meter tot ze terug aan de loods zijn en over de finishlijn zullen rijden. Iedereen wacht aandachtig af tot wanneer ze hun turbo-motor of hoe het ook noemt gebruiken en over de finishlijn zoeven maar het moeilijke hieraan is om op het juiste moment de motor te gebruiken want als je hem te vroeg opstart is hij ook te vroeg uitgewerkt dus je moet echt op het juiste moment die motor gebruiken. De groene auto van Laurens schiet plots vooruit en Brian begint te juichen en wijst naar het scherm " hij heeft hem te vroeg gebruikt!" Roept ie dan. Nog geen seconde later vliegt de mustang naar voor en rijd als eerste over de finishlijn.
(Het liedje mag nu aan)
Ik sprint naar de auto "East!...East!"hij stapt de auto uit en ik spring in zijn armen " je hebt gewonnen!!!" Gil ik. Hij lacht en geeft me een kus dan word er een auto deur zeer hard dicht geslagen en komt er een woeste Laurens op ons af " Jones je denkt toch niet dat jij haar krijgt als ik haar niet krijg!" Roept hij dan. Laurens trekt een wapen van uit zijn jas en richt het vol op Easton zijn borst, Easton pakt direct mijn arm vast en trekt me achter zich. " ga weg Laurens maak het niet nog erger voor jezelf dan dat het al is. Je hebt verloren klootzak" roept Easton uit volle borst, maar dat was niet zo slim want Laurens lijkt alleen maar bozer te worden.
Hier staan we dan, onder schot . Ik zou niet weten wat te doen! Easton kan zijn geweer niet pakken want dan ziet Laurens het en schiet hij ons af. ik kan zeker niet mikken dus we zijn gedoemd. Maar dan kom ik met een grandioos idee, ik laat mijn armen rond zijn middel glijden en fluister dan " East, ik ga je geweer proberen te pakken en aan jou geven oké?!" Hij knikt bijna onzichtbaar maar dat was voor mij een teken om verder te proberen ik glij over zijn borst door naar zijn binnen zak in zijn jas waar het geweer in zit. Ik wil het net pakken als Laurens "STOP" roept. Ik pak het geweer in paniek vliegensvlug vast en geef het aan Easton. Die richt zijn geweer op Laurens en duwt mij in de armen van iemand " breng haar in veiligheid" blaft hij naar Brian. Jack gaat naast hem staan en dan worden er Schoten gelost, Brian duwt me naar de grond toe en kijkt me aan " luister goed Celeste, je gaat lopen zo hard als je kan! Ik geef je dekking tot je in de auto zit en ga dan terug om Easton te gaan helpen oké?...Celeste?...Celeste?!".
Terwijl dat Brian zijn uitleg aan het doen was zag ik hoe Jack een geweer in zijn gezicht kreeg en op de grond viel en bleef liggen terwijl dat Easton onder schot word gehouden door twee mannen, één daar van was Laurens. Ik spring op en loop naar hun toe , ik haal mijn geweer van mijn enkel af en richt het op de man die Easton wilt neerschieten. Mijn handen trillen met het geweer in mijn hand oké ,oké ,ik kan dit.
1:Het handvat stevig vast houden
2:de veiligheid van het geweer halen
3:richten, en dan...de trekker over halen.
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomanceWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".