Coronam, Günbatımı
Ortalık sakinleşmiş. Saray eski haline dönmüştü. Gölge Kraliçe ve adamları sabah kendi ülkelerine doğru yola çıkmışlardı. Ama Milia'nın aklına baş büyücü Debora'nın söyledikleri takılmıştı ve şimdi onun odasında söyleyeceklerini bekliyordu. Ne demeye çalışmıştı. Büyücü sonunda odaya geldi ve Milia'ya gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Kardeşler için hala umut var." dedi camın önüne geldiğinde.
"Ronestia'nın duyguları olmadığını zaten biliyordun Milia. Ama bu tamamen doğru değil. Ronestia annesine karşı his sahibi olabilir."
Milia kadının sözünü kesti.
"Çünkü Siyah Kan, Siyah Kan'a bağlıdır. Bu onun duyguları olduğunu göstermez. Jesen'i öldürürken onu görmedin mi!"
"Ronestia şuan hayatta olan sadece bir kişiye duygu besleyebilir." dedi sonunda büyücü. Milia'yı büyük bir şokta bırakırken. Tarih boyunca bu asla mümkün olmamıştı. İmkansızdı. Nasıl mümkün olabilirdi!
"Ne?... Ki-kim peki?"
"İkiz kardeşi..."
Milia daha fazla ayakta kalamayarak yerdeki minderin üzerine çöktü.
"Onlar ikiz Milia. Aynı çekideğin iki farklı yarısı... İkisinin de siyah kan olması ya da ikisinin de olmaması gerekiyordu. Normali buydu. Ama sadece birinin siyah kan olduğu öğrenilince bu gerçek herkesten saklandı. Nasıl olduğunu kimse bilmiyor. Çocukken Ronestia, Caelia'ya her hangi bir duygu beslemiyordu. Bu doğru. Çünkü çocukken Ronestia, kanı yüzünden Caelia'dan güçlüydü. Caelia güçlerine hakim değildi. Özünü bilmiyordu. Siyah Kan Caelia'ya karşı koyabiliyordu. Ama artık Caelia çocuk değil, bir yetişkin bu yüzden artık eşitler. Siyah Kan, artık Caelia'yla savaşamıyor. Onu engelleyemiyor.
Bu yüzden artık Ronestia, Caelia'yla fark etmeden bir bağ kuruyor. Onu gördüm. Yüzündeki ifadeyi. Öldürürken, ama onu sonra da gördüm. İkiz kardeşi yanına geldiğinde. İkisinin de güçleri birbirine zarar vermedi. Normalde güç alanının içine girdiğin an ölmüş olurdun. Nasıl sakinleştiğini gördüm. Çekirdeğin iki yarısı birleştiğinde... Sadece ufak bir temas bile yetti."
Milia yeni duyduklarını idrak etmeye çabalarken büyücü kadın konuştu.
"Bunu ona anlatamazsın Milia. Eğer anlatırsan akışa müdahale etmiş olursun. Kader ipliklerinin düğümleri bozulmamalı. İpliklere müdahale sadece onlar edebilir."
Kadın gülümsedi.
"Âfitâb." dedi camdan dışarı bakarken.
"Dıraht-ı ser-firâz'ın üzerine doğacak."
"Mihr yükselecek."
⚜
Âfitâb: Güneş
Dıraht-ı ser-firâz: Yükselen Ağaç *Burada kastedilen Zümrüt Aphaea'nın başkenti Coronam'dır.
Mihr: Güneş
*MV nin açılımı Mihr Vakti'dir. İçinde bulunduğumuz çağın adı. Bunu hiç açıklamadığımı farkettim not olarak bıraktım kaçıyorum :)
Yazar Notu: SONUNDAAAAAAAAA! DEVLET SIRRI VERMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM ASDFGHASDFGHASDFGH ŞU GÖRSELİ TAAA NE ZAMAN HAZIRLAMIŞTIM DA BUGÜNÜ BEKLİYORDUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi I
Fantastik⚜️ WATTYS 2022 KAZANANI ⚜️ -Hükümdar Serisi- Tanrıça, evrenin parçalarından altı kadın yarattı. Onları yüce kıldı. Evreni doğumla ödüllendirdi. Yarattığı altı kadına evrenin dengesini görev biçti. Evrenin altı farklı parçası, yeryüzünden bir soy se...