0.5

55.8K 2.4K 398
                                    

Merhaba hoşgeldin:)

Bölüm*

Kafamı sıradan kaldırıp kulaklığımın tekini çıkarttım ve arkaya doğru gerindim. Okulda uyumak gibisi yoktu benim için, evde uyumaktan daha çok keyifli oluyordu.

"Yeter kızım tüm gün uyudun, akşam evde nasıl uyumayı planlıyorsun? Bugün ki tüm uyku ihtiyacını karşıladın resmen!" Sude söylenerek ayağa kalktı.

"Akşamları uyumuyorum ağlıyorum." Diyerek bende ayağa kalktım ve kantine yürümeye başladık.

"Hepsi o Kaan ibnesi yüzünden!" Elimi kaldırıp Sudenin kafasına vurdum.

"Öyle deme benimle konuşmak zorunda değildi ve engellemeyi tercih etti." Sude 'hehe' dercesine elini salladı ve merdivenlere yöneldi.

Kantine geldiğimizde Sude sıraya girerken bense bir masaya oturup kafamı koydum ve uyumaya çalıştım. İki gecedir ağlamaktan uyuyamıyordum, resmen engellemişti beni.

Elinde iki bardak kahveyle masaya oturan Sude kolumu dürtüklemeye başladı.

"Kızım kaldır şu kafanı artık, her bulduğun yere yatıyorsun." Kafamı kaldırıp dediğine güldüm ve kahvemden bir yudum aldım.

"Yani tamam seni engellemiş olabi-" Sudenin cümlesi Gamze Hocanın sesiyle yarıda kesildi.

"Sudeciğim benim için spor salonuna gidip 12/B nin sınıf defterini getirir misin? Geçen ders defteri doldurmayı unutmuşum da." Sude gülümseyerek ayağa kalktığı sırada elimle onu durdurdum.

"Dur ben giderim hareket olur biraz." Sude kafasını sallayarak geri oturdu.

Gamze Hocaya gülümseyerek yerimden kalktım ve spor salonuna gitmeye başladım. Gerçekten kaç gündür yaptığım tek şey bulduğum her yere kafamı koyup uyumaya çalışmaktı. Bazen uyuyabiliyor ama çoğunlukla yediğim engeli düşünerek ağlıyordum.

Düşüncelerimin arasında kaybolurken spor salonuna geldiğimi farketmemiştim bile. Tam adımımı atıp içeri gireceğim sırada Kaanın sesini duydum.

"Bende engelledim işte."Kaanın dedikleriyle hemen kapının arkasına sinip dinlemeye başladım.

Benden mi bahsediyordu?

"Ayıp etmişsin oğlum, kız o kadar  sınavda yardım etti sana karşılığı engel miydi?" Boranın dedikleriyle benden bahsettikleri kanıtlanmıştı.

Bora, Kaanın en yakın arkadaşıydı, beş kişilik bir arkadaş grupları olmasına rağmen ikisi birbirine daha çok bağlıydı.

"Haklısın orda biraz ayıp ettim ama onunla konuşmaya böyle devam edemem kardeşim." Bora, elini Kaanın omzuna koyup dostça sıktı.

"Ben yine de bir düşün derim hakettiği bu değildi." Kaan başıyla onayladı ve ayağa kalktılar.

Hemen kapının arkasından çıkıp spor salonuna girdim. İkisinin de bakışları bana döndü.

"12/B nin sınıf defteri buradaymış da Gamze Hoca istedi." Sesimin titrememesine özen göstererek konuşmuştum.

"Bekle getireyim soyunma odasında." Bora hızlı adımlarla soyunma odasına gitti.

Kaanla aramızda beş adımlık mesafe vardı, o kadar heyecanlanmıştımki ona en yakın olduğum andı. Ellerimle oynamaya başladığım sırada Kaan konuştu.

"Gamze Hocamı istedi demiştin?" Kafamı hızlıca kaldırıp yüzüne baktım.

Ani hareketimle şaşkınca suratıma baktı. Aptalsın kızım sen aptal!

"E-evet." Zar zor ağzımdan dökülmüştü resmen. Kaan kafasıyla onayladı ve aramızdaki beş adımlık mesafeyi kapatıp yanıma geldi

"Sen git istersen ben götürürüm defteri," biraz bekledi ve devam etti." Hem şimdi dersimiz onunla." Kafamı hızlıca sallayıp kapıya yöneldim ve spor salonundan çıktım.

Ellerimle yüzüme yelpaze yaparken az önce Kaanla ilk kez konuşmanın verdiği sevinçle koşturarak sınıfa gittim.

***

Görüşmek üzere:)

SADECE/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin