Alexကိုသာ သူမအပိုင်အဖြစ်ရမယ်ဆိုရင် ရင်းရဲပါတယ်....

419 16 0
                                    

သူမကို တင်းတင်းကျပ်ကျပ်ဖက်ထားတဲ့ Alexလက်တွေက သူမ ခါး မှ တဖြေးဖြေး ရွေ့လာသည်ကို Merry မကြည့်ပေမယ့်လည်း သိနေသည်။ ဖက်ထားတာကို လွှတ်ပေးသည်ဟု ထင်လိုက်သည့် Merry အတွေးဟာ Alexလက် သူမ ညဝတ်အင်္ကျီအောက်သို့ လျှိုဝင်လာသည့် အတွက် သူမအတွေးမှားမှန်းသိလိုက်သည်။ Alexလက်ကို ဖမ်းဆွဲလိုက်ရင်း..

Merry - " Al..Alex ဘာလုပ် အ.. Ahh!Ngh!! မရဘူး ရပ်တော့ Alex!!"

သူမရဲ့ ဟန့်တားသံကြောင့် နှုတ်ခမ်းလေးကို ဆူပြီး ကလေးတစ်ယောက်က ပူဆာသလို ပြောလိုက်သည့် Alexပုံစံကြောင့်...
Alex(Charm) - " မရဘူးလား?? ဘာလို့လည်းဟင် ကိုယ်က လိုချင်သေးတာကို "

🗯️💭 အာ !! သေစမ်း Alexဒီလို ပုံစံကြောင့် ငါဘယ်လို လုပ်ငြင်းနိုင်တော့မှာလည်း ငါလည်းတော်တော်ကိုပဲ 💭💭 Merry လေကို ရှုထုတ်ပြီး Alex ပါးလေးကို ကိုင်ကာ နှုတ်ခမ်းကို နမ်းလိုက်ရင်း

Merry - " အိုကေ ဒါပေမယ့် တခါပဲနော် မနက်ကျရင် သွားစရာရှိသေးတယ်"

Alex - " အို..ကေ !"

သူမ၏လိုက်လျောမှုကြောင့် ပျော်ရွှင်ကျေနပ်သွားသည့် Alexကို ကြည့်ရင်း... 💭 Alexကို ဒီလိုပဲ ဖြစ်ဖြစ် ခဏတာလောက်ပဲ ဖြစ်ဖြစ် ပျော်စေချင်တယ် 💭 ဒါ.. ဒါပေမယ့်

Merry - " Ah!! Ahhh ! Ngh! Aaaa! မ မကိုက်နဲ့တော့ Al.. Alex ထပ်ပြီး မ မထည့်နဲ့ နဲ့ ArrAhhhhhh! Ah! တစ် တစ်ခါ ပဲ ဆို Ah!!Immmm! Immm! Ah အာ့ အာ့နား Ahh ! ထပ် ပြီး မ မရတော့ ဒီအတိုင်း ဆက်ထည့်နေရင် မ မခံနိုင်တော့ ArAhh! ဟင့် ဟင့်"

သူမ အောက်တွင် ဖရိုဖရဲ လေးနဲ့ နှုတ်ခမ်းလေးကို ဖိကိုက်ထားပြီး မပီမသ ငြီး နေသည့် Merryကို Alexမြတ်နိုးစွာကြည့်မိသည်။ မျက်ရည်လေးများ စို့နေသည့် Merry မျက်ဝန်းထောင့်နားလေးကို Alex ခပ်ဖွဖွလေး ငုံကာ နမ်းလိုက်သည်။

Alex - " မကောင်းလို့လား ပေပီ ရယ် ? ပေပီ သိရဲ့လား ပေပီရဲ့ ဒီလို ပုံစံကို အပေါ်က ဒီလို မိုးကြည့်နေရတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ မြင်ကွင်းက ဘယ်လောက်တောင် လှပနေလည်းဆိုတာ ကိုယ်စိတ်ထိန်းဖို့ဆိုတာ မဖြစ်နိုင်ဘူး "

Merry - " ကောင်း.. ပေမယ့် Limit တော့ရှိတယ်လေ တခါထဲဆိုပြီး ဘယ်နှစ်ခါတောင် လာလုပ်နေတာလည်း နာ နေပြီ ဟင့် ဟင့် "

Why Can't I hold youWhere stories live. Discover now