Hoofdstuk30

1.8K 36 0
                                    

Pov.Celeste
Ik wil van de dans vloer stappen maar zie de player op me afkomen "hi, ik ben-" "Silvio, ik weet het. Leuk je te ontmoeten" kap ik hem af. Hij grijnst "pittig, bevalt me wel" ik bloos een beetje. Ik word begeleid naar het midden van de dans vloer. Dit keer is het een sneller jazz nummer. Ik word door de kamer gedraaid en kan niet stoppen met lachen. Deze jongen kan goed dansen. Als het nummer gedaan is verzekerd hij me dat we elkaar weer zien om echt te praten, Ik knik en loop naar de bar.

Daar ga ik op een lege barkruk zitten en bestel een cocktail. Wat ik niet had opgemerkt is dat de grote gespierde kerel naar me toegekomen was, met een diepe stem zegt hij "ciao bella" ik verschiet en draai me op mijn barkruk naar hem toe "oh, hi Gianni" hij neemt plaats naast me "niet zo'n danser?" Ik schud mijn hoofd "ik hou van dansen, maar je moet ook een goede dans partner hebben en de jongen waarmee ik ben gekomen danst met een ander meisje". Hij knikt bedachtzaam " dat is jammer, maar ik wil gerust als tijds verdrijf spelen" voor de eerste keer deze avond zie ik een kleine glimlach op zijn gezicht. Zelf glimlach ik stralend terug "tuurlijk wil ik dansen" hij grinnikt en steekt zijn hand uit. Ik drink vlug nog de helft van mijn overheerlijke cocktail en loopt dan samen met hem naar de dans vloer. Ik voel de alcohol al in zijn werk gaan. We hebben zeker meer dan een half uur met elkaar gedanst. Van rustige nummers tot wilde, op alles kon hij dansen. Ik ben te weten gekomen dat hij net zoals mij een Doberman als hond heeft. Hij noemt Zack en is bijna vier jaar. Gianni zijn familie is blijkbaar een bondgenoot van Easton zijn familie. Hij vertelde me dat Easton al in vage termen over mij heeft gesproken en dat lucht op. Want hij heeft deze avond al met zo veel meisjes gedanst en geen enkele keer heeft hij naar mij gekeken.

Ik heb Gianni overgeleverd aan een kleine blondine die er wel lief uitzag en nu ben ik opzoek naar iets om te drinken. Een ober met een plateau vol champagne glazen loopt voorbij, ik wil net een glas pakken als iemand aan mijn arm trekt. Ik bots tegen een harde borstkas aan en kijk dan op, recht in de blauwe kijkers van Laurens. "Dag prinses, nu kunnen wij even babbelen" fluistert hij in mijn oor. Ik probeer me uit zijn greep te rukken maar die verstrakt alleen maar. "Je hebt mijn mannetje wel goed te pakken gehad hé Bella". Ik slik en probeer niet te denken aan de kale man want anders ga ik huilen. "Wat moet je" vraag ik kort af. Hij lacht "ik wil niets van jou, behalve misschien een leuke nacht. Jij hoort hier niet thuis" fluistert hij. Zijn hand zakt af van mijn onder rug naar mijn kont "jij hoort thuis in het alledaagse leven met een gezinnetje en al die dingen. Dus als één van ons je een wilde nacht bezorgt dan ben je tevreden en kan je naar huis" hij knijpt in mijn bil, ik probeer weg te komen uit zijn armen maar dat lukt niet.

Dan gebeurt alles heel snel, Laurens wordt met een ruk naar achter getrokken en krijgt een vuist van Easton in zijn gezicht. De twee belanden op de grond en iedereen hapt naar adem. Easton blijft maar klappen uitdelen tot wanneer er bloed uit Laurens zijn neus stroomt. Ik krimp in een maar wil toch naar de twee toe lopen om Easton te stoppen, nog voor ik daar ben stopt Brian me en fluistert "dit is iets dat de twee moeten uitvechten, een soort domme regel van de maffia". Ik kijk hem ongelovig aan "Easton vermoord hem!". Brian zegt niets meer en kijkt verder naar het tafereel. Oké dus ik mag ze niet fysiek uit elkaar halen dan doe ik het wel anders. "Easton alsjeblieft stop hiermee" hij doet gewoon verder, dan met zo veel wanhoop in mijn stem "alsjeblieft, East" hij stopt abrupt. Zijn vuist hangt daar in de lucht klaar om bij het minste nog eens in het gezicht van Laurens te rammen. Hij staat recht en veegt het bloed van zijn gebarsten lip, dan komt hij naar mij en kust me. Ik sla mijn armen rond zijn nek "je bent van mij" gromt hij. Laurens staat nu ook recht, hij draait zich woest om en vertrekt naar de bar.

Iemand heeft de muziek terug aangezet en langzaam aan begint iedereen terug te dansen. Easton trekt me nog wat dichter tegen zich aan en wiegt samen met mij mee op het zachte nummer "waarom danste je met hem". Zuchtend zeg ik "wel ik was met Gianni aan het dansen tot hij verder ging met een schattige blondine. Ik wou van de dansvloer af om iets te drinken maar nog voor ik het wist had Laurens me al vast". We dansen rustig verder, na een hele tijd vraag ik teleurgesteld "waarom danste je niet af en toe met mij?. Zijn lange vingers pakken mijn kin zacht vast en zorgen ervoor dat ik zijn bruine ogen wel móet aankijken
" ik heb met zo veel mogelijk meisjes gedanst zodat de rest van de avond volledig voor jou en mij is".

Hij drukt zijn lippen hard tegen de mijne alsof hij me een belofte doet, dat hij voor altijd met me zal dansen maar ik weet ook dat die belofte snel verbroken zal worden want hij moet uit met die meisjes. Mensen komen op de dans vloer en gaan er weer af maar ik en East blijven rustig heen en weer deinen. Zelfs op de wildere nummers hang ik tegen hem aangeplakt. Precies om middernacht galmt de stem van Easton zijn vader weer door de speakers. "Beste mensen de namen van de meisjes zullen bekent gemaakt worden". Enzo heeft gekozen voor drie beeldschone brunettes en twee kleine blondines, drie van de vijf meisjes wouden op een volgende date. Silvio heeft gekozen voor drie bimbo's, ik en één kleine blondine. Tijdens onze eerste dans had hij gezegd dat zijn tactiek was om vier keer op date te gaan om te "wippen" zoals hij het noemt en ééntje om echt mee te trouwen. Ik gok dat ik ook was om te wippen dus heb ik nee gezegd. Gianni koos voor vijf verschillende types. Hij heeft een kleine brunette en blondine, een bimbo, een roodharig meisje en als laatste een Italiaanse furie. Ze hebben allemaal ingestemd om op date te gaan. Tijdens het dansen had Gianni me vertelt dat hij mij niet zou kiezen omdat hij gewoon vrienden wou worden, dat vond ik een goed plan. Wie had er nu gedacht dat die grote man met tattoo's zo vriendelijk is.

Laurens heeft allemaal Italiaanse meisjes gekozen en mij. Ik en nog een ander meisje hebben vriendelijk afgewezen. Als laatste komen we bij East. Hij heeft twee Italiaanse meisjes gekozen die allebei bloedmooi zijn, een kleine brunette met grote Bambi ogen, ik en een lange magere blondine. Allemaal stuk voor stuk zijn ze mooi en totaal iets anders al ik. Één Italiaanse meisje heeft hem afgewezen maar de rest niet. De twijfels beginnen toe te slaan wat als hij met één van hen trouwt? Ik weet dat ik nog niet klaar ben om te trouwen maar dat hij met Bambi ogen of gazelle benen trouwt zou ik ook niet kunnen hebben. Easton ziet dat ik aan het piekeren ben en trekt me naar zicht toe "Penny for your thoughts?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd "alles is oké" lieg ik, dat heeft hij ook door want hij fronst "als dit gaat over die andere meisjes dan hoef je je geen zorgen te maken, ik heb toch al gezegd dat ik na die dates niet meer met hun zal weg gaan" ik knik al iets geruster. Want waarom zou hij liegen? We wouden net naar de bar gaan als de vader van Easton ons tegenhoudt. " ik heb besloten dat Celeste op training moet gaan in Florence, als ze jouw verloofde wordt moet ze toch sowieso alle kneepjes van het vak leren. Dat is mijn besluit. Als je haar echt wilt jongen dan ga je met haar naar Italië zo niet dan mag het niet van mij" en dan loopt hij gewoon weg! Ik kijk naar Easton

"wat nu?"

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu