Hoşgeldin:)
Bölüm*
Bilinmeyen Numara:Günaydın.
Kaan:Sanada
Bilinmeyen Numara:Bugün futbol turnuvası var.
Kaan:Ee?
Bilinmeyen Numara:İzleyecek misin?
Kaan:Tabiki de kardeşim oynuyor.
Bilinmeyen Numara:Keşke sende devam edebilseydin...
Kaan:Maalesef.
Bilinmeyen Numara:O gün sakatlandığında çok korkumuştum..
Kaan:Sabah sabah bunları mı konuşacağız?
Bilinmeyen Numara:Özür dilerim..
Bilinmeyen Numara:Hatırlattığım için özür dilerim.
Kaan:Boşver
Kaan:Görüşürüz.
*Kaan, çevrimdışı*
Bilinmeyen Numara:Görüşürüz.
Telefonumun ekranın kapatıp cebime koydum, yine bir mallığımla ortamı bozmayı başarmıştım. Afferim bana!
"Ne oldu lan? Suratın çay satıyor." Sude elindeki çikolatadan büyük bir ısırık alarak yanıma geldi ve birlikte okul binasına yürümeye başladık.
"Sirke o mal." Dedim gülerek. Sude gözlerini devirdi.
"Banane, canım çay çektiği için artık çay." Güldüm ve merdivenleri çıkmaya başladık.
Sınıfın önüne geldiğimizde Sude çantasını bana vererek konuştu.
"Al bunu, kantine gidiyorum ben." Arkasını dönüp yürümeye başlayan Sudeyi durdurdum.
"Bekle ya! Bende geleceğim." Sude duvara yaslanarak beklemeye başladı. Çantalarımızı hemen sıranın üstüne bırakıp çıktım.
Birlikte yürümeye başladık. Kaanların sınıfının önünden geçerken içeri bakmıştım ama Kaan yoktu. Ben 12/D deydim, Kaan ise 12/C sınıflarımız yan yanaydı.
"Boşa bakma Kaan bahçede." Sude koluma girerek devam etti yürümeye.
"Nereden biliyorsun?" Dedim yüzüne bakarak. Sude yüzüme 'ciddi misin' bakışları atarken hala bir cevap bekliyordum.
"Belki görmüşümdür kanka." Gözlerimi devirip ofladım.
Kantine geldiğimizde her zaman ki gibi ben masa bulurken Sude kahve almaya gitmişti. Ama kendine eminim ki çay alacaktı.
Hala bir masa bulamamış ayakta dikiliyordum. Neden hepiniz kantindesiniz? En sonunda tek başına oturan bir çocuk kalktı ve gitti hemen o masayı kaptım.
Ama masada tek sandalye vardı, sabah sabah kamera şakası mı bu aq? Sude elindeki karton bardakları masaya bırakıp sandalyeye kuruldu.
"Git kendine sandalye bul kız." Diyerek çayından bir fırt aldı. Gözlerimi devirip etrafa bakınmaya başladım. Biraz daha bakındıktan sonra Boranın tek başına oturduğunu ve yanındaki sandalyenin boş olduğunu görmüştüm.
Hazır yanında Kaan yokken gidip sandalyeyi isteyebilirdim. Adımlarımı Boranın masasına yöneltip ilerledim.
"Pardon, sandalye boş mu?" Bora kafasını kaldırıp nazikçe gülümsedi.
"Evet alabili-" Boranın cümlesini kesen Kaanın sesiydi.
"Hayır değil." Diyerek geldi ve sandalyeye oturdu. Heyecandan bedenim titrerken gözlerimi Boraya çevirdim.
"Kusura bakma arkadaşım biraz kabadır." Dedi Bora.
"Biliyorum." Ağzımdan dökülen sözcükle kendime söverken gözlerimi kaçırdım.
"Efendim anlamadım?" Diyerek gözlerini bana dikti Bora.
"Hiç, neyse görüşürüz." Hızlıca arkamı dönüp yürümeye başladım ve kantinden çıktım. Allahtan dediğimi duymamışlardı, yoksa ne yapardım düşünmek bile istemiyorum.
Hızlı ve telaşlı adımlarım beni tuvalete getirmişti, bir kabine girip kapıyı kapattım ve telefonumu çıkartıp Kaana yazdım.
Bilinmeyen Numara:Napıyorsun?
*Kaan, çevrimiçi*
Yazıyor..
Kaan:Gerçekten merak ettiğin için mi soruyorsun, yoksa laf olsun diye mi?
Kaan:Ona göre cevaplayacağım.
Bilinmeyen Numara:Merak ettiğim için.
Kaan:Boranın beni azarlamasını dinliyorum.
Bilinmeyen Numara:Neden azarlıyor ki?
Kaan:Kabaymışım, kızlara nazik olmam gerekiyormuş.
Kaan:Sanki kızı kolundan tutup fırlattım,
Kaan:Alt tarafı sandalyenin boş olmadığını söyleyip oturdum.
Bilinmeyen Numara:Kibarca söyleseydin keşke,
Bilinmeyen Numara:Eminim ki kız birden ne yapacağını bilememiştir.
Kaan:Biraz tuhaf birisi zaten,
Kaan:Ağzında bişeyler geveleyip pat diye gitti.
Kaan:O çok kibar sanki allah allah.
Bilinmeyen Numara:Tanıyor musun?
Kaan:Yok ya, öyle geçen spor salonuna gelmişti sınıf defteri almaya.
Kaan:Ayaküstü konuştuk.
Bilinmeyen Numara:Ne konuştunuz?
Kaan:Sanane?
Bilinmeyen Numara:Pardon, sorguluyormuş gibi oldum.
Kaan:Ha şunu bileydin.
Bilinmeyen Numara:Seni seviyorum.
Bilinmeyen Numara:Sende bunu bilsen keşke..
(Görüldü)*Kaan, çevrimdışı*
***
Görüşürüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE/texting
Short StoryBilinmeyen Numara:Gerçek sevgi neymiş göreceksin, Bilinmeyen Numara:Sahte sevgileriyle etrafını saran kızların arasında çekip alacağım seni yanıma. Bilinmeyen Numara:Çünkü sen benim.. Bilinmeyen Numara:Bedenim oldun ruhum oldun. Bilinmeyen Numara:Se...