Hoofdstuk3

2.7K 46 7
                                    

Pov.Celeste
De bel dat aangeeft dat de middag pauze begint galmt door de gangen van de school. De meeste leerling sprinten naar de deur. Ik sta samen met Lily op mijn gemak op en gooi al mijn spullen in mijn tas. Als we allebei klaar zijn slenteren we op ons gemak naar onze kluisje. Het blijkt dat Lily haar kluisje op nog geen twee meter van de mijne licht dus dat is gemakkelijk. Ik doe mijn kluisje open dat eigenlijk net iets te hoog is dus ik moet op de tippen van mijn tenen staan. Ik prop mijn boeken die ik vandaag niet meer nodig heb in mijn kluisje en wil net mijn boek pakken maar ik hoor en diepe stem " ga aan de kant, je staat voor mijn kluisje" brommen. Ik maak een verontwaardigd geluidje en draai me om. Tuurlijk is het die jongen waar ik daarnet ben tegen op gelopen. Ik kijk hem uitdagend aan, Ha! Hij denkt toch niet dat voor hem opzij zal gaan?! " ik vraag het geen tweede keer" herhaalt hij. Ik draai me terug om naar mijn kluisje en zeg " het spijt me grote jongen maar je zal toch echt even moeten wachten" ondertussen dat ik dat zeg rommel ik wat in mijn kluisje.

Lily hapt naar adem terwijl dat de twee jongens naast hem beginnen te grinniken. De jongen gromt en klapt mijn kluisje toe, hij draait me ruw om en drukt me hard tegen de kluisjes. Hij buigt voorover tot dat zijn lippen bijna de mijne raken, ik voel zijn adem op mijn lippen. "luister KLEINE meid, ik zou maar snel stoppen met een grote mond op te zetten anders overleef je het hier niet. En ga nu met je mooie kontje opzij zoals ik heb gevraagd". Ik kijk boos naar hem op en duw hem met alle kracht die in me zit naar achter, hij zet zoals verwacht en stap naar achter en dat is voor mij genoeg om mijn tas vlug op te rapen en weg te stampen maar nog voor dat lukt krijg ik een klap op mijn bil. Dat is de druppel, ik draai me vliegensvlug om en geef hem een klap in zijn gezicht. Met dat gedaan te hebben loop ik samen met Lily naar de kantine. " alles oké?" Vraagt ze. Ik knik en vraag wie dat de drie klojo's eigenlijk zijn. " dat zijn de drie badboy's van school. De blonde is Brian, hij kan soms wel aardig zijn.

Dan heb je Jack diegene met zijn groene ogen, hij is de grootste klootzak van ze allemaal

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dan heb je Jack diegene met zijn groene ogen, hij is de grootste klootzak van ze allemaal.

Als laatste hebben we nog Easton hij is diegene waar je tegen op liep, er wordt gezegd dat hij bij de maffia zit maar dat zijn enkel maar roddels

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als laatste hebben we nog Easton hij is diegene waar je tegen op liep, er wordt gezegd dat hij bij de maffia zit maar dat zijn enkel maar roddels. Easton is een even grote klootzak als Jack alleen zit er in Easton meer kattenkwaad.

 Easton is een even grote klootzak  als Jack alleen zit er in Easton meer kattenkwaad

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wees alsjeblieft voorzichtig met hen. Normaal gezien doen ze enkel jongens pijn maar je weet nooit met hun!" eindigt ze haar verhaal. Hmmm interessant om te weten dat ik op mijn eerste dag al boel heb met ' de grote badboy' van school.

Wanneer we de kantine binnenlopen kijk ik vlug eens rond. Het is echt een typische kantine, je ziet de groepjes zo zitten. Langs de zijkanten heb je de geeks/nerds dan heb je de "gewone" groep en dan in het midden heb je drie tafels de barbie's, het sport team/ badboys en dan nog de gothic's. Ondertussen hebben Lily en ik elk al een plateau met eten erop. We lopen naar een tafel waar nog drie meisjes en twee jongens aanzitten, ze stellen zichzelf vlug eens voor. Plots is heel de kantine stil. Drie jongens lopen de kantine in, ra ra ra welke. Ja dat klopt dom, dommer en domste. Domste zijn kaak staat rood, hij maakt oogcontact en kijkt woedend. Triomfantelijk zwaai ik terug en geef hem een lucht kusje. Met een uitdagende blik kijk ik hem aan, wachtende op zijn reactie. Hij gaat bij het football team zitten en dan begint iedereen weer te babbelen.

De mensen waar ik bij zit zijn stuk voor stuk super vriendelijk, ik lach me kapot met hun. Vijf minuten voor de bel ruimen we onze plateaus af. Ik en Lily lopen door de gang " oh Lily, we moeten nog naar mijn kluisje. Ik heb mijn boek niet kunnen pakken met het hele Easton gebeuren!" Vertel ik haar. Ze knikt en samen lopen we naar mijn kluisje. Daar aangekomen pak ik vlug mijn boek. Als ik me omdraai staat er plots één van de barbie's samen met haar meelopers voor mijn neus.

Ohhh hier heb ik zo geen zin in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ohhh hier heb ik zo geen zin in. " wat moet je?" Vraag ik kort af. " wat ik moet hebben is dat jij van mijn toekomstige vriendje afblijft, hij is van mij begrepen!" Krijst ze. Ik zucht geïrriteerd " kijk troela, ik hoef jouw toekomstige vriendje niet en ik geef je één tip:Als je twee kilo make-up op je gezicht hebt en er uit ziet als een pop dan moet niemand je hebben dus je maakt sowieso geen schijn van kans". Haar gezicht wordt helemaal rood en ze grijpt naar mijn haar. Ik duw haar hand weg en geef zelf een snok aan haar haar. Omg! Ik heb een pluk van haar haar mee.

Mensen verzamelen zicht rondom ons, verschillende leerlingen beginnen te klappen. Ze kijkt me nu met een nog roder hooft aan. Een oorlogskreet komt uit haar mond en ze springt op me af. We landen samen op de grond en beginnen elkaar te duwen. Ik neem haar haren terug vast en zorg dat ik boven op haar kom te zitten. Ze duwt haar lange nagels in mijn armen in een poging om mij los te krijgen van haar haren. Ik wil haar een bitch-klap geven maar op dat moment voel ik hoe ik door twee sterke armen van de grond wordt geplukt. " rustig aan tijger, zo een rake klap als ik heb gekregen zou zij niet overleven" fluistert hij met zijn lippen tegen mijn oor. Ik rill en kijk naar de Barbie voor me. Ze wordt vast gehouden door blondie en doet alsof ze aan het huilen is. Ik wil me los rukken uit Easton zijn armen maar hij houd me alleen maar steviger vast, na nog een minuut tegen te stribbelen laat ik met tegen zijn borst aanzakken. " zijn we rustig" vraagt Easton met een grijns op zijn gezicht. Ik steek mijn tong uit. Hij lacht en zet me rustig neer. Lily loopt naar me toe en vraagt of dat alles oké is. Ik vertel haar dat mijn arm wat pijn doet maar dat ik voor de rest oké ben. Ze zucht opgelucht maar verstijfd als de drie bij ons komen staan blondie fluit en steekt zijn hand op voor een high five. Ik klap mijn hand tegen de zijne " dat heb je goedgedaan meid, ze heeft gewoon een kale plek op haar hoofd!" Lacht hij. " ja blondie ik weet het, ik heb talent". De drie grinniken. " wel ik moet gaan, de les is al begonnen" samen met Lily loop ik  naar het juiste lokaal, daar verzin ik een smoes en al gauw mogen ik en Lily gaan zitten en dan begint de saaie les.

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu