Bölüm.7: Yine Sustu

233 23 15
                                    

Ertesi Sabah

Zümrüt Kraliçe'nin öfkesi dinmiş. Yerini başarının hazzına bırakmıştı. Sevgiyi hissedebilmenin uyuşturcu etkisine... Kapısının çalındığını işittiğinde çalışma masasına yaslamış dirseklerinin üzerindeki başını kaldırarak içeri gelmesini söyledi dışardaki her kimse. Abel gülümseyerek içeriye girdi.

"Günaydın kraliçem. Gününüz huzurla dolsun."

Caelia da gülümsedi.

"Senin de Abel. Huzur kalplerimizden hiç ayrılmasın."

"Zhonia'nın Flacara'dan dün akşam saatlerinde yola çıktığı bildirildi majestleri. Yarın sabaha karşı burada olacağı düşünülüyor. Prenses Vestia'dan size bir mektup var." Dedi Abel. Yavaşça masaya yaklaştı parşömeni bıraktı.

"Bir de Prens Roy'dan gelen bir kaç parşömen daha var." Diyerek getirdiği tüm kağıtları bıraktı.

"Teşşekürler Abel.Konseyle ilgili çalışmaları yarıladığına eminim.Öğle yemeğinden sonraki konsey toplantısında sunarız.Büyücülere söyle hiç bir şey yapmalarını istemiyorum.Güzelce dinlensinler.İsteyen şehre inebilir."

"Emredersiniz majesteleri.."diyerek çıktı odadan Abel.Caelia heyecanla oğlunun yazdığı kağıtları açtı.Birden fazla kağıt vardı.En üstteki kağıda göz gezdirmeye başladığında içine dolan şefkatten başka bir şey değildi.Bozuk bir yazıyla yazılmıştı.Roy yazmayı yeni öğrenen meraklı bir prens olarak harflerin çoğunun karakteristik özelliklerini yapamamıştı.

'Anne seni çok özledik.' yazıyordu ilk olarak sonra turuncu ve akmış bir boyayla yaprak,saray,ağaçlar, yapılmaya çalışılmıştı.İkinci kağıda geçti.

'Lyrelia biraz huysuzlanıyor ama ben ona çok iyi bakıyorum.Oyun oynuyoruz.Ona hikaye kitabı okuyunca hemen uyuyor.' Yazının altında minik abinin kardeşini resmetmeye çalıştığı müthiş bir tablo vardı.Caelia'nın özlemle dolu gülüşü odada yankılandı.Gözleri doldu.Diğer kağıtlara göz attı.Roy Zümrüt Aphaea'nın en sevdiği yerlerinin resmini yollamıştı annesine..En son baktığında ise resimsiz bir parça vardı.Aynı bozuk yazı sayfasının yarısından çoğunu doldurmuştu.

'Anne,lütfen çabuk gel.Hem sana nasıl güzel okuduğumu göstermem lazım.Bugün Milia Teyze geldi.Ona da hikaye okudum.Çok beğendiğini söyledi.Of. Umarım sende beğenirsin.Hem bak yazmayı da öğrendim artık.Öğrendim dimi?Güzel olmuş mu yazım?Anne bunu okuduktan sonra bana mektup gönder tamam mı böyle kuş gelsin cama..Hem biz ona yemek de veririz.Seni çok seviyoruz XXXXX –Roy'

Caelia eliyle gözyaşlarını silmek için bir kaç dakika kadar geriye yaslandı.Hemen Oryn ile konuşmalı çocukların yanına gitmesini söylemeliydi.Oğlunun kağıtlarını kucağına aldı.Kalan kağıtların masanın sağına soluna ittirdi.Parşömenleri telaşla sandalyeye bırakarak kapıyı kilitlemeye gitti.Geri döndükten sonra kolyesini çıkardı,masasının üzerine bıraktı.Elini kaldırarak bir yaprak istedi.Rüzgar açık balkon kapısından içeri hücum ederek kraliçesine istediğini ulaştırdı.Caelia turuncu yaprağı masanın üzerine koyduktan sonra kolyesini de yaprağın üzerine koydu.Kolyenin açılabilen kapağını çevirerek açtı.Elini uzatıp saç tellerinden birini kopardı ve kolyenin ortasındaki çukurluğa koydu.Sol elindeki yüzüğünü çıkardı.Yüzükteki zümrütü çıkardı ve saç telinin üzerine bıraktı.Taş parlamaya başladığında Zümrüt Lehçesini mırıldanmaya başladı..Bir kaç dakika sonra önündeki taşın parlaklığı havaya yansıdı ve Lord Oryn Viriti göründü.Sevgiyle gülümsedi adam..Bir kaç dakika sadece sevdiği kadını izledi..Sonunda bu sessizliğe dayanamayıp konuşan Caelia oldu.

"Oryn..Roy bir kaç kağıt yollamış bana.."

"Başka bir şey ağlatamazdı seni zaten.."diye ulaştı lordun tok sesi.

Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin