Dentuman lagu yang sedikit rancak membuatkan aku mula tidak sedap hati ataupun tidak selesa. Kelihatan ramai jasad yang mula menari di tengah club seperti tidak ingat dunia. Aku sempat menggeleng tanda menyesal akan sikap mereka yang lupa akan Tuhan mereka. Ah! aku lupa, ni kan kota London.
Aku hanya mengekori jasad Arsyad Adyan dihadapan. dalam hati aku hanya memperbanyakkan mengucap. Club memang bukan tempatnya.
sedang aku sibuk mengekori Arsyad dihadapan, terasa satu tangan menarik aku kasar dari arah belakang lalu ditekup mulut aku rapat supaya aku tidak menjerit.
" Ephmmm!! Ephmm!!" ronta aku dengan sekuat hati. Mata aku hanya mampu melihat Jasad Arsyad Adyan mula menjauh tidak sedar akan apa yang sudah terjadi pada diri aku itu.
Puas aku meronta, tetapi tekupan pada mulut aku semakin kuat dan aku dibawa jauh dari tempat tersebut lalu aku dibawa ke satu tempat yang sunyi.
"Diam!!" kata Lelaki tersebut dengan tegas kepada aku.
aku masih meronta ingin melepaskan diri dari dirinya itu.
Lelaki itu memusingkan badan aku dan masih memeluk aku erat supaya aku tidak bergerak. Aku membulatkan mata akibat ketakutan.
"Shh..diam." pujuk Lelaki tersebut dengan lembut kepada aku. aku cuba mengawal ketakutan aku. tak cukup kena dengan Dean pagi tadi? sekarang aku kena dengan lelaki yang tidak dikenali pula sekarang. Arsyad Adyan jangan cakap!!
" Bagus!" puji lelaki tersebut apabila melihat aku mula mendiamkan diri tanpa banyak cakap dan tekupan dilepaskan pada mulut aku.
aku menarik nafas kasar lalu memandangnya tajam. aku cuba meleraikan pelukannya itu. Dasar pervert!!
Lelaki itu hanya tersengih sinis lalu melepaskan aku perlahan-lahan.
" Kau nak apa dari aku!!" soal aku dengan kasar. memang semua lelaki anggap dia permainan ke? dan aku sedikit terkejut apabila lelaki dihadapan aku ini fasih berbahasa melayu.
"sebelum itu? aku yang patut tanya kau." jawab Lelaki tersebut dengan tenang lalu disandar badannya pada dinding.
aku mengerutkan dahi.
" maksud kau?" soal aku dengan pelik.
" Siapa kau pada Arsyad Adyan?" soal lelaki tersebut dengan tenang dan mata coklatnya memandang aku tajam.
aku terdiam." Aku.." jawab aku dengan tergagap-gagap. Apa aku nak jawab ni? sebagai tawanan? hamba? Ahli D'yren?
Lelaki itu cuma masih menunggu aku untuk membuka mulut.
" Aku orang bawahan dia." jawab aku dengan selamba lalu riak muka cuba dikawal.
Lelaki tersebut tersenyum lebar mendengar jawapan aku.
" Wanita secantik kau, tak layak jadi orang bawahan dia. Bertuah tuan punya badan dapat kau." perli Lelaki itu lalu digeleng-gelengkan kepalanya itu.
Aku terdiam membisu. Aku tak faham sebenarnya. siapa lelaki ni? macam mana dia boleh kenal dengan Arsyad?
" Macam mana kau boleh kenal Arsyad?" soal aku dengan tegas.
Lelaki itu tersenyum sinis apabila mendengar soalan aku.
" See? kau panggil dia Arsyad je? nampak sangat kau bukan orang bawahan dia. jangan tipu aku." perli Lelaki itu lalu ketawa kecil apabila melihat aku terdiam kembali.
Aku hanya mampu memandang ketempat lain.
" Nama aku Zyren Iskandar. Serangkap kawan kepada Arsyad Adyan D'yren. Aku cuma curious apabila tengok kau bila dengan dia. so we are at here." kata Zyren dengan tenang.
YOU ARE READING
𝐏𝐎𝐒𝐒𝐄𝐒𝐒𝐈𝐎𝐍 ©
Любовные романы" how I can say it? my life used to be unhappy, but why does my life suffer more?" - Hafsya. " You deserve it, and I want to see your life become like a hell."- Arsyad. " Are you happy when you see someone hurt?" - Hafsya. " I just hurting someon...