Pov.Easton
Met mijn handen in mijn haar zit ik in de zetel , fuck waar gaat dit toch naar toe. We zijn al bijna vier dagen in Italië en elke dag is een grotere kwelling dan de dag ervoor. Het ene moment dartelt Celeste door het huis alsof ze een klein meisje is en het andere alsof ze klaar is om iedereen hier in huis te verleiden.
Elke fucking dag moet ik aanzien hoe ze steeds comfortabeler wordt met de andere jongens, als we haar nieuwe dingen aanleren zoals vechtsporten is het precies alsof ze weet wat onze zwakke punten zijn. Dan raakt ze even je borst of schouder aan of dan werpt ze een speelse blik maar je toe en dan ben je zodanig afgeleid dat je nog geen twee tellen later met je gezicht op de grond ligt.Celeste en ik slapen nog iedere nacht samen ook al heeft het weer de afgelopen dagen niet meer lelijk gedaan. Ik denk dat we beide nog niet klaar zijn om elkaar los te laten, ze is en blijft mijn meisje zelfs al weet ze dat niet. Ik hang nog steeds af en toe de eikel uit zodat als het moment daar komt dat ik weg ga ze het niet al te moeilijk zal krijgen, maar ik geef eerlijk toe dat het met de dag moeilijker wordt om zo tegen haar te doen. Het ene moment is ze dan ook heel vriendelijk en aanhankelijk naar mij toe en het andere wilt ze niet eens antwoord geven als ik tegen haar spreek. De spanning tussen ons wordt elke avond ook alleen maar groter, Ik weet niet hoe lang ik me nog kan inhouden rond haar. Gisteren bevoordeeld, toen kwam ik iets te vroeg de kamer binnen en stond ze zich nog om te kleden, ik heb me zo hard in moeten houden en met al mijn wilskracht die ik kon vinden ben ik dan maar terug weg gegaan .
Gisteren ochtend zijn we voor de eerste keer gaan scherpschieten, we hebben als eerste lange afstand schieten gedaan met een sniper. Daar blonk ze in uit, ik heb maar één keer moeten uitleggen hoe alles werkte en het mikken ging als van zelf sprekend. Achteraf kreeg ik van Brian een foto van haar toegestuurd
Ook het van dicht bij schieten ging goed, daar heeft ze nog wat extra oefening in nodig om haar geweer te laden en dat soort dingen , ook de verschillende types geweren zal ze moeten leren kennen maar ze kan mikken als één van de beste. Haar uithoudingsvermogen wordt steeds beter en ook haar zelfverdediging vordert goed, maar voor de verandering gaan we vandaag met zen alle een grote wandeling maken , aangezien dat Celeste vandaag haar eerste vrije dag heeft. De jongens zijn al aan het wachten in de tuin op het terras en ik ben nu op weg naar haar kamer om te kijken of ze klaar is zodat we kunnen vertrekken.
"Ik kom!" roept ze als ik op haar deur klop, de deur wordt open gerukt en daar staat ze dan in een klein rood gevalletje dat ze een bikini noemen
Mijn mond zakt open "Ik moet gewoon nog mijn jeans shortje en sneakers aan doen en dan ben ik klaar" roept ze over haar schouder naar mij toe. Met grote ogen kijk ik naar haar rond dartelende figuur "is dat het?" vraag ik ongelovig, ze draait zich terug naar mij "is dat wat?". "Ga je niets meer aan doen?" ,komaan gast je spreekt als een over bezorgd vriendje doe toch niet zo denk ik bij mezelf . " Het is mooi weer, ik wil bruinen en jullie lopen ook altijd half naakt rond waarom zou ik dat dan niet mogen?, wees blij dat ik nog een topje aan heb" lacht ze "oh en je hebt toch al meer gezien van mij dan dit dus ik zie het probleem niet". Ik slik, mijn ogen gaan over de rondingen van haar hemelse lichaam, fuck ze wordt mijn dood nog eens. "Kom je nog grote jongen" zegt ze met een voldaan lachje terwijl ze op mijn borst klopt en langs mij door de deur glipt, mokkend en schoorvoetend loop ik haar achterna.
Als ook ik eenmaal beneden ben zie ik hoe Celeste op de schoot van Brian zit en hij een of ander grapje vertelt , fuckkkk wat ben ik toch een jaloers type. Het liefste zou ik haar van zijn schoot rukken en mijn beste vriend zijn neus verplaatsen maar ik weet ook wel dat ze gewoon goede vrienden zijn dus van hem kan ik het nog hebben ,maar als Pietro en Jack met hun gladde handjes aan mijn meisje zitten dán moet ik me pas in houden. Het ergste van allemaal is dat ze het niet door heeft! Elke man in dit huis wat zeg ik overal in de wereld, behalve Brian dan kijkt naar haar alsof ze haar willen verslinden en Celeste merkt het niet, ze speelt en dartelt gewoon rond hun alsof ze een verliefd veulen is! En ik weet ook wel dat ik waarschijnlijk overdrijf maar shit man, she drives me crazy. Enkel nog maar de gedachte dat één van de jongens met zijn vuile tengels aan haar zit maakt me kwaad, wat zeg ik furieus.
"Goed Wane en Wade jullie hebben de rugzakken met snacks en drinken voor onder weg? Pietro jij het de rugzak met de EHBO-kit in? En ik heb de rug zak met extra bescherming zijn we klaar?". Iedereen knikt en dan zijn we weg, aan het uiteinde van de tuin begint er een pad dat we nemen, het pad lijdt ons over de berg en loopt door naar het strand. Het is nu iets na de middag en de wandeling duurt een uur of twee , dan blijven we wat op het strand en nog de wandeling terug dus tegen dat we thuis zijn zal het wel al donker zijn. Alberto en Jack lopen helemaal voorop, Pietro loopt samen met Wade en Wane achter hun, dan heb je Celeste en Brian en helemaal achteraan loop ik, zodat ik zicht heb op iedereen. Wade en wane lopen wat te kloten met Pietro en Celeste gilt als Brian achter haar aan begint te lopen ik wil net eens printje maken om haar "zogezegd" te redden van Brian als ze vol in de armen van Pietro springt, hij doet alsof hij haar beschermt van Brian en volgens mij komt er stoom uit mijn oren. Oké Easton gewoon tot tien tellen, je kan dit, ze is gewoon aan het spelen, laat haar doen, ze heeft plezier, kut maar niet met mij. Ik wil mijn frustraties uitschreeuwen maar het enige wat ik kan doen is kijken naar hoe ze zijn hand pakt en ze samen verder het niet zo heel stijle bergpad bewandelen,
Wat een marteling...
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomanceWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".