4.6

32.9K 1.3K 502
                                    

Hoşgeldin:)

Bölüm*

"Ya Mayıs, nasıl bir terbiyesiz oldun sen!" Gözlerimi devirdim ve elimi yüzüme çarptım.

Can, Kaan ve ben oturmuş tartışıyorduk.

Sebep mi?

Kaanı telefonuma 'Kaancık' diye kaydettiğim için.

'Kancık' gibi duruyormuş.

"Ya ama ben o anlamda yazmadım ki onu." Canla Kaan bir olmuş beni ayıplıyorlardı.

Ya siz düne kadar birbirinizden nefret etmiyor muydunuz?

"Çocuğa anonimken 'Çiçeğim' de sevgili olunca 'Kancık' diye kaydet. Hepiniz aynısınız kızlar, elde edene kadar sevginiz." Canın dedikleriyle gözlerimi kocaman açtım.

"Can, sen nasıl bir şerefsiz oldun lan!" Dedim sitemle. Aklıma birden dank eden şeyle gözlerimi kısarak bakışlarımı Kaana çevirdim.

"Kaan?"

"Efendim güzelim." Derin bir nefes aldım ve gülümsedim.

"Sen beni telefonuna ne diye kaydettin?"Kaanın yüzündeki gülümseme anında solmuştu.

"Şey diye ya..." Kaanın sesi sonlara doğru kısılıp yok olurken, Can bu sefer Kaanın üstüne gitmeye başlamıştı.

"Aa, rezalet! Ayrıl bundan Mayıs." Kaan kaşlarını çatıp Canın kafasına bir tane yapıştırdı.

"Lan daha nasıl kaydettiğimi bile söylemedim. Harbi şerefsizmiş bu." Can gözlerini devirip önüne döndü.

"Ee nasıl kaydettin?" Diyerek, kollarımı önümde birleştirdim.

"Sarı kafa." Demesiyle gözlerimi kocaman açtım.

"Yuh sana Kaan!" Dedim sinirle. Ruhu kaostan beslenen Can, ortamı kızıştırmak için hemen atladı."Harbiden yuh ya, düşman düşmana yapmaz bunu."

Kaan kaşlarını çattı."Zaten düşman düşmanını 'Sarı Kafa' diye kaydetmez bence." Diyip konuyu başka yerlere taşıma çabasını tabiki de görmezden gelmedim.

"Ben gidiyorum Kaan, sende git kendine esmer bir kız bul." Dedim ve çantamı alıp oturduğumuz çardaktan kalktım.

"Ama güzelim ayıp oluyor." Dedi ve benimle birlikte ayağa kalktı Kaan.

Güzelim dediği için kollarına atlamamak için zor duruyorum çaktırmayalım.

Güzelim kelimesine düşmeyen var mı ki?

"Ayıpsa ayıp, banane." Arkamı dönüp hızla yürümeye başladım.

Parktan çıktıktan sonra ara sokaklardan birine girdim ve yürümeye başladım. Herşey mucize gibiydi benim için. Kaana ilk yazdığım zamanlarla şimdiki zamanların arasında dağlar kadar fark vardı

Telefonumun titremesiyle irkildim ve elimi cebime atıp çıkarttım.

Kaan:Güzelim:)

Mayıs:Ne var?

Kaan:Sana olan sevgim var,

Kaan:Yetmez mi?

Mayıs:Yumuşamıyorum!

Mayıs:Yumuşamıyorum!

Mayıs:Yumuşamıyorum!

Kaan:Yo eridin şuan biliyorum.

Mayıs:

Mayıs:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SADECE/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin