Chapter 12

815 39 0
                                    

"ဒေါက် ဒေါက် Uncle သမီးပါ"

"Alex"

"ဟုတ် Charm လို့ခေါ်တာ ပိုအဆင်ပြေတယ် Uncle"

"အာ Uncle လည်း မေ့မေ့ သွားတာ Uncle ပြန်ရောက်ရောက်ချင်း ဟိုကို သွားလိုက်သေးတယ်"

"ဟုတ် Uncle ဘာကိုပြောချင်တာလည်း?"

"သမီး လာသွားသေးတယ် ပြောနေလို့ Uncle တောင် အဆင်ပြေတာပေါ့လို့ ပြောခဲ့သေးတယ် "

"နောက်ဆုံး အနေနဲ့ လာတွေ့တာလို့ သွားပြောတာပါ တကယ်လို့ ထောင်က လွတ်လာခဲ့ရင်တောင် သမီးတို့ အုတ်ဂူတွေ ထားတဲ့နေရာတွေ လိုက်မစုံစမ်းဖို့နဲ့ တွေ့စရာမလိုတဲ့အကြောင်း သွားပြီး အသိပေးတာ"

"ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် Charm ဆယ်နှစ်တောင်ကြာသွားခဲ့ပြီပဲ ပြီးတော့ အရေးကြီးဆုံးက သမီးရဲ့ အဖေ ပဲလေ အရင်တုန်းက အကြောင်းတွေပြန်တွေးပြီး ခွင့်လွှတ်..... "

"Uncle! သမီး ကြုံခဲ့ရတာ သမီးပဲ သိပါတယ် ဒီအကြောင်းရာဆိုရင်တော့ Uncle ကို သမီးဆက်မပြောချင်တော့ဘူး"

"အာ Sorry သမီး Uncle လည်း သမီးနဲ့တော်တော်ကြာမှ စကားပြောဖြစ်တာကို သမီးမကြိုက်တဲ့ဟာတွေကြီးရွေးပြောမိသလိုဖြစ်နေတယ် ကဲပါ ဘယ်လိုလည်း Merry နဲ့ကော အဆင်ပြေသွားကြပြီလား ဒီအိမ်မှာ နေသားကောကျရဲ့လား???"

"Uncle သမီးတစ်ခုတောင်းဆိုချင်တယ် ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်......."

"ဟာ Charm သမီးလာ ထမင်းစားဖို့ အဆင်သင့်ဖြစ်နေပြီ"

"ငါ့လည်း ခေါ်ကြပါအုန်းဟ ဟင် Merry ကိုယ့်အဖေကိုတောင် နှုတ်မဆက်ပါ့လား?"

"ဟုတ် အဖေ😌"

"ဒီလိုမှပဲ ကဲကဲ မင်းလည်းထိုင် / Charm လည်းထိုင် / Merry! မမကို အရင်ထည့်ပေးအုန်းလေ "

"Alex က အာလူးမှ မကြိုက်တာ သမီးက အာလူးယူနေတာလေ 😒"

"Merry! မမ , အာ့တာ မမ လို့ခေါ် အရင်က မပြောဘူးဆိုတာက ရသေးလို့ အခုက Charm က တရားဝင် ဖေဖေရဲ့ သမီးအကြီး သမီးအမ အဖြစ် ဒီအိမ်ရဲ့ အိမ်ထောင်စုစာရင်းထဲမှာ ပါနေတာ ပတ်ဝန်းကျင်ကို ဂရုစိုက်ရမယ် အလုပ်image မှာ ညီအမချင်းအဆင်မပြေဘူးဆိုတဲ့ ​ကောလဟာလတွေ တတ်လာမယ် ဆိုတာ ငါ ခဏခဏသင်နေတယ် 😡"

Why Can't I hold youWhere stories live. Discover now