74

244 8 0
                                    

" Babe, sejak bila you suka pakai baju turtle neck ni ? Bukan dulu you mengutuk budak-budak yang pakai baju macam ni ke ? " Kata-kata Hani itu membuatkan dia memusingkan kepalanya ke arah lain sambil mengeluh kecil. Dia tahu rakannya itu pasti akan menegurnya.

" I knew it, fuck. " bisiknya.

Damia cuba menenangkan diri sembelum kembali memandang rakannya itu. Senyuman palsu diukir dibibirnya. " Alah saja nak tukar style. Apa salahnyakan ? You should try juga, quite comfortable. " Wanita itu memandangnya lalu memandang ke arah pengawal-pengawal peribadinya yang berdiri agak jauh dari mereka itu.

Tanpa dia sangka, rakannya itu menurunkan turtle necknya itu membuatkan Damia membulatkan matanya. Dapat dia lihat rakannya itu mentertawakan dirinya tanpa belas kasihan. " I knew it, hickey. " Malunya dia. Mana nak sorokkan muka ni eiii. Sudah dia halang suaminya itu semalam berkali-kali tapi lelaki itu tetap berkeras untuk meninggalkan tanda-tanda dilehernya.

" Orang kata kalau mengandung, lagi bernafsu tau. I rasa you dah jadi macam tulah babe. Nafsu babi ni. " Hani berkata dengan muka yang serius.

Dipukul lembut lengan rakannya itu. Kalau orang dengar apa yang dibualkan oleh mereka macam mana ? Tidakkah mereka kelihatan seperti manusia gatal. Sedang matanya melilau melihat sekeliling mall itu, matanya menangkap satu susuk tubuh yang dia kenal.

" Shit, kenapa dia makin hot ? " Air liur Damia hampir meleleh apabila susuk tubuh itu berjalan mendekati mereka. Dimatanya, lelaki itu seperti sedang berjalan dalam keadaan slow motion. Lelaki itu berhenti dihadapannya dan hidungnya mengangkap bau maskulin lelaki itu yang membuatkan bulu romanya ternaik.

" Hi Mia, how are you ? "

Dia menelan air liurnya berkali-kali sambil cuba menahan matanya dari meneroka otot lelaki itu. " Hi Ad, baik je. Ad sihat ? " Lelaki itu mengangguk kecil sambil bibirnya masih mengukir senyuman. Ah dia cair ! Memang tidak dia nafikan lelaki itu memang kacak tetapi pakcik tuanya sentiasa paling kacak dimatanya.

" Ad dengar Mia mengandung, congrats tau. Nanti anak ni dah keluar, Ad nak jadi uncle dia. " Tangan Damia automatik memegang perutnya yang mulai membesar itu. Tanpa dia sedar, bibirnya mengukir senyuman. Ucapan lelaki itu kedengaran ikhlas.

" Thanks, Ad. " Matanya tak boleh berhenti melihat ke arah badan lelaki itu. Entah kenapa lelaki itu keluar rumah dengan memakai baju tanpa lengan. Nampak segala otot lelaki itu. Lelaki itu baru pulang dari gim ke ? Atau panas sangat Malaysia ni sampai lelaki itu berpakaian sebegitu ?

" Aik, sejak bila Mia pakai turtle neck ni ? Bukan Mia tak suka ? " Belum sempat dia membuka mulutnya, matanya membulat melihat seseorang mendekati mereka. Tanpa dia sangka, Ad ditarik dari belakang dengan kasarnya supaya lelaki itu menjauhi dirinya. " Kalau dia pakai pun apa masalahnya ? Ni isteri kau ke ? "

Kehadiran suaminya di situ membuatkan dia memandang ke arah Hani dan pengawal-pengawal peribadinya. Masing-masing cuba mengelak daripada memandang matanya. Pasti salah seorang dari mereka yang pecah mulut. Gatal sangat nak report segalanya pada suaminya itu.

" Sorry bro, I'm just asking. Takda niat apa-apa pun. Aku pergi dululah kalau macam tu. Bye Mia. " Lelaki itu masih tersenyum sambil melambai-lambai ke arahnya.

Damia melambai kembali sambil menggigit hujung bibirnya apabila baju tanpa lengan lelaki itu terselak sedikit sehingga menampakkan otot perutnya. Fuh delicious. Damia Damia, sudah bersuami pun tetap gatal.

Pandangannya tiba-tiba dihalang membuatkan Damia tersedar dari khayalannya. Wajah suaminya itu dipandang sambil dia tersenyum kekok. " Tak cukup lagi I dah naked depan you ? Nak juga tengok body lelaki lain. Jom balik. "

MS : Isteri Tuan Khalid ✔️Where stories live. Discover now