Caelia'nın hemen ardından görevliler koridoru temizlemek için gelmişlerdi. Caelia üzerini değiştirmek için görevlilerden birinin odasını kullanmadan hemen önce Gölge Kraliçe'ye hitaben konuştu.
"Bahar Odası'na geri dönün."
Odaya girmeden hemen evvel ikizine döndü.
"Oğluma yaklaşmaya kalkarsan senin de sonun aynı olur."
5 dakika kadar kısa bir süre de yeni bir elbise giyinmiş, yüzünü temizlemiş ve saçlarını tekrar örerek yeni bir taç takmıştı. Hızlı adımlarla Bahar Odası'na girdi. Milia'nın dizinde oturan oğlunu kucağına aldı ve tahtına oturdu. Arkadaşının, fısıltısını işittiğinde başını sallamakla yetindi.
"Sakin ol, o iyi..."
Milia odadan çıkarken Abel'da yerine oturdu. Küçük Eira annesinin kolları arasına daha çok gömülerek gözlerini kapattı. Caelia omzuna aldığı şalı oğlunun üzerine örterken konuştu.
"Sonra devam edeceğiz." diyerek odadan hızlı adımlarla çıktı. Abel, kraliçesine yetişmek için adımlarını hızlandırdı ve onunla birlikte bahçeye çıkana kadar konuşmadı.
"Teşekkür ederim Abel. Sürekli yanımda olduğun için. Dedi Caelia. Abel'la birlikte göz önünde kalmayan banklardan birine oturduğunda.
"Her zaman yanınızda olacağım majesteleri." Dedi Abel başını hafifçe eğerek.
"Abel, bir şey sorabilir miyim?" dedi Caelia kafasını dağıtmak istercesine, Eira annesinin kucağında uykuya dalmıştı. Abel kadını dinlediğini belirtmek için gözlerini kadınınkilere sabitledi.
"Şey. Lord Oryn, bana ihanet etmediğini söylüyor yani o kadınla herhangi bir evlilik ilişkisi kurmadığını. Bu yeminimizi geçersiz kılar mı?"
"Majesteleri, evlilik yeminini kesinlikle bozabilecek iki şey vardır. Birincisi evli olmadığı kişi dışında biriyle ilişkisinin olması," dedi Abel kraliçenin anlayıp anlamadığını kontrol etmek için bir süre duraksadı anladığına emin olduktan sonra devam etti.
"İkincisi ise yemin üzerine yemin edilmesi. Evlilik mühürleri kesin bir şekilde çoklu ilişkiyi ve evliliği yasaklar. Yani Lord size o anlamda ihanet etmemiş dahi olsa yemin üzerine yemin ederek size ettiği yemini bozmuş."
"Teşekkür ederim. Bunu bilmeye ihtiyacım vardı." Diye mırıldandı Caelia. Tahta bankta kayarak başını Abel'ın omzuna yasladı. Epeyce yorulduğunu hissediyordu.
⚜
Ertesi Gün
Caelia, Bahar Odası'na ilerliyordu. Yapamadıkları toplantıyı telafi etmek için.
"Anne!" koridorun diğer ucundan gelen ses onu durdurdu. Yavaşça oğluna döndü. Eira hızla annesine koşarken Caelia dizlerini bükerek eğildi ve onu kucakladı.
"Ben de toplantıya katılabilir miyim?"
Caelia, gülümseyerek bu meraklı miniği onayladı. Bahar Odası'nın kapısında onu bekleyen Abel'a bakarak konuştu.
"Hadi koş, Abel'la birlikte odaya gir. Ben de şimdi geliyorum."
Eira başını aşağı yukarı sallayıp Abel'ın yanına gitti ve odaya girmeden önce adamın elini tuttu. Caelia koridorda bir süre derin derin nefes alıp sakin kalması gerektiğini kendine hatırlatıyordu.
Abel, prensi kucaklayarak annesinin tahtına oturtmadan önce altına bir yastık koyarak yükseltti. Odanın batı cephesinde bulunan duvarda önceki hükümdarları temsilen iki taç duruyordu. Biri Kral tacıydı diğeri ise Kraliçe tacı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Taç ⚜ Hükümdar Serisi I
Fantasy⚜️ WATTYS 2022 KAZANANI ⚜️ -Hükümdar Serisi- Tanrıça, evrenin parçalarından altı kadın yarattı. Onları yüce kıldı. Evreni doğumla ödüllendirdi. Yarattığı altı kadına evrenin dengesini görev biçti. Evrenin altı farklı parçası, yeryüzünden bir soy se...