1.3

46.8K 1.9K 366
                                    

Hoşgeldin:)

Bölüm*

Derste oturmuş Kaanı düşünüyordum. Yine terslemişti beni. Yakında beni engelleyip asla o engeli kaldırmazsa şaşmazdım.

"Kızım dersi dinlesene salak mısın?" Sude sessizce fısıldadığında sıçradım.

"Of aklım çok dolu, veremiyorum kendimi derse Sude." Memnuniyetsizce inleyerek başımı sıraya koydum ve ağlıyormuş gibi sesler çıkartmaya başladım.

"Kaan meselesine mi takıldın yine? Boşver şunu kızım, dersi bile dinletmiyor sana." Sude sessiz ve sinir dolu bir sesle bana eğilip konuşmuştu.

Ne olacaktı benim bu halim?

"Öyle kolay mı Sude boşver deme-" lafım hocanın sesiyle bölündü.

"Mayıs, neden konuşuyorsun kızım?" Kafamı hocaya döndürüp şirince gülümsedim.

"Ee şey hocam Sude şurayı anlamamışta onu anlatıyordum." Hoca gözlerini bir Sude de bir bende gezdirip konuştu.

"Bir yeri anlamadığınızda bana sorun çocuklar, ders anlatıldığı esnada konuşmayın sonra diğer yerleri kaçırıyorsunuz." Dedi hoca.

"Hocam bende öyle dedim ama Sude çok ısrar edince kıramadım." Sude bana öldürücü bakışlarını atarken sessizce arkama yaslandım.

"Mayıs ağzına sıçıyım kızım." Sude hocaya gülerek bakarken aynı zamanda bana sövüyordu.

"Nereyi anlamadın Sude?" Hoca Sudeye dönüp anlamadığı yeri sorduğunda bende kafamı tekrar sıraya koyup sızlanmaya devam ettim.

Piç Kaan.

Niye seni çok seviyorum ki ben?

***

Görüşürüz:)

SADECE/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin