Hoşgeldin:)
Bölüm şarkısı: No.1-Bu Benim Hayatım
Bölüm*
"Kaan kalk artık lan!" Başımdaki mükemmel ağrı ve Boranın kalın sesi beynimi kemirirken gözlerimi hafifçe araladım.
Yatakta doğrulup etrafıma bakındım ve saçlarımı karıştırdım. Burada ne arıyordum lan ben?
"Bora benim senin evinde ne işim var kardeşim?" Kollarını göğüstünde birleştirdi ve duvara yaslandı.
"Vallaha kardeşim aynısını bende sana soruyorum. Gece gece kapımın önünde neden uyuyordun?" Dedikleriyle dün geceki birkaç şey aklıma gelirken elimi yumruk yapıp yatağa vurdum.
Demek o sıfatsız beni Boranın kapısına bırakıp gitmişti. Yataktan kalktım ve bir sağa bir sola gidip gelmeye başladım.
Kimdi o?
"Kanka ben dün çok içmiştim, sizin kapıya gelmişim." Diye Borayı kandırıp lavaboya yürüdüm. Musluğu açıp yüzüme soğuk suyu beş altı kere çarpıp kendime geldim.
"Kahvaltı yapalım gel." Dedi Bora havluyla yüzünü silen bana.
"Yok eve gideyim ben, duş falan alıp okula geçerim." Bora kafasını sallayarak beni yolcu etti.
Dışarı çıktığımda temiz havayı birkaç kez içime çekip ciğerlerime bayramı yaşattım.
Telefonum aklıma geldiğinde çıkardım ve kilidini açtım.
Bilinmeyenden 55 mesaj vardı. Hiçbirin okumadan direk görüldü atıp çıktım.
Bilinmeyen Numara:Hey geldin mi?
Bilinmeyen Numara:Görüldü olmuş.
Bilinmeyen Numara:Lütfen cevap ver, dün geceden beri uyku uyumadım.
Bilinmeyen Numara:Seni çok merak ediyorum lütfen bari iyi olduğunu söyle.
Kaan:İyiyim.
Bilinmeyen Numara:Hey böyle değil yani ne olduğunu anlat bana lütfen.
Bilinmeyen Numara:Neden bakmadın?
Kaan:Sanane benden?
Bilinmeyen Numara:Kaan..böyle deme lütfen
Bilinmeyen Numara:Seni çok merak ettim yemin ederim ki,
Bilinmeyen Numara:En azından nasıl olduğunu bilmek hakkım.
Kaan:Ben ve benim hayatımla ilgili hiçbir şey senin hakkın değil,
Kaan:Şimdi beni rahat bırak.
Bilinmeyen Numara:Peki, özür dilerim Kaan.
(Görüldü)*Kaan, çevrimdışı*
@kaandemirhan:Durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı.
1,100 beğeni, 30 yorum
@boraacarr:Kardeşim benim.
kaandemirhan @boraacarr:Dostum.
@fakelercee:Durdurma aşkım ben varım.
@korhanodabasii:Aslanım;)
kaandemirhan @korhanodabasii:Korhanım♡
***
Görüşürüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...