Hoşgeldin:)
Bölüm*
Bilinmeyen Numara:Günaydın.
Bilinmeyen Numara:Bugün matematik sınavı var:(
Kaan:Evet o yüzden rahat bırak beni.
Bilinmeyen Numara:Şimdilik tamam.
(Görüldü)*Kaan, çevrimdışı*
Kulaklığımı takıp evden çıktım ve rastgele bir şarkı açtım.
Perdenin Ardındakiler-Kendime...Tam beni anlatan şarkı.
Beni sev, beni gör, beni duy ve sarıl...Kaan.
Gözümden süzülen bir damla yaşı hızlıca sildim ve adımlarımı hızlandırdım. Bende böyleydim işte aptal ve sulugöz.
Durağa vardığımda otobüs tam gitmek üzereydi, koşar adımlarla gittim ve son anda içine girmeyi başardım. Her zaman ki gibi dolu geldiği için ellerimle direği kavrayıp ayakta durmamı kolaylaştırdım.
Sakin geçen otobüs yolculuğunun ardından okula varmıştım. Kulaklığımın tekini çıkartıp bahçeye girdim, Kaan daha gelmemişti anlaşılan çünkü arkadaş grubuyla her zaman oturdukları bankta bir o eksikti.
"Günaydın bebeğim." Arkamdan belime dolanan ellerle sesli bir şekilde güldüm.
"Günaydın kız." Dedim omzuna vurarak, en yakın arkadaşım Sudeydi sarılan.
"Seninki hala gelmemiş anlaşılan." Dedi Sude sırıtarak.
Gözlerimi kocaman açıp elimi Sudenin ağzına kapattım."Sus biri duyucak mal."
Sude gözlerini devirerek elimi ağzından itti.
"Amaan sanki Kaan gelmemiş diye bağırdım." Sudenin Kaan diye hafif bağırmasıyla elimi başımın üstüne koydum.
"Sıçtığın yetmiyor birde sıva güzelce ohh!" Sude gülerek kafama vurduğunda elini ittim ve okul binasına adımladım. Bir yandan da telefonumu çıkarmış Kaan Beye yazıyordum.
Bilinmeyen Numara:Süren doldu artık rahat bırakmama vakti:))
Çevrimiçi oluşuyla gülümsemeden edememiştim.
Kaan:Bu beni üzer;(
Bilinmeyen Numara:Bu beni deli gibi mutlu eder:)
Bilinmeyen Numara:Ama senin üzülmen de geri üzer;(
Kaan:Saçmalık hepside çöp tenekesi.
Bilinmeyen Numara:Ney?
Kaan:Boşver:d
Bilinmeyen Numara:Boş veremem söylee!
(Görüldü)*Kaan, çevrimdışı*
Bilinmeyen Numara:Heeey!
Bilinmeyen Numara:Neden çıktın?
Bilinmeyen Numara:Heeee anladıım!
Bilinmeyen Numara:Rap sözü.
*Kaan, çevrimiçi*
Kaan:Zeki;)
Bilinmeyen Numara: :/
(Görüldü)*Kaan,çevrimdışı*
***
Görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...