Hoşgeldin:)
Bölüm içinde dinleyecekleri şarkıyı medyaya koydum. İsterseniz dinleyebilirsiniz:)
10K olmuşuuzz!🥳🥳🥳
Bölüm*
Mayıs:Ben hazırıım
Mayıs:Çıktın mı sen?
Kaan:Kapınızdayım.
Mayıs:Ne ara geldin be
Mayıs:Neyse dur çıkıyorum.
Kaan:Çabuk gel öpeceğim
Mayıs:Uçtum:)
(Görüldü)Telefonumun ekranını kapattım ve hızla koltuktan kalkıp masanın üzerinden çantamı aldım. Çantamı koluma takıp hızla ayakkabılarımı giyindim ve evden çıktım.
Bugün Kaanla sinemaya gidiyorduk.
Merdivenleri ikişer ikişer indim ve apartmanın kapısını açıp kendimi dışarı attım.
Duvara yaslanmış elindeki yaprakla oynayan Kaan, kapının sesini duyunca kafasını kaldırdı ve gülümseyerek bana baktı.
Aramızdaki beş adımlık mesafeyi hızla kapattım ve tam önünde durdum. "Öpeyim mi?" Dediğinde, gülümseyerek kafamı salladım.
Anında eğildi ve yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı. "Oh, günümü güzelleştirecek olan öpücüğü aldım." Yüzümden eksik olmayan gülümsemem biraz daha büyüdüğünde Kaan elimi tutmuş yürümeye başlamıştı bile
E tabi bende!
"Ee, hangi filme gidiyoruz?" Kaanın sorusuyla yüzümü buruşturdum.
"İnan bende bilmiyorum, senin bir fikrin var mı?" Dedim ve umutla yüzüne baktım. "Geçenlerde yeni bir korku filminin vizyona girdiğini duymuştum, fragmanını izledim güzele benziyor." Elleriyle saçlarını düzeltip cümlesini tamamladı. "Korkmuyorsan gidelim."
Ben ve korkmak mı?
Ulan ben gece üçte tek başıma oturup dabbe izleyen kızım.
Ne korkması!
"Benim için sorun yok, gidebiliriz." Kaan memnuniyetle güldü ve kafasını salladı.
Yol boyu ikimizde sessizce yürümeye devam ettik. Bir ara kulaklığımın tekini Kaanın kulağına takıp bir müzik açtım.
Oda hiç sesini çıkarmadı ve gülümseyip tuttuğu elimin üstünü öpmüştü.
Müziğimizi dinleyerek huzurlu bir şekilde alışveriş merkezine geldiğimizde, kulaklığı çıkartıp çantama koydum. Alışveriş merkezinin içine girip hızla sinema katına çıktık ve Kaanın dediği korku filmine iki bilet aldık.
Ben sinema salonuna girip yerlerimizi bulurken Kaan da gidip mısır ve içecek almıştı.
Koltuk numaramıza bakarak yerlerimizi buldum ve çantamı çıkartıp güzelce yayıldım.
Allahım, sinema ortamına bayılıyorum!
Ben telefonumla uğraşırken, Kaan elindeki mısır ve içeceklerle yanıma oturmuştu.
Mayıs:Naber Sudiş.
Sude:İyi bebeğim sen?
Sude:Sinemaya gidecektiniz, gittiniz mi?
Mayıs:İyiyim,
Mayıs:Evet geldik beş dakika sonra başlayacak film.
Sude:Hangi filme gittiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...