Pov.Celeste
Easton kijkt me verward aan " WAT?!". "mag.ik.mee.?" Zeg ik nogmaals. Hij kijkt me voor een lange tijd aan en zucht dan diep. "Ik weet niet waarover je het hebt" probeert hij nog maar dat pik ik niet. " kom Easton, ga nu niet de domme uit hangen ik heb al genoeg gehoord om te weten dat je naar een autorace gaat gaan deze avond en ik wil mee. Dus tenzij dat je wilt dat ik alleen ga moet je nu vooral verder blijven liegen en doen alsof je van niets weet want ik ga toch sowieso gaan met of zonder jou" zegt ik op een strenge toon. Hij klemt zijn kaken op elkaar en knijpt dan gefrustreerd in zijn neusbrug na een paar seconden doet hij zijn ogen terug open en zegt " kom ik zal je vinger verzorgen en voor je weer begint te zagen je mag mee, koppigaard" . Ik klap enthousiast in mijn handen maar his dan van de pijn, Easton stapt snel op me af en sleurt me zowat mee naar de keuken daar zet hij me zonder veel moeite op het aanrecht en haalt dan een grote EHBO-kist van uit een kast. Ik kijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in de doos zit van verbanden tot spuiten tot de meest rare zalfjes alles wat je je maar kunt voor stellen zit in de doos.Hij rommelt wat en vind dan uiteindelijk een pleister, hij komt tussen mijn benen staan en plakt de pleister behendig rond mijn vinger. Van onder mijn wimpers kijk ik naar Easton, ik leg mijn handen op zijn borst. Zijn ogen scannen heel mijn gezicht en blijven af en toe hangen bij mijn lippen. Onbewust bijt ik zacht op mijn lip hij kijkt nu iets langer naar mijn lippen en buigt langzaam naar voor. Dan gaat alles zeer snel zijn lippen plaatsen zich hongerig op de mijne en ik kus al even gretige terug ,mijn handen vinden een weg naar zijn haren en verwikkelen zich dan met de chocolade-bruine lokken. Zijn handen liggen al snel op mijn heupen en ik wikkel mijn benen rond zijn middel. Hij pakt me moeiteloos op en drukt me iets verder tegen de muur ondertussen hebben zijn lippen de mijne nog geen enkele keer verlaten. Hij likt over mijn onder lip en mijn mond opent zich voor hem. Zijn tong verkent mijn mond, ik probeer nog te vechten voor dominantie maar dat was een verloren strijd voor mij. Ik trek zacht aan zijn haar en een diepe mannelijke grom rolt over zijn lippen. Ik grijns en hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan ,we kussen nog steeds vurig verder totdat hij zacht op mijn lip bijt en we elkaar los laten. Zachtjes zet hij me op de grond maar hij blijft wel volledige over mij gebogen. Zo staan we naar elkaar te kijken allebei buiten adem.
Wanneer we allebei op adem zijn gekomen drukt hij zijn lippen nog eens vluchtig op de mijne en grijnst dan. Ik geef hem een stomp en loop dan onder zijn armen door naar de voorkant van het huis. "breng je me naar huis?, dan kan ik me gaan klaarmaken voor ons avontuur van deze avond!". Hij kreunt gefrustreerd maar pakt toch zijn auto sleutels. De rit naar mijn huis was veel te kort. We hebben gebabbeld over van alles en nog wat maar vooral over wat hij allemaal gepland heeft de komende weken aangezien hij duidelijk heeft gemaakt dat het niet bij één avontuur zal blijven. Toen we bij mij thuis kwamen wou ik uitstappen maar hij deed de deur op slot.
C: Easton wat is dit nu weer?
E: eerst moeten we een paar regels bespreken voor deze avond
C: regels?
E: oké nummer 1,de autoracen zijn nu niet bepaalt de meest vrouwvriendelijke plaats dus ik wil dat je ten alle tijden bij mij, Brian of Jack blijft het liefste bij mij maar goed 2, je spreekt niet tegen als ik zeg dat je weg moet of als ik weg moet 3, je eigen naam zeg je niet vanaf nu noem je IsaBella oké?
C: oké dus deze avond noem ik Bella? Dat is toch Italiaans niet?
E: is dat een probleem dan?
C: nee nee, is goed
E: tot deze avond dan, ik kom rond zes uur.
Hijs drukt nog een kus op mijn lippen en ontgrendeld dan de auto. Ik stap verward uit de auto en loop naar binnen, ik hoor hoe hij weg rijd en loop naar boven ik gris mijn gsm uit mijn tas en bel Lilly. Na drie keer over gaan pakt ze op.
L: hey babe, hoe gaat het
C:lil's je gelooft nooit wat ik ga doen deze avond! Easton neemt me mee om iets te gaan doen!!!
L: oh my god! Wat ga je aandoen?
C: sh*t dat weet ik nog niet!
L: hup hup ! Ga outfits samen stellen en stuur dan een paar foto's dan zal ik de mooiste kiezen.
C: okeyy is goed dank uuuuu
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomanceWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".