Hoofdstuk 45

1.7K 42 1
                                    

(Ik geef aan wanneer je het liedje kan opzetten)

Pov.Celeste

De grote spiegel voor me onthuld een bloedmooi meisje en ik kan haast niet geloven dat ik haar ben. Een donker paars, glitterend en bijna doorzichtig kleed is over mijn lichaam gedrapeerd en ik sta op een paar gouden hakken.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn haren zweven in dikke, wilde krullen over mijn rug en een paar daarvan framen mijn gezicht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Mijn haren zweven in dikke, wilde krullen over mijn rug en een paar daarvan framen mijn gezicht. Mijn fel blauwe ogen zijn geaccentueerd met gouden oogschaduw en een doorzichtig lippengloss doet mijn lippen dikker lijken.

Vier dagen geleden lag ik nog in het ziekenhuis en zie me hier nu staan! Mijn enkel is goed genezen zoals de dokter had gezegd, met wat ijs was het direct al beter. Ik heb nog twee dagen verschrikkelijk hoofdpijn gehad maar gisteren leek ik terug helemaal genezen, vandaag hebben we dan nog wat getraind en nu sta ik hier in deze prachtige jurk op deze prachtige hakken en met deze prachtige make-up op. Ik wil net voor de duizendste keer deze avond mijn handen door mijn haar halen als Brian de badkamer binnenloopt. In zijn zwarte pak komt hij achter me staan en pakt hij mijn schouders vast "je ziet er mooi uit kleine stop toch met dat frullen" zegt hij. Ik leun naar achter en leg mijn hoofd op zijn borst "pffff Brian denk je echt dat Easton weg gaat binnen een week?". Hij zucht en omhelst me "ik weet het niet Celeste, ik hoop van niet maar hij ziet je graag en wilt je in veiligheid houden". Ik kan het niet laten om nog een diepe zucht te laten, "iedereen staat te wachten, ben je klaar?" vraagt Brian. Ik knik en volg hem met lichte tegenzin naar beneden.

Ik daal de trap af en zie hoe alle jongens net in pak op een rijtje naast elkaar staan. Ik loop langs elke jongen, allemaal zijn ze net gekleed. Pietro heeft een donker blauw pak aan met een wit hemd en een donker rode das, wade en Wane hebben allebei dezelfde licht grijze broek  aan met daarover een wit hemd met kleine zwarte tekening op, Brian heeft zoals ik al gezegd had een net zwart pak aan met een stijlvol wit hemd eronder en als laatste kom ik aan bij Easton. Hij ziet er hemels uit, zijn donkere krullen zijn met het kleinste beetje gel in model gebracht, hij draagt een zwarte geklede broek met daarop een wit linnen hemd dat maar voor de helft dicht geknoopt is. Het getatoeëerde kruis dat op zijn gebruinde brost staat trekt mijn aandacht. Zacht glij ik met mijn vingers over de tattoo"deze is mijn favoriet" fluister ik, hij pakt mijn hand vast en drukt er een kus op "jij bent mijn favoriet" fluistert hij gekwetst. Alsof zijn aanraking me verbrand trek ik mijn hand uit de zijne. Hij gaat je verlaten! schreeuwt mijn onderbewust zijn. Gepijnigd loop ik terug naar Brian toe, die slingert zijn arm rond mijn schouders en trekt me naar zich toe. Easton stapt wat naar voor en begint te spreken "Dus we weten allemaal wat het plan is voor deze avond?" iedereen knikt "goed, Celeste jij kan dit. Dit is waarvoor we zo hard hebben getraind,  ik wil wel dat je onthoud dat als het op eender welke manier fout loopt wij er zijn om je te helpen". Zijn intense ogen kijken recht door mijn ziel en pas als ik knik dat ik het begrijp scheurt hij zijn blik van me los en loopt hij vastberaden de deur uit.

( het liedje mag aan )

Schoorvoetend loop ik naar de cabrio waar Easton bij staat, twee keer raden met wie ik naar het feest moet rijden.

Hij doet mijn deur voor me open en rijkt zijn hand naar met uit om me te helpen bij het instappen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij doet mijn deur voor me open en rijkt zijn hand naar met uit om me te helpen bij het instappen. Ik laat mijn hand in zijn grote warme hand rusten en glijd de auto in, het zachte cognac kleurige leer van het interieur omhelst me en ik kan het niet helpen om de auto te bewonderen. " vindt je hem mooi?" Vraagt Easton, ik knik maar durf hem niet aan te kijken. Hij heeft echter andere plannen want mijn kin word zacht omhoog geduwd waardoor ik wel naar hem móet kijken "ik wil gewoon dat je weet dat ik er ben voor je, ik weet dat je geen zin hebt in deze avond en dat begrijp ik maar al te goed maar krop alsjeblieft niet alles op, praat met me. Ik ben jouw wing man, Alles wat er met jou gebeurd, gebeurd ook met mij. Luister alsjeblief goed, als er straks iets misloopt wil ik dat je zo snel mogelijk naar mij of als het echt niet anders kan naar één van de jongens toekomt" zegt hij. Mijn zicht wordt waterig en snel knipper ik met mijn ogen om alle tranen tegen te houden, onverwachts drukt Easton zijn lippen tegen de mijne in een verhitte kus en ik kus hem even hard terug. Alle negatieve gevoelens worden naar de achterkant gedrukt als hij zijn voorhoofd tegen het mijne drukt "ben je er klaar voor?" Vraagt hij "altijd" fluister ik terug. Hij zet zicht recht en doet de auto tot leven komen, hij signaleert iets naar de twee auto's achter ons en scheurt dan de oprit af.

De zenuwen gieren door mijn lijf als ik hand in hand met Easton door een grote dubbele deur stap, het feest is al in volle gang en overal staan goed geklede mannen en vrouwen. Direct scan ik de menigte af opzoek naar mijn doel en daarna ook naar Pietro en Jack die voor ons naar binnen zijn gekomen. Jack staat naast een grote fontein te praten met drie andere mannen, Pietro staat aan de bar en mijn doel loopt samen met een grote blondine die veel te weinig kleren aan heeft naar het buffet. Easton knijpt in mijn hand ter geruststelling en dan lopen we samen naar de bar om iets te drinken te halen. Eenmaal daar bestelt East een whisky voor zichzelf en voor mij een cocktail, ik zie Brian ondertussen toekomen en als we onze drankjes hebben gekregen lopen we door naar de grote fontein. Ik sip eens van mijn overheerlijke cocktail terwijl Easton zich in het gesprek met Jack die we zogezegd niet kennen en de drie andere mannen in pak verdiept, als ik eerlijk moet zijn begrijp ik er niet veel van maar ik schud beleeft iedereen zijn hand als Easton me voorstelt als Bella en ik probeer toch half mee te volgen met het rare gesprek, Wade en Wane zijn net ook op het feest aangekomen en staan al te praten met twee brunettes, ik zoek mijn doel nogmaals en vind hem al snel in een verhitte discussie met de blondine. Ze loopt woest weg en schreeuwt dat ze hem nooit meer wilt zien, goed dan zijn we daar ook al vanaf.

Na het gesprek waar ik bijna niets van begrepen heb lopen East en ik door naar het buffet, ik kijk rond en buig me naar Easton toe "hij staat alleen aan de bar, ik ga erop af " fluister ik in zijn oor zodat de rest het ook hoort door hun oor stukjes, hij knikt en drukt een kus op mijn lippen

"Het is nu of nooit..."

"Do I need to be afraid of the badboy ?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu