(Aslında önceki bölümlerdeki yazım yanlışlarını düzeltmeden bölüm atmayacaktım ama 40 bölümün tamamını baştan kontrol etmek bir hayli zor bunun kitabı sekteye uğratmasını istmedim.) İyi Okumalar :)
Coronam
Caelia, ikizinin sözlerinin üzerine onun yansımasına şokla baktı.
"Hayatta olmaz Ronestia. Oraya asker falan göndermiyorum."
Ronestia sessiz kalıp birkaç saniye içinde patlayacak olan ikizini bekledi.
"Ah inanamıyorum! Tek yapman gereken gücünü, otoriteni hissettirip geri dönmekti. Bu kadar, bu kadar! Ama şimdi gizli saldırılardan bahsediyoruz."
"Üzgünüm. Her şeyi mahvettim." Dedi Ronestia, aslında üzgün değildi, olamazdı. Ama batırmıştı. Meira hep 'Kaybettiği asla başkalarına söyleme.' Derdi. Ama o bu kuralı yıkmıştı. Nedenini bilmiyordu.
"Senin yüzünden onca masum insanın canını tehlikeye atamam." Dedi Caelia.
"Lütfen Caelia, sadece gönüllüler. Kaç kişi olursa."
Caelia sonunda pes ederek omuzlarını düşürdü.
"Tamam ama sadece gönüllüler. Fazlası yok."
Haftalar Sonra, Güneydoğu Buz Krallığı
"Bu kadar yeter!" diye bağırdı Aurora.
"Ronestia aylardır burada her nerede saklanıyorsa bulamıyoruz. Farkettirmeden askerlerimi katlediyor. Bize karşı çıkanları cesaretlendiriyor çünkü askerlerim görevlerini yapamadan ölüyorlar!"
Ronestia'nın aklını hafife almıştı. Düşündükleri gerçekten dahiceydi, işe yaramıştı. Ronestia kadına zarar vermeyi başarmıştı. Yüzlerce adamını kaybetmişti. Ronestia'nın asıl amacı suikastlerle ona zayıf hissettirmekti. Katliamları durduracağını ve ülkesine geri döneceğini düşünmüştü. Bu geri tepmişti işte. Aurora, zayıf hissetmiyordu.
Aurora tahtına doğru ilerleyip oturduğunda konuştu.
"Buz kulelerini harekete geçirin. Ronestia'ya savaş ilan ediyorum!"
⚜
Buz Sarayı'nın 8 farklı yerinde olan kulelerin tepelerindeki buz ateşleri parıldadı ve hızla büyüyerek devasa hale geldiler. 8 kule birden yavaşça renk değiştirmeye ve çok uzaktan bile görülebilecek kadar parlamaya başladılar.
Ronestia ve Scath kendilerinden çok uzakta olan sarayın parıldayan kulelerini gördüklerinde bakışları onlara takılı kaldı.
Görenlerin yürekleri korkuyla tekledi. Savaş ilan edilmişti.
⚜
⚜
AURORA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi I
Fantasía⚜️ WATTYS 2022 KAZANANI ⚜️ -Hükümdar Serisi- Tanrıça, evrenin parçalarından altı kadın yarattı. Onları yüce kıldı. Evreni doğumla ödüllendirdi. Yarattığı altı kadına evrenin dengesini görev biçti. Evrenin altı farklı parçası, yeryüzünden bir soy se...