0.9

51.5K 2.1K 2K
                                    

Hoşgeldin:)

Bölüm Şarkısı:Pinhani-Beni Sen İnandır

Bölüm*

Bilinmeyen Numara:Günaydın bebeğim.

*Kaan,çevrimiçi*

Yazıyor...

Kaan:Bebeğin miyim gerçekten?

Bilinmeyen Numara:Tabikii minnoşumsun.

Kaan:Benim gibi birine minnoş dediğin için gidip kendini aynanın karşısında tokatla.

Bilinmeyen Numara:İAÇZİAÇZİAÇXİAÇXİFÖFĞEÖGİSÖVĞSÖDİDÖGİFÖGİEÖGİSÖHĞSÖVĞDÖGĞSÖVĞE.

Kaan:Mimik oynamadı.

Bilinmeyen Numara: :/

Bilinmeyen Numara:Sabah sabah tüm enerjimi sömürdün yürü git.
(Görüldü)

*Kaan, çevrimdışı*

Bilinmeyen Numara:LAN

Bilinmeyen Numara:GİTTİN Mİ AMK?

Bilinmeyen Numara:FIRSATÇI KEL!

Bilinmeyen Numara:BAŞKASI OLSA 'FIRSATÇI PİÇ' AMA SANA KÜFÜR ETMEM YİĞİDİM.

Bilinmeyen Numara:HERKESE MERMİ SANA GÜL😎

Bilinmeyen Numara:IY KENDİMDEN TİKSİNDİM.

Bilinmeyen Numara:NEYSE DERS BAŞLAR BİRAZDAN KAÇTIM BY.

Telefonumu çantamın ön gözüne koyup kitabımı çıkardım, ders Edebiyattı. Uyumak için ideal bir ders.

"Lütfen uyuma canım çok sıkılıyor konuşacak kimse yok." Sude dudağını büzüp konuştu.

"Ders edebiyat ve sen bana uyuma diyorsun, ne bu cesaret!" Dedim gülerek.

"İyi be yat, çirkin şey seni." Diyerek yerine oturdu Sude.

Ona öpücük atıp kafamı sıraya koydum ve telefonumu  çıkardım. Kaandan iki mesaj gelmişti heyecanla mesajı açtım.

Kaan:Ben galiba,

Kaan:Seni seviyorum..

Bilinmeyen Numara:nE?

Bilinmeyen Numara:NE DİŞORSUN SNE?

Bilinmeyen Numara:NEEEE!?

Bilinmeyen Numara:NEEEEEEEE!?

Kaan:Hey hey sakin!
(Görüldü)

Hızlıca telefonumu sıraya atıp koşarak sınıftan çıktım ve lavaboya gittim. Ne demişti o!?

Koştura koştura lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve saçımı at kuyruğu yaptım. Derin derin nefesler alarak sınıfa yürümeye başladım.

Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu Kaan bana 'seni seviyorum' demiştii! Sınıfa girip sıranın üstünden telefonumu aldım ve kilidi açtım.

"Ne oluyor sana mal? Nere koşturdun gittin? Ve o iphoneyi nası sıraya fırlatırsın? Sen kim köpek?"Sudenin ard arda sorduğu soruları takmadan telefonuma döndüm.

Kaan:Tarihe bak bilinmeyen.

Kaan:Şaka.

Kaan:1 Nisan.

Kaan:Hey nereye gittin?

Kaan:Bayıldın mı yoksa lan?

Bilinmeyen Numara:ADİ ŞEREFSİZ KÖPEK!

SADECE/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin