Coronam
Caelia ve Abel, sarayın bahçesinde yavaşça yürüyorlardı. Yıllardır yönetimdelerdi ve kendilerine ayırabilecekleri çok az bir vakitleri de olsa onu en iyi şekilde değerlendirmeyi öğrenmişlerdi. Caelia Abel'ın koluna sarılmış ve başını da omzuna yaslamıştı. Saray okulunun önünden geçerken gülümseyerek konuştu Caelia.
"İlk tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun?" diye sordu. Abel'ın kısık kahkahası kulaklarına dolduğunda bedeni sevinçle kasıldı.
"Evet."dedi Abel sakince.
"Okuldan yeni çıkmıştım. Sen de o sıralarda Güneş Hanlığı'ndaki sürgününden yeni gelmiştin ve konsey başkanıyla sarayı geziyordun..."
Caelia, hikayeyi ondan devraldığında geçmişin kollarında kaybolduğunu hissediyordu.
"Bitirmene 2 yıl vardı. Okul birincisi ve bütün sarayın gözdesiydin. Ah Doğa Ana aşkına peşinde gezen kaç kızla uğraştım biliyor musun sen!"
Bunun üzerine Abel keyifli bir kahkaha daha attı.
"Hey siz ikiniz bizsiz neye gülüyorsunuz öyle." diyerek keyifle yanlarına geldi Milia. Yanında Artemisia ve Mirandus da vardı. Onlar da gülüyorlardı.
"Hiç! Sadece Abel'ın okul zamanındaki sevgililerinden bahsediyorduk." Dedi Caelia iyice keyiflenerek ne zaman onu bu konuda sıkıştırsa aşırı eğleniyorlardı. Bunun üzerine Artemisia, Milia ve Mirandus da keyifle gülerken konuşmaya katıldılar. Caelia da Abel'ın kolundan çıkmış Artemisia ve Milia'nın yanına geçmişti.
"Ah Doğa Ana! Hatırlıyorum! Derste sana atılan kaç kağıdı kafama yedim biliyor musun sen!"diye söylendi Milia da.
Artemisia ve Caelia sessizce onları dinlerken. Yıllarca aynı sıralarda dirsek çürütmüş üç sınıf arkadaşıysa eski günleri yad ediyorlardı.
"Okul balosuna davet etmen için peşinden asla ayrılamayan kızları hatırlıyor musun Abel! Ah hayır dur! Peki ya belki onları kaldırırsın diye önünde kendini yere fırlatanları!"
Abel yüzünden gitmeyen sırıtmasıyla başını önüne eğdi ve sizden nefret ediyorum dercesine başını iki yana salladı. Bu sefer Milia konuştu.
"Abel ise sadece yanlarından geçer veya üzerlerinden atlardı... Ah hadi ama Bay Ben Çok Çalışkan Bir Yakışıklıyım! Okuldan mezun olana kadar kaç tane oldu. Neden Caelia'ya biraz eskilerinden bahsetmiyoruz... Bugün bütün kirli çamaşırlarını ortaya dökeceğim!" diye keyifle çığlık attı Milia.
Artemisia sessizce arkadaşına fısıldadı.
"Doğa Ana, bu kız tam bir deli."
Caelia kıkırtısına engel olamazken onu onayladı. Mirandus çoktan Abel'ın sevgililerini saymaya başlamıştı bile...
"...Luna, hani şu sarışın olan. Sahi Abel onunla neden ayrılmıştınız! Ah dur evet Bay Ben Çok Çalışkan Bir Yakışıklıyım! Ben sana layık değilim Luna! Ah Doğa Ana aşkına ben iflah olmaz bir pisliğim!" diyerek devam etti Mirandus. Abel'ın taklidini yaparken kızları epey bir güldürmüştü.
"Ya ertesi günküne ne demeli! Kızıl saçlı olan Ah Yüce Doğa Ana, o iğrenç siyah ruju dudağından eksik olmazdı!"
Bu sefer Milia, Abel'ı sıkıştırmadan önce Caelia'ya göz kırptı.
"Gün içinde defalarca o iğrenç siyah ruju yenilemesi gerekirdi." Dedi ardından büyük bir kahakaha attı.
"Siz ikinizin benimle derdi ne." Diye konuştu Abel bu sefer, ama o da fazlasıyla eğeleniyordu.
"Benim ağzımı açtırma Mirandus." dedi keyifle.
"Ah dostum! Konuşsana ne kadar uğraşırsam uğraşayım sana yetişemem!" diyerek Abel'ın omzuna küçük bir yumruk attı.
"Üçünüzün de aynı okulda okumuş olması ne kadar da güzel! Bir sürü eğelenceli anınız var." Dedi Artemisia...
"Evet. Bir sürü anıları var."dedi Caelia da ona katılırken yavaşça sarayın bahçesindeki küçük gölün kenarına oturdular. Diğerleri de yanlarına geldiğinde devam ettiler.
"Ben çocuk gelişimi eğitimi için Aśaros'da okudum. Benim sizin gibi hikayelerim olmadı. Yanımızdaki okul donanmaya aitti. Ve hiç biri de sizin gibi çapkın çocuklar değillerdi. Hepsi düzgün insanlardı." Dedi.
"Donanma okulları ülkenin tüm okullarından çok daha disiplinli ve zor bir eğitim veren yerler Artemisia bu çok normal."
"Hiç mi randevulaşmıyordunuz?" diye sordu Milia merakla.
"Randevulaşıyorduk tabiki Milia... Çapkınlık yapmıyorlardı dedim sadece." dedi ve kıkırdadı.
"Eğer birimizden hoşlandılarsa okul çıkışları ya da iki okulun ortak olarak yaptığı etkinliklerde bizi yemeğe davet ediyorlardı. Eğer uyuşmadıysak da başka birine ilgi göstermiyorlardı. Gösterirlerse de mutlaka yemeğe çıkardıkları kızın rızasını alırlardı. Lucius'la da ortak bir etkinlikte tanıştık. Beni yemeğe çıkardı ve ilişkimiz o şekilde başladı. Mezun olana kadar hiç ayrılmadık. Mezun olduktan hemen sonra da evlendik zaten. Gerisini biliyorsunuz Lucius'un görevleri nedeniyle bir çok liman şehri gezdim. Neyseki sonra başkente kalıcı olarak atandı. Buna ikimiz de delicesine sevinmiştik."
Caelia bunun üzerine keyifle güldü.
"Ebeveynlerin kızlarını donanmadakilerle evlendirme çabalarına şaşmamalı o zaman. Yöneticilerden çok daha fazla öneme sahipler halkın gözünde." Dedi.
Artemisia keyifle güldü.
"Evet Caelia. Ülkenin en popüler ve girmesi en zor okulları onlar."
Lucius, şimdilerde başkentte donanmanın yönetiminden sorumlu bir kaç kişiden biriydi.
"Eeee?" dedi Mirandus.
"Sen de bir şeyler yok mu Caelia?" diye devam etti.
"Ah hayır Mirandus. Asla sizin gibi hikayalerim yok öyle bir ortamım da olmadı. Sürgünde de olsam hep sarayda eğitim gördüm. Çoğu özel eğitimlerdi ve bizzat yönetim konseyi ve Kraliçe Photine'dendi. Onun dışında Ah Yüce Doğa Ana aşkına! Bir sürü iğrenç baloyla katılmak zorundaydım. Sürekli soylularla vakit geçirip durdum. Seviyesiz Kontlarla ve Baronlarla uğraşmak zorunda kaldığım çok zamanlar oldu. Ama annem Photine, şımarık bir veliaht olmamam için bütün bunların yanında beni olabildiğince halkın arasına da soktu. Her neyse işte bende öyle hikayeler yok anlayacağınız." Diyerek sözlerini bitirdiğinde. Lucius yanlarına gelmişti. Caelia'ya başıyla selam verdi ve yavaşça karısının, yanına oturdu. Artemisia onun ozmuna yaslanıp konuşmayı dinlemeye devam ederken. Akşama doğru Milia Mirandus'un dizine, Caelia da Abel'ın dizine uzanmıştı.
O kadar uzun sürenin ardından altı dost birlikte zaman geçirebildikleri için mutlulardı.
⚜
Fırtına öncesi sessizliği bölümü der susarım. :) Neyse güzel bölümdü bence...
Bay Ben Çok Çalışkan Bir Yakışıklıyım! ASDFGHASDFGHASDFGH
Caelia'nın okul anıları olmaması üzücü ama bir asil ne yapalım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi I
Fantasy⚜️ WATTYS 2022 KAZANANI ⚜️ -Hükümdar Serisi- Tanrıça, evrenin parçalarından altı kadın yarattı. Onları yüce kıldı. Evreni doğumla ödüllendirdi. Yarattığı altı kadına evrenin dengesini görev biçti. Evrenin altı farklı parçası, yeryüzünden bir soy se...