Bölüm.14: Güz Kraliçe ve Hırs

169 13 9
                                    

Jesen, küvetin içinde yüzüğüyle oynuyordu. Düşünüyordu, durmadan düşünüyordu. Yine canı yakılan biri, yine geride kalan bir yaralı vardı. Hep öyle olmaz mıydı zaten! Hikâyeyi anlatabilmek için geride küçük bir çocuk bırakılmaz mıydı? Biri kader ağlarıyla oynuyordu. Biri kaos yaratmak için kara büyü yapıyordu. Adı gibi emindi bundan. Yoksa Ronestia'da saldıracak cesaret olmadığını biliyordu. Caelia hakkında düşünemiyordu. Nasıl beceriyorsa kendini gizlemeyi, hakkında çok az şey biliniyordu. Onu tanımıyor olması, nefretini azaltmıyordu kesinlikle. Sıkılmıştı. Sürekli Caelia'nın gölgesinde olmaktan. Güz topraklar, Sümbül ve Zambak bölgeleri Zümrüt Aphaea'nın alt kolu kabul ediliyordu. Ve bunun gibi olan her toprağın başındaki kişi kral ya da kraliçe değil sadece yönetici olarak adlandırılıyordu. Üstelik Aphaea sınırları dışındaydılar. O, tahta çıktığında kendine Kraliçe ünvanını vermişti. Jesen, Güz Kraliçe'ydi. Bunu kimse değiştiremezdi. Değiştirmelerine izin vermeyecekti. Düşüncelerine saygı duymayan erkek kardeşine, haklı olduğunu göstercekti. Onlar hükmedilmeye değil hüküm sürmeye layıklardı.

Özel güçlere sahip değildi. Doğa Ana tarafından da kutsanmamıştı. Ama o bir hükümdardı.

Kendini öyle görüyordu, halkı da onu öyle görüyordu. Ve daha fazla yerinde saymayacaktı. Bütün Aphaea'ya hükmedecekti. Bir daha hiç kimse ona sen sadece bir yöneticisin diyemecekti.

Aphaea'nın iktidarını devirerek adını tarihe yazacaktı. Saygı istiyordu. Önünde diz çökülsün istiyordu. Özgürlük istiyordu. Ve istediği şeyleri ne pahasına olursa olsun elde edecekti.

 ⚜  

Yazar Notu: Aslında Jesen'i daha uzun uzun anlatmak istiyordum ama elim gitmiyor bir türlü Jesen'i yazmaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar Notu: Aslında Jesen'i daha uzun uzun anlatmak istiyordum ama elim gitmiyor bir türlü Jesen'i yazmaya... Sürekli Caelia'yı veya Ronestia'yı yazmak istiyorum. Aman neyse her karakter de muhteşem derin olacak değil ya canım, basit karakterlere de ihtiyacımız var. Aslında Jesen daha çok bir tipleme gibi oldu. Olsun...

Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin