Hoşgeldin:)
Bölüm Boranın ağzından olacak.
Bölüm*
"Ama yavrum her gördüğün kediyi evine götüremezsin ki." Özge yüzünü asıp kucağındaki kedinin başını okşadı.
"Ama şu surata bak, çok tatlı." Gülümseyerek Özgenin yanına eğildim ve kucağındaki kediyi alıp yere bıraktım.
Biraz başını okşadıktan sonra, kedi kuyruğunu sallayarak yolun karşısına geçti ve çimlere uzanıp güneşin tadını çıkarmaya başladı.
Özge buruk bir gülümsemeyle ayağa kalktı ve elimi tuttu.
"Tamam tamam, götürmeyeceğim eve." Gülümsedim ve kolumu boynuna atıp yürümeye başladım.
"Kaanın attığı son fotoğrafı gördün mü?" Kafamı Özgeye çevirdim ve sırıttım.
"Evet, sonunda muradına erdi beyefendi." Kaanla bir kaç gün önce konuşmuştuk ve bana olanlardan bahsetmişti.
"İyi ki olmuşlar, Mayıs çok tatlı bir kız." Kafamı sallayıp Özgeyi onayladım.
"Ee, nereye gitmek istersin?" Özge düşünür gibi elini başına koydu.
"Bilmem ki, sen nereye gitmek istersin?"
"Mekan farketmez, sen yanımda ol gerisi boş." Özge gülümseyerek kollarını bedenime sardı ve yanağımı öptü.
"Tamam o zaman, sahile gidip oturabiliriz. Hem bu sıcak havada kafeye falan tıkılmayalım." Dedi Özge.
Özgeyi başımla onayladım ve sahile yürümeye başladık.
Geçen sene yaz tatilinde garsonluk yaptığım kafeye müşteri olarak gelmişti Özge. Siparişini almaya gittiğimde ağlıyordu, çok merak etmiş ve iyi olup olmadığını sormuştum.
'Rimelim aktı mı, çirkin miyim?' Diye sormuştu bana. Çok komiğime gitmişti işin doğrusu. Ağlamasını ve moralinin bozuk olmasını umursamayıp hala rimelini sorması büyük bir başarıydı aslında.
"Muazzez Annem nasıl?" Özgenin sorusuyla, düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
"Çok iyi, seni sorup duruyor. Bir ara yanına gelirsen çok mutlu olacak." Diyerek sözümü bitirdiğimde, gözleri parlamıştı.
"Tabii gelirim, niye daha önce söylemiyorsun." Hayda, yine ben suçlu oldum.
Özgenin burnunu sıktığımda gülerek geriye doğru kaçıştı ve az daha taşa takılıp düşecekken, son anda belinden yakalamıştım.
"Dikkat etsene yavrum, düşecektin az daha." Belinden yakaladığım Özgenin dudaklarına minik bir buse kondurdum ve elimi sıkıca beline sarıp bir banka oturdum.
Denizin kokusu burnuma dolunca, kafamı gökyüzüne çevirdim ve derin bir nefes alıp ciğerlerime şölen yaşattım.
"Senin şu ani hareketlerin yok mu Bora? Öldürüyor beni."
"Öyle mi?" Diyerek burnumu burnuna sürttüğümde, gülerek göğüsüme yattı.
Gözlerimi kapattım ve kollarımın arasındaki sevdiğime sımsıkı sarıldım. Her anın kıymetini bilmeli ve sevdiklerimize sımsıkı sarılmalıydık.
Onları çok sevmeliydik.
@boraacarr:Yavrumu Muazzez Sultana götürüyorum @ozgekocak ❤
500 beğeni,10 yorum
@kaandemirhan:Best couple:)
boraacarr @kaandemirhan:Sizden sonra;)
+23:Çok güzelsiniizzz❤
+56:Özge sal Borayı çok iticisin.
***
Ben bu ikiliyi çok sevdim!Özge kedilere olan sevgini anlayabiliyorum:)
📍Muazzez Hanım, Boranın anneannesi📍
İyi günleer:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...