Ronestia, ikizinin yeşil parıltlarla oluşmuş silüetinde gezdirdi bakışlarını. Scath yanındaydı. Yatağın üzerine oturmuş başını eğerek ellerine yaslamıştı. Kurumuş kanla kaplı parmakları siyah saçlarıyla iç içe geçmişti.
"Bu nasıl mümkün olabilir?" diye sordu Ronestia, sakindi.
"Aynı anda olmaz! İmkansız." diye devam etti daha çok kendi kendine konuşur gidiydi.
"Aynı ırktan iki kişi eş zamanlı olarak güce sahip olamaz." dedi tekrar.
"Haklısın olamaz." dedi Caelia.
"Bir şey yapmış olmalı. Çok ciddi bir şey yapmış olmalı!" diye devam etti.
"Atladığınız bir şey var." dedi Scath sıkılmış bir halde başını kaldırmadan.
"Vestia, güce sahip olabilir ama Beyaz Kan değil." dedi. Bu iki Kraliçe'nin de bir an duraksamasına neden oldu. Scath başını kaldırıp Ronestia'ya baktı. Ardından Caelia'ya.
"Sakinleş Caelia. Bu konuyu araştırabilirim. Lilith'in Kalesi'nde kanlarla ilgili çok geniş bir bölüm var. Ama kilitli tutuluyor. Sadece Hükümdar yetkisiyle açılabilir. Oradaki kitapları tararız..." dedi sakince.
"Tamam. Ben de burada annemin gizli kütüphanesine bakarım." dedi farkında olmadan. Scath, garip bir şekilde gülümsedi. Ve kısa bir an bakışları karısına kaydı.
"Kraliçe Photine'le olan hikayeyi sonra bana anlatmalısın."dedi yatıştırıcı bir sesle. Ronestia, bir şeyi yeni farketmiş gibi başını kaldırıp Scath'a baktı.
"Eğer kilitli bölüm sadece Hükümdar yetkisiyle açılıyorsa Caelia ve benden başka kimse orayı açamaz. Sen bunu nasıl yaptın?"
Scath, serserice güldü.
"Bir asil olduğumu unutuyorsun karıcığım. Ayrıca ülkenin en kuvvetli kara büyücüsü olduğumu da. Ve kuralları hiçe saymak gibi bir alışkanlığım var."
Ronestia, kısa bir an bakakaldı. 'Karıcığım mı?' diye düşündü kendi kendine... Başını 'Sen iflah olmazsın.' Der gibi iki yana salladı.
"Orada durumlar nasıl?" diye sordu Ronestia, kardeşine dönerek.
"Şimdilik bir sorun çıkmadı. Bugün Adalar Birliği'yle konuşacağız." Diye cevapladı Caelia. Ardından devam etti.
"Ronestia, Adalar Birliği burayı tekrar içlerinde görmek isteyecek." dedi öngördüğü şeyi söyleyerek.
"Senden korkuyorlar. Onlara da saldırmayacağının bir garantisi olarak Adalar Birliği böyle bir talepte bulunacak."
"Haklılar." Dedi Ronestia.
"Saldırıp, saldırmayacağımın bir garantisi yok."
"Olmalı." dedi Caelia uyarırcasına.
"Sen ne yapacağını bilirsin Caelia."dedi Scath, Ronestia'nın devam etmesine izin vermeden. İkisinin arasında sessiz birkaç dakika geçtikten sonra Caelia, bağlantıyı kopararak yok oldu.
⚜
"Ne yapmalıyım?" diye mırıldandı kendi kendine Ronestia. Kaldıkları Hanın bir adımlık balkonundan dolunaya bakıyordu. Saat çoktan gece yarısını geçmişti. Scath yaklaşık üç saat önce iki kâse balık çorbasıyla gelmişti, bulabildiği tek yemek buydu. Ve ikisi de yemek zorunda kalmıştı. Ronestia kokusundan bile kusabilirdi. Ama yine de hepsini bitirmişti. Ve midesi tepetaklaktı. Oldukça rahatsızdı. Scath, rahatça çorbayı içmiş şimdi de kendini zorla sığdırabildiği bir köşe bulmuş saçma bir kitabı okumakla meşguldü. Ne olduğuna bile bakma zahmetine girmemişti Ronestia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi I
Fantastik⚜️ WATTYS 2022 KAZANANI ⚜️ -Hükümdar Serisi- Tanrıça, evrenin parçalarından altı kadın yarattı. Onları yüce kıldı. Evreni doğumla ödüllendirdi. Yarattığı altı kadına evrenin dengesini görev biçti. Evrenin altı farklı parçası, yeryüzünden bir soy se...