Hoofdstuk28

1.7K 38 1
                                    

Pov.Celeste
Uitslapen zit er voor mij niet in, ik ben deze ochtend om vier uur wakker geworden. Ik vind het idee dat Easton met andere meisjes moet omgaan verschrikkelijk. Heel de tijd heb ik liggen nadenken over hoe ik er voor ga zorgen dat dit niet uitdraait op een fiasco en het enige idee waar ik ben op gekomen is om vanavond te stralen en er voor te zorgen dat hij me wel móet kiezen.

Het is nu zes uur, Easton ligt op zijn rug te slapen. Zijn borstkas is voor de helft ontbloot en één van zijn armen hangt uit het bed, zijn chocolade bruine lokken liggen warrig op zijn hoofd. Wat ik er nu allemaal niet voorover zou hebben om die zachte lokken door mijn vingers te laten glijden maar dat kan nu niet. Ik sta zo stil mogelijk op en trek een jeans over mijn benen, zijn shirt hou ik gewoon aan. Ik loop op de tippen van mijn tenen naar beneden en aai Duke even over zijn zachte hoofd. Dan schrijf ik een briefje voor Easton en leg het naast Duke zijn mand, ik laat hem hier want ik ben er vast van overtuigd dat ik na het feest terug mee naar hier wordt genomen. Via mijn gsm bel ik een taxi en die komt niet veel later aangereden. Ik schuif op de achterbank en geef de chauffeur het adres van de straat naast onze straat door, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn.

Ik kijk uit het raam en zie hoe alle huizen in de opkomende zon aan ons voorbij stuiven. Niet veel later stopt de taxi aan het bekende kruispunt en betaal ik voor de rit. In de koude ochtend lucht loop ik de straat uit en zie dan eindelijk mijn huis, ik trek een klein sprintje naar de voordeur. Eenmaal binnen doe ik het licht in de keuken aan en pak wat fruit met yoghurt uit de koelkast en ga dan op mijn gemak op het aanrecht zitten. Als mijn ontbijt op is loop ik naar mijn kamer en probeer nog een paar uur te slapen wat uiteindelijk na lang piekeren gelukt is. Rond twee uur in de middag werd ik wakker dus dan heb ik een uitgebreide douche genomen waarbij ik mijn haar heb gewassen en alles geschoren. Met mijn haar in een handdoek gedraaid heb ik me ingesmeerd met bodylotion dat naar bloemen ruikt, mijn tanden uitgebreid gepoetst en dan heb ik mijn nagels gelakt in een beige kleur. Die zijn net klaar met drogen , het is nu zestien uur. Ik heb nog en tweetal uur en dan is Easton hier om me op te halen. Hij heeft nog een kort berichtje gestuurd daarnet waar ik al even kort op heb geantwoord gewoon omdat ik niet goed wist wat te zeggen. Ik loop mijn badkamer binnen en begin aan mijn make-up. Ik hou het naturel, ik vul mijn wenkbrauwen licht bij door er een gekleurde gel door te halen, Dan breng ik wat getinte bb-crème en contour aan. Als laatste nog wat glitterende oogschaduw, blush en wat doorzichtige lippen gloss. Ik droog mijn haar en zoek een video op YouTube op over hoe je haren opsteekt. Het eind resultaat is mooi maar totaal niet wat er op de video word uitgelegd.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Haar haar is iets donkerder dan op de foto)Als ik de voorste lokken rond mijn gezicht nog wat heb bij gekruld loop ik door naar de dressing

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Haar haar is iets donkerder dan op de foto)
Als ik de voorste lokken rond mijn gezicht nog wat heb bij gekruld loop ik door naar de dressing. Daar trek ik een mooie rode kanten string aan, een beha laat ik achterwegen wang dat gaat niet met mijn kleed. Ik haal mijn jurk uit de beschermingshoes en doe zorgvuldig de sluitingen aan de rug open. Ik stap in het kleed en trek de stof naar boven, als het kleed op de juiste plek zit sluit ik de sluiting. Ik loop naar mijn schoenenrek en pak de magische schoenendoos met schoenen die ik nog nooit heb aangedaan.

Voor mijn zestiende verjaardag heb ik van mijn ouders een paar Louboutins gekregen, ik heb ze nooit durven aandoen omdat ik ze te mooi vond. Ik loop heel voorzichtig zodat mijn kleed niet op de grond sleept naar mijn bed, daar leg ik de schoenendoos op en doe hem open. Ik vouw het rode papier in de doos open en haal de twee laké hakken eruit. Één voor één schuif ik de mooie zwarte hakken aan mijn voeten. Als ik mijn balans heb gevonden en zeker weet dat ik mijn enkels niet zal breken loop ik naar mijn tafeltje met parfums en spray wat parfum op mijn hals en mijn polsen. Dan kies ik een paar mooie traditionele diamanten oorbellen.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ook die goed zitten bekijk ik mezelf van kop tot teen in de spiegel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ook die goed zitten bekijk ik mezelf van kop tot teen in de spiegel. Mijn haar zit speels maar toch elegant. De diep rode satijnen jurk past goed bij mijn nog steeds gebruinde huid, het strapless lijfje zit mooi strak rond mijn buste  maar niet té zodat ik nog kan ademen. De split in de jurk loopt tot net onder mijn heup en accentueert mijn been heel mooi. De hoge hakken zorgen ervoor dat mijn jurk enkel vanachter nog een beetje op de grond sleept, ze zijn ook een mooi detail als ik wandel en de zwarte punten komen vanonder de jurk.

Fier bekijk ik het resultaat in de spiegel, als hij hier niet op valt dan weet ik het ook niet. Ik pak nog een zwarte clutch en steek daar mijn gsm, lippen gloss en creditcard in. Dan loop ik zo voorzichtig mogelijk naar beneden zodat ik niet struikel en mijn nek breek. Beneden drink ik nog een glas water, exact om achttien uur gaat de bel. Ik adem diep in en loop naar de deur. Vlinders fladderen rond in mijn buik, de zenuwen overspoelen me bijna maar toch doe ik de deur open en daar staat hij dan, brede schouders zijn in een zwart pak gehuld. Aan zijn voeten draagt hij zwarte laké schoenen. Zijn haar is met een heel klein beetje gel in model gebracht en ik ruik tot hier zijn kruidige en mannelijke aftershave. Onbewust druk ik mijn dijen tegen elkaar. Oh God, wat is hij knap. Zijn ogen zwerven over mijn lichaam. Hij kijkt naar mijn been dat door mijn split komt en gaan dan over het rode lijfje. Hij kijkt vol lust naar de boven kant van mijn borsten die uit de jurk komen. Dan gaat hij verder naar mijn hals tot wanneer die goud bruine kijkers zich verankeren met de mijne. Mijn borst daalt en rijst met elke verhitte blik. Hij stap dichter bij en draait zijn vinger rond een lok haar dat naast mijn gezicht hing. Hij buigt zich voorover en met zijn lippen tegen mijn oor fluistert hij "Je maakt het me zo moeilijk schatje". Dan gaat hij met zijn vinger over de boven kant van mijn borsten en kijkt hij me met een jongens achtingen grijns aan.

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu