Bölüm.4: Karanlık ve Gölge

386 29 0
                                    

Gölge Aphaea, Beş Gün Sonra, Şafak Vaktinden Önce

Ronestia iki kılıçla birden gece yarısından beri talim yapıyordu. Bir an bile dinlenmemişti. Kılıçlarının darbeleri sessiz gecede yankılanıyor sarayın ek binalarına kadar ulaşıyordu. Nöbette olan askerler tedirgindi. Kraliçelerini en son annesinin ölümünden sonra böyle görmüşlerdi. O zaman annesini kaybetmişti bir anlamı vardı. Siyah Kan, Siyah Kan'la bağlıydı. Duygusal bağlamda bulunduğu tek kişiydi. O zaman bir anlamı vardı. Fakat şu anda neden böyle olduğuna anlam verilemiyordu beş gün önce güzel bir zafer kazanmışken...

Ronestia talim sahasında hızla bir oraya bir buraya dönüyor metal vuruş tahtalarına vuruyor. Nefessiz dahi kalsa durmuyordu.

Siyah gözleri mor renkte parıldamaya başladığında durdu. Hissediyordu. Neredeydi?

Hızla karanlık ormana doğru koşmaya başladı. Düşünmüyor sadece koşuyordu.

"Peşimden gelmeyin!" diye bağırdı askerlerine.

Ağaçların arasından sağa sola dönüyor önüne çıkan dallara kılıçlarıyla meydan okuyordu. Harabe Kale'ye kadar koştu. Gözleri hala mordu. Hiç bir şey görünmüyordu. Ama mora dönen gözleri ona bir ayrıcalık katıyor, çevresini algılayabilmesini sağlıyordu. Kalenin şimdilerde yıkık olan avlusuna doğru ilerledi. Avludaki büyük göle gelmeden kılıçlarını bir taşa yasladı ve elbisesini çıkardı. Bütün çıplaklığıyla siyah suya girdi. Kalçalarına kadar uzamış saçları su yüzeyinde gezinirken derin bir nefes alıp dibe çökmek için güçlerini ayaklarına yönlendirdi. Gölge Güç ağır bir güçtü. İki anlamda da. Fiziksel ağırlığa sahipti fakat ruhani ağırlığı kat kat daha fazlaydı. Yaptığı her şeyin de bir bedeli vardı. Saçları siyah suyun içinde dans ediyor ama karanlığından ayırt edilemiyordu. Çıplak bacaklarına dolanan yosunlar onu iyice dibe çekti. Nefesini daha ne kadar tutabilirdi bilmiyordu. Panter her geldiğinde böyle yapıyordu. Ronestia'ya zarar veriyordu. Ronestia su yutmaya başladığında yosunlar onu bıraktı. İki ayağını dibe vurarak hızla yüksedi. Nihayet sudan çıkabildiği için derin nefesler aldı. Simsiyah derisi ile gecede kaybolmuş panteri mor gözlerinden tanıdı. Zihninde panterin hiçbir kelime ile tanımlayamadığı sesini duydu.

"Ruh eşini seçtim Gölge..."

"Bu kadar erken mi?" diye sordu Ronestia. Panter korkutucu bir güçle kükreyip ileri doğru atıldı. Ronestia korkuyla suyun içinde biraz gerilerken sessiz kaldı. Onu korkutabilen tek varlıktı Panter.

"Ne zaman ne yapacağımı sana mı soracağım!"

Ronestia korkuyla kollarını çıplak omuzlarına sararken başını eğdi. Onunla en son 2 hafta önce rüyası aracılığıyla konuşmuştu. Büyünün vaktinin geldiğini söylemişti Panter ona.

"Ruh eşin. Karanlık Ejder kanının son varisidir. Size dolunay gecesini bahşediyorum."

Panter ortadan kaybolduğunda bütün o karanlığa rağmen üzerinden bir karaltı geçtiğini fark edebilmişti Ronsetia. O Gölge'ydi. Gölge'lerin oluşabilmesi için ışığa ihtiyaç duyulurdu. Ama O karanlıktı. Saftı. Ve hiçbir şeye ihtiyacı yoktu. Büyük ejderha tüm ihtişamı ile yere indi. Kale harabe olmasa sığamayacak kadar kocamandı. Üzerindeki pelerinli adamla aynı kırmızılıkta parıldayan gözleri tehditkârca kadına sabitlenmişti. Nihayet adamın kırmızı gözleri kadınla buluştu. Konuşmadı. Tepki vermedi. Gözlerini ayırmadı. Gece ışığa yenilmek üzereyken Scath hızlı hareketlerle üzerindekileri çıkarıp suya girdi. Ronestia, panterin kutsaması üzerine eşi olan adamı ilk defa görüyordu. Adını çok duyduğu adamın saf karanlığına hayranlık duymaktan alamıyordu kendini. Yaradılışı yüzünden mühürlenmiş duyguları çok az şeyde ortaya çıkıyordu. Kanı ve ruhuyla bağlı olduğu kişilere karşı sadece. Scath, Ronestia'nın yanına kadar güçlü adımlarla ilerledi. Kırmızı gözleri beyninde dönen düşüncelerin hiç birini dışarı yansıtamayacak kadar karanlığa gömülüydü.

 ⚜  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚜ Karanlık, tüm ırklar içinde ejderhaya ruhu ile bağlı tek ırktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⚜ Karanlık, tüm ırklar içinde ejderhaya ruhu ile bağlı tek ırktır. Aile sonradan karanlık büyücüler tarafından ejder kanının varisi seçilmiştir. Karanlık ejderha seçilmiş aileden de olsa herkese bağlanamaz. Prens Scath Intuneric, soyunda doğal olarak, doğumuyla ejderhaya bağlanan tek kişidir.

Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin