လက်စားချေဖို့

589 33 0
                                    


Charm နောက်မှာ တိတ်တိတ်လေးလိုက်သွားသော Christ ကို ကြည့်ရင်း.... Lewis သက်ပြင်းအရှည်ကြီးချလိုက်သည်။ နှုတ်မှ တိုးတိုးလေး

"ငါ ဘယ်သူ့အတွက်ကြောင့် အဖေ့ သဘောကျ ဒီလိုတွေ ကစားပေးနေရတာလည်း Christ မင်းအာ့လို လုပ်တိုင်း အဆင်မပြေဘူး.... 😣😣😣"

"ကျွန်တော့ဘာသာ အနောက်က လိုက်ခဲ့မယ်..... "

"အခုချက်ချင်း ဒီအနွေးထည်ခြုံပြီး ကားပေါ်တတ်လိုက် Christ ငါ မင်းကို မမေးမချင်း စကားတခွန်းမှ မပြောပဲ ငြိမ်ငြိမ်လေးလိုက်လာခဲ့ပါ"

"ကျွန်တော်က ခင်ဗျားပြောတိုင်းလုပ်မယ် ထင်လား လား"

"DD တတ်ပါရှင့်, မင်းသားလည်း တတ်ပါရှင့်"

"အာ အိုကေ "

💭အင် ငါဘာလို့ သူစကားကို နားထောင်လိုက်တာပါ့လိမ့် သူ့ရုပ်တည်ကြီးနဲ့ အေးစက်တဲ့အသံကြောင့်လား💭🙄🙄

"Charm ခင်ဗျား...... ???"

"Phone Ringing, Incoming Call 📲 Duuuuuu! Hello Charm ပါ.......... 😐😐😐😐 Rose ရှေ့နား ရောက်ရင် ကားခဏရပ်ပေးပါ.။"

"ရှင်?? ဟုတ်ကဲ့!! ရှေ့ကွေ့နား ရပ်လို့အဆင်ပြေတဲ့ နေရာ ခဏရပ်ပေးနော် DD ကိစ္စရှိလို့"

"ဟုတ်ကဲ့ "

Lexus ES luxury Type Car ငွေရောင်လေး လမ်းဘေးတစ်နေရာ ထိုးရပ်လိုက်သည်။ Charm ကားပေါ်မှ ဆင်းလိုက်ပြီး ကားခေါင်းခန်းရှိ သူမ PA Rose ကို မှာလိုက်သည်။

"Rose ကိုယ်ဝယ်စရာလေးရှိလို့ ရုံးကို Christ ကို ခေါ်ပြီး ပြန်နှင့်လိုက်တော့နော်"

"အာ ဟို DD ခိုင်းစရာရှိရင် Rose ကိုပြောပါ စောင့်ပေးပါ့မယ်"

"ရတယ် Rose ခဏပဲ ရိုက်ကွင်းမှီအောင်သာ ပြန်ပေးပါ အရေးကြီးရှိလာရင် ကိုယ့်ဖုန်းကို ဆက်လိုက်ပါ သွားတော့"

"ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့😥"

Rose တို့ ကားကို ဆက်မောင်းလာခဲ့သည်။ ကားဘေးမှန်မှ တဆင့် နောက်မှာ ဆင်းနေခဲ့တဲ့ DD ကို ကြည့်နေရင်း..."

"ရို့ မင်း ရေခဲဘုရင်မကို ကြိုက်နေတာလား???"

"😏 ဘာရှင့် DD က ကျွန်မ အထက်လူကြီးပါ ရှင့်ကြောင့် DD ဘယ်လောက် ဒီနေ့ အလုပ်ရှုပ်လိုက်ရလည်း ဒါတောင် ရှင်က ဒီလို နောက်ပြောင်နေနိုင်သေးတယ်"

Why Can't I hold youWhere stories live. Discover now