Hoşgeldin:)
Medya;Bora ve Özge♡
Bölüm Boranın ağzından olacak.
Bölüm*
Sıkıntılı bir nefes verdim ve sırama oturdum. Özgeyle kavga ettiğimiz için iki gündür keyfim yoktu.
İki yıldır sevgiliydik, pek çok kavgamız olmuştu ama bu biraz daha ağır olmuştu sanırım.
"Suratın beş karış olduğuna göre, hala barışmadınız."Kaan burnunu çekerek yanıma oturdu.
"Grip mi oldun sen?" Diyerek kafamı sıraya koydum.
"Evet ya, geçen yağan yağmuru yedim." Keyifsizce kafasını sıraya koydu ve hapşırdı.
Gürültülü bir hapşırık duyduğumda kafamı kapıya çevirdim. Salgın falan mı vardı?
"Betül Hoca, Mehmeti öğretmenler-" Hapşırığıyla cümlesi yarıda kesilen sarı saçlı kız, cebinden çıkardığı mendille burnunu sildi.
"Öğretmenler odasına çağırıyor." Cümlesini tamamladıktan sonra kafasını Kaana çevirmişti.
"Selam."Diyerek gülümsediğinde, Kaan yüzündeki kocaman gülümsemeyle ayağa kalktı ve kızın yanına gitti.
Kaşlarımı havaya kaldırarak sırttım. Bir kız, bir erkek ve ikiside grip.
Neler oluyor?
Kaanın, kızla konuşurken yüzünden eksik etmediği gülümsemesi benim sırıtışımı görünce yavaşça yüzünde soldu. Ben daha da bir keyifle sırıtmaya başlayınca bana uyarıcı bakışlarını gönderdi.
Daha fazla onlarla uğraşmayıp telefonumu elime aldım ve Özgeye yazmaya karar verdim.
Bora:Selam özge.
Özge:Selam, naber?
Bora:İyi diyelim, iyi olsun.
Özge: :')
Bora:Ne zaman barışacağız?
Özge:Barışacağız yani:d
Bora:Ne sandın, seni bırakır mıyım?
Özge:Bırakmaz mısın yani?
Bora:Evleneceğim kızım ben seninle!
Özge:Evlilik hayalleri kurduğun kızı üzmene ne demeli?
Bora:Ama bebeğim özür diledim:(
Özge:Ama bana bağırdın:|
Bora:Ama bebeğim kedilere alerjim olduğunu biliyorsun ve buna rağmen kucağıma kedi koyuyorsun.
Özge:Ama çok tatlı bir yavruydu.
Bora:Sen daha tatlı bir yavrusun, bunu ne yapacağız?
Özge:Sus ağzına yapıştırırım. Zayıf noktalarımı kullanma.
Bora:Ağzıma yapıştırma ya, daha başka birşeyler yapabilirsin ağzıma.
Özge:Ne gibi şeyler?
Bora:Öpebilirsin mesela..
Özge:Bora sus yoksa okuldan kaçıp, sizin okula gelip ağzını mıncırırım.
Bora:Hım güzel fikir:))
Özge:Devam et sen böyle tatlılıklar yapmaya, ağzını mıncırdığımda görürsün gününü.
Bora:Barıştık mı bebeğim?
Özge:Küsmedik ki yiğidiko!
Bora:İki gün boşa üzüldüm lan!
Özge:İki günde, üç kilo verdim senin yüzünden.
Özge:Şimdi gidip deli danalar gibi yemem lazım.
Bora:Çabuk git birşeyler ye, zayıflamanı istemiyorum.
Özge:Niye, zayıf çirkin miyim?
Bora:Hayır güzelim, sadece eskisi gibi olmanı istemiyorum.
Bora:Biliyorsun sana kilo aldırmak için çok uğraştık. Çok zayıftın.
Özge:Haklısın, birdaha o günlere dönmek istemem.
Özge:O yüzden ben kaçıyorum,
Özge:Görüşürüz yiğidiko!
Bora:Görüşürüz meleğim♡
***
Selam kuzularıım!Özgeye 'merhaba' demiş olduk bu bölümle. Arada bu tatlı çiftimizide göreceğiz.
Öpüldünüz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...