Hoşgeldin:)
Bölüm*
Kaan:Günaydın güzelim.
Mayıs:Günaydın çiçeğim.
Kaan:Uyandın mı sen? Okula gelmeyeceksin niye kalktın ki?
Mayıs:Alarmı kapatmayı unutmuşum, ağlıyorum şuan :(
Kaan:Tüh bee üsçcğwçcğwçcğeçfğeçfe9
Kaan:Nasılsın, iyi misin?
Mayıs:Ateş ve halsizlik dışında iyiyim.
Kaan:Napsak ki, nasıl düşürsek ateşini?
Mayıs:Fesat anladım sus ğsşxğeçcğwçcğwçxüwçxğw
Kaan:Senin anladığın şekilde olsa ateşin artar yalnız:d
Mayıs, yazıyor...
Yazıyor...
Çevrimiçi
Kaan:Tamam sustum utanma aüçxağçxğwçxğwçwücşü
Mayıs: :/
Mayıs:Hadi yallah okula git bakayım sen, ben yatıyorum ohhh
Kaan:Bende uykuma devam etmek için mekan değiştiriyorum,
Kaan:Çokta şey yapmamak lazım yani
Mayıs:Aşırı doğru bir tespit yaptın, gel öpeceğim.
Kaan:Hay hay, hemen geliyorum.
Mayıs:Bekliyorum ğscöğeöcğwöcğwöfğwşfğe
Mayıs:LAN, ZİL ÇALDI
Mayıs:Sen değilsindir galiba.
Tereddütle yatağımdan kalktım ve kapıya doğru yürüdüm. Annem evde olmadığı için sıcacık yatağımdan kalkıp kapıyı açma görevi bana düşmüştü.
"Kim o?" Kulpu kavradım ve cızırtılı sesimle konuştum.
Ses gelmeyince kaşlarımı çattım ve sorumu yineledim. Yine ses çıkmayınca, kulpu aşağı indirip kapıyı açtım. Karışmda gördüğüm Kaanla gözlerim şaşkınlıkla aralandı.
"Pijaman güzelmiş." Diyerek eğildi ve yanağımdan hızla öpüp içeri geçti.
"Sen ne arıyorsun burda?" Kapıyı kapatıp arkasından ilerledim ve salonun kapısına yöneldim.
"Öpücüğümü almaya geldim." Dediğinde, kaşlarım alayla havaya kalktı.
"Öyle mi?" Kaan çantasını koltuğun kenarına bıraktı ve bana döndü.
"Öyle değil. Zaten gelecektim yanına, kapının önündeydim o mesajları yazarken." Ayakta durduğum için yorulup koltuğa uzandım ve üstüme battaniyeyi çektim.
Kaan yanıma gelip dudaklarını anlıma bastırdı ve ateşime baktı.
İçim bir hoş olmuştu.
"Parfümün çok tanıdık geliyor." Diyerek geri çekildi Kaan. Ardından kaşlarını çattı ve yüzüme baktı.
"Sarhoş olduğum geceyi hatırlatıyor bana." Dedi ve hatırlamaya çalıştı.
Koltukta doğruldum ve arkama yaslandım.
"Aslında o gece, bende seninleydim." Diye söze başladığımda, Kaanın kaşları havalanmıştı.
"Görünmez kişi..." Dedi ve gülümsedi Kaan. Kafamı olumlu anlamda sallayıp başımı eğdim ve ellerimle oynamaya başladım.
O gece Kaan mesajlarıma bakmadığında, deliye dönmüştüm tabiki. Daha fazla yerimde oturup mesajlarıma dönecek mi, dönmeyecek mi kaygısıyla bekleyemezdim. Aklıma ilk gelen yere gitmiş ve Kaanı orada bulmuştum işte.
"O gün mesajlarıma bakmadığında, çok korkmuştum." Dedim. Kaan eğilip saçlarımı öptü ve kolumdan nazikçe kavradı.
"Çok ateşin var, gel bi soğuk duş aldırtalım sana." Kaşlarımı şaşkınlıkla çattım.
Duş mu?
"Ben kendim yaparım, sen otur istersen." Diyerek ayağa kalktığımda, Kaan da benimle birlikte kalktı.
"Saçmalama Mayıs, kıyafetlerin üstünde olucak tabiki. Sonra odana gider giyinirsin." Yine fesat düşündüğüm için utanıp başımı salladım ve önden yürümeye başladım.
Banyoya girdiğimizde, üstümdeki hırkayı çıkardım ve askılımla kaldım. Kaan duşa kabinin içine girip suyu açtı.
"Çok soğuk mu?" Dediğimde, Kaan güldü ve kolumdan tutup beni içeri çekti. Soğuk su vücuduma değdiğinde, sıçradım.
Kaan kafama bastırıp beni göğsüne yatırdı ve suyu ikimizin üstüne tutmaya başladı.
"Kaan, çok soğuk." Çenem titreyerek konuştum ve Kaana sarıldım.
"Sakin ol güzelim, çok iyi gelicek bu soğuk duş sana." Daha fazla karşı çıkmadım ve beş dakika daha suyun altında kaldıktan sonra suyu kapattık.
Duşa kabinden çıktım ve aynadan, su yüzünden vücuduma yapışan kıyafetlerime baktım. Kaan da benden farksız değildi, vücuduna yapışan tişörtü yüzünden kasları iyice belirginleşmişti.
"Tişörtünü çıkar istersen, babamın tişörtlerinden birtane vereyim." Kaan kafasını olumlu anlamda sallayıp tişörtünü çıkardı ve yere attı.
Ardından kapının arkasındaki havluyu bedenime sardı.
"Hadi daha fazla böyle bekleme, git değiş üstünü." Kafamı olumlu anlamda sallayıp arkamı dönmüştüm ki, Kaan kolumdan tutup beni kapıya yasladı ve elini kapının kenarlarına koyup dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Şaşkınlıkla ellerimi omzularına koydum ve öpüşüne karşılık vermeye çalıştım. Daha demin üşüyorum falan mı diyordum ben?
Çok sıcak oldu da burası.
Kaan geri çekilip anlını anlıma yasladı ve güldü.
"Öpücüğümü aldım." Bende gülümseyip omzuna vurdum ve daha fazla bu ortamda kalacak gücü kendimde bulamadığım için kolunu ittirip banyodan çıktım.
kaandemirhan:Bugün de hasta bakıcı olduk. @mayisduman
1300 beğeni
Bu gönderi yorumlara kapatıldı.
***
İyi günleer:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...