71

269 7 0
                                    

Satu persatu komen digambar itu Damia teliti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Satu persatu komen digambar itu Damia teliti. Macam-macam perangai manusia ni. Dia meletakkan telefon bimbit itu dimeja kecil di sebelah katil mereka. Ya, sekarang mereka sudah pulang ke rumah mereka dan sekarang ini jam 3 pagi tetapi dia tak boleh melelapkan matanya. Golek sini golek sana tetap mata ni berdegil tidak mahu tidur.

Dia melirik sedikit ke bawah, suaminya sudah lama tertidur dalam dakapannya. Diusap lembut kepala lelaki itu yang lena dibuai mimpi. Dengkuran kecil dapat dia dengar, sungguh tenang bunyi itu baginya. Dia tiba-tiba memegang perutnya. Dia laparlah. Mana boleh tidur kalau lapar tapi dalam masa yang sama, dia tak nak kejutkan lelaki itu jadi dia ambil keputusan untuk tidak bergerak.

" Bilalah dia nak bangun ni. "

Dia memang dah lapar sangat dah ni, almari pun dia boleh telan sekarang ni. Rambut lelaki itu terus diusap-usap perlahan sehingga tiba-tiba lelaki itu mengeliat dalam dakapannya. " Baby, you tak tidur ke ? "

Suara serak-serak basah lelaki itu membuatkan nafas Damia menjadi laju. Ya Allah, kenapalah dia bernafsu sangat pagi-pagi macam ni. " You ? " Lelaki itu mendongakkan sedikit kepalanya untuk melihat wajah Damia. Dia tahu suaminya memang kacak tetapi sekarang suaminya menjadi 100000% lebih kacak.

" Takdalah I tak boleh tidur. I lapar. " Lelaki itu mendekatkan wajah mereka membuatkan dia menelan liurnya. Macam baru first time pula dia dalam situasi ni tapi entah kenapa dia berdebar semacam. Dia mencuba sedaya upaya untuk mengatur nafasnya.

" Nak I masak ke ? "

Lelaki itu tiba-tiba mendudukkan diri membuatkan dia semakin menelan liurnya. Badan lelaki itu yang tidak dibaluti baju dan hanya berseluar pendek membuatkan dia berona. Alamak cekcinya abe. " You kenapa berpeluh-peluh ni ? You sakit ke ? "

Laju Damia menggeleng lalu ditolak lembut badan suaminya supaya berbaring semula. " You satu round jom. " Dia tak tahu sama ada dia dah gila ataupun apa. Betul nafsu kuda ni. " You tengah pregnant tau ! " Sedaya upaya lelaki itu menolak tubuhnya ketepi tapi kekuatan badang tiba-tiba merasuk badannya.

" I don't know why but you look extra hot and delicious now. Can I taste you ? " Lelaki itu mengeluh kecil sebelum kembali tersenyum padanya. " You asked for it tau. No one round, I want more. "

" Anything for you daddy~ "

MS : Isteri Tuan Khalid ✔️Where stories live. Discover now