Pov.Easton
Celeste ligt met haar been half over mij terwijl haar ene arm losjes over mijn borst gedrapeerd is. Haar gezicht ziet er sereen uit alsof ik effectief alle pijn heb weg gekust gisteren. Haar dikke,volle wimpers rusten zacht op de bovenkant van haar wangen en haar roze lippen wijken een beetje uit elkaar. De kleine wolkjes lucht die van tussen haar lippen komen strelen mijn borst, wat moet ik toch doen met dit meisje. Hoe kan ik deze kleine engel meesleuren in mijn duivelse wereld. " Alsof je dat nog niet gedaan hebt" denk ik dan. F*ck dit word zwaar, na dat feest waar ze voor is uitgenodigd door padré laat ik haar gerust, ja dat is het beste. "Ugh man dat kan je toch helemaal niet" denk ik weer. Hmmm ik zal het naar moeten proberen, op dat feest zijn er toch meerdere meisjes en pap heeft duidelijk gevraagd om met verschillende meisjes om te gaan ook na het feest zodat ik aan het einde van het jaar een verloofde heb. Bah, dan moet ik met zo een Barbiepop trouwen.Zonder dat ik me er bewust van was ben ik begonnen met cirkeltjes tekenen op Celeste haar arm. Een kreun verlaat haar lippen en dan fladderen haar ogen een paar keer open. Ze draait haar hoofd en vleit haar gezicht nog wat dichter tegen mijn borst. " goeiemorgen" , het enige wat ik terug krijg is een soort gemompel. Ik grinnik en wacht nog even tot dat ze wakker is, na een minuutje drukt ze een kus op mijn borstkas "goedemorgen" zegt ze dan met een ochtend stem. Ze draait zich terug op haar rug en ziet nu pas dat ze half naakt is, ik denk dat ik haar nog nooit zo snel naar het dekbed heb zie graaien. Ik grijns "niets wat ik nog niet heb gezien of aangeraakt". Haar wangen kleuren roze " rot op" zegt ze, net op dat moment krijg ik een kussen tegen mijn gezicht. Ik haal verontwaardigd het kussen van mijn hoofd en zie hoe ze met een ondeugend lachje naar me kijkt " tijger, als ik jou was zou ik gaan lopen".
Haar ogen worden groot maar dan sprint ze weg, met een arm rond haar boven lichaam en enkel die zwarte broek ziet ze er om op te vreten uit. Die pup van haar loopt direct achter haar aan en ook ik zet de achtervolging in. Zo lopen we door de gang ,af de trap en naar de living. Ik zit haar op de hielen maar in de keuken stop ze abrupt ,ik bots tegen haar op en zie dan pas mijn vader voor de tweede ochtend op rij in de keuken staan. Ik trekt Celeste direct achter me want mijn vader was haar aan het uitkleden met zijn ogen of toch alles wat ze nog aanhad dan. Ik schraap mijn keel " wat doet u hier padré " zeg ik op een norse toon " u had niet vermeld dat u langer bleef". " jongen toch, ik ben hier enkel om het meisje te bedanken die mijn zoon heeft gered maar ik zie dat jij dat al hebt gedaan" grijnst hij. Bij mijn vader zijn statement drukt Celeste haar volledige boven lichaam tegen het mijne en wikkelt ze haar armen rond mijn middel. Ik voel hoe haar borsten tegen mijn rug zijn geplet en voel hoe Easton junior tot leven begint te komen " wel padré zeg wat je te zeggen hebt en dan zijn we terug weg". Hij knikt maar al snel begint hij terug te grijnzen " als je met iemand praat kijk je elkaar in de ogen". Ik zucht gefrustreerd en knijp in mijn neusbrug plots duwt Celeste mijn bicep naar boven en haar hoofd verschijnt vanachter mij rug " het is heel vriendelijk van u om me te bedanken meneer maar dat is echt niet nodig, ik had het zo opnieuw gedaan zodat East blijft leven. Als u mij en uw zoon nu wilt excuseren dan kunnen we ons Uhm...toonbaar gaan maken" sluit ze af met rode kaken.
Ik kijk haar verbaast aan maar smelt door de bijnaam die ze me geeft, ik knijp kort in één van haar armen die nog steeds rond mijn middel liggen. " padré" knik ik als afscheid en dan schuifel ik naar achter zodat die oude perv niet naar mijn meisje kan kijken. Wanneer we de hoek om zijn en terug in de living zijn laat ze me los en bedekt haar zelf terug ondertussen is ze aan het giechel als een meisje van vijf jaar, ook ik kan mijn lach niet inhouden. Wanneer we allebei zijn uitgelachen lopen we naar boven Duke ligt op het bed te maffen " die hond van jou groeit uitermate snel" zeg ik. Ze knikt en loopt naar de badkamer " dat is volkomen normaal, het ziet er komische uit niet? Die veel te lange oren en poten". Ik grinnik en aai over zijn hoofd. "mag Ik douchen?" Roept ze van uit de badkamer. " doe maar" roep ik terug, ik wacht tot wanneer ik het water van de douche hoor lopen maar dat komt niet, dan stapt Celeste met een handdoek rond haar de badkamer uit "shampoo vergeten" zegt ze alsof het niets is. Ik slik en probeer niet naar haar benen te kijken maar dat is f*cking onmogelijk. Dat meisje is gewoon seks op benen. Als ze nog lang door de kamer paradeert met enkel die kleine handdoek rond haar vrees ik dat ik Easton junior deze keer niet in bedwang kan houden.
Ze loopt naar haar tas en ritst hem open na even rommelen zegt ze dan " oké niet boos worden maar ik heb geen shampoo bij". Ze kijkt me met een grote ontschuldige lach aan "er staat wel iets in de douche tijger gebruik dat maar" ze knikt en loopt snel de badkamer in, deze keer gaat de kraan wel aan. Ik ga op bed zitten en check mijn gsm, ik heb zeker dertig berichten vooral van Brian die me op de hoogte houd over Jack. Blijkbaar heeft die een Hersenschudding en een gekneusde neus maar voor de rest gaat het wel.
E: hey alles goed man, gaat ie naar school?
B: ja man anders word ie geschorst van het team doordat hij al te veel lessen heeft gemist
E: hmm das k*t
B: hoe ist met Die kleine?
E: gisteren had ze het moeilijk man
B: shit was het erg?
E: valt mee, het muilen daarna was wel chill
B: is ze goed?
E: f*ck één van de beste die ik al heb gehad
B: chill
B: Ik zie je later en vergeet niet morgen school
E: più tardi amico
( zie je later vriend)
B: CiaoEn dan sluit ik mijn gsm af.
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomansaWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".