Heräsin hiljattain.
Kasvoni olivat Jaen niskassa. Hän tuoksui hyvältä. Siirryin häntä lähemmäs ja halasin häntä kuin karhu. Hän oli lämmin. Käteni olivat kiertyneet miehen alastoman vartalon ympärille ja tunsin sileän ihon sormieni alla. Jaella oli hieman arpia vartalossaan Nokin jäljiltä.
Asetin märkiä suudelmia Jaen kaulalle.
Silitin hänen vatsaansa samalla.
Jae murahti pienesti."Mä en halua uutta kierrosta, Noen~" Jae valitti. Lopetin käteni liikkeen ja asetin pari viimeistä pusua hänen kaulalleen.
Hän ei varmaan pystyisi kävellä tänään. Olimme menneet uusia kierroksia aamuyöhön asti. Minusta tuntui pahalta häntä kohtaan. Mutta en silti katunut viime yötä. Se oli mahtavaa.
Vilkaisin kelloa.
Kello oli kaksi iltapäivällä. Nauroin matalasti.
Jae oli varmaan todella väsynyt.Nousin ylös sängystä ja käärin Jaen varovasti peittoon, jotta lämpö pysyisi sisällä. Vedin päälleni lökärit ja astelin keittiöön. Tein kahvia ja kaadoin sitä kahteen kuppiin. Tein myös kaksi voileipää ja laitoin kaiken tarjottimelle. Laskin lasiin vettä ja nappasin kaapista särkylääkkeen Jaelle. Tiesin, että hän tarvitsisi sitä.
Kävelin kohti makuuhuonetta, kun yhtäkkiä kuulin tömähdyksen ja itkuisen äänen.
Astelin nopeasti huoneeseen ja helpotuin, kun näin Jaen ehjänä lattialla. Mutta hän itki ja näytti olevan kivuissa. Olinko oikeasti noin kovakourainen viime yönä?Laskin tarjottimen nopeasti työpöydälle ja laskeuduin Jaen eteen. Hän nojasi rintaani vasten väsyneenä.
"Ei vittu, Noen. Mun perseeseen sattuu ihan vitusti", Jae valitti. Minusta tuntui todella pahalta nyt.
"No... kai sä silti nautit eilisestä?" Kysyin virnistäen.
Jae punastui ja nyökkäsi pienesti. "Silti, sattuu."Nostin Jaen hellästi syliini ja kannoin hänet sängylle. Hain tarjottimen ja asetin sen peiton päälle.
Ensiksi annoin Jaelle särkylääkettä ja sitten söimme aamupalaa.
"Voidaanko me mennä suihkuun?" Jae kysyi väsyneenä.
"Joo, odota", sanoin ja nousin ylös. Asetin tarjottimen sivummalle ja nostin Jaen sitten syliini. Hän oli vieläkin alasti ja virnistin hänelle. Mies punastui ja yritti peittää itsensä käsillään.
"Älä ujoile, Jaejae~ mä olen jo nähnyt kaiken."
Jae piilotti naamansa kaulaani ja minä nauroin.
Laskin kylpyammeeseen kuumaa vettä. Istuin maassa odottamassa ja Jae istui sylissäni, vieläkin voivotellen kivusta. Piirtelin hänen selkäänsä kuvioita rauhoittavasti.
Kun amme oli täynnä, laskin Jaen veteen. Vedin lökärini pois ja astuin hänen seuraansa.
Nojasin ammeen reunaan ja vedin Jaen hellästi jalkojeni väliin, annoin hänen nojata rintakehääni. Jae antoi päänsä laskeutua olalleni.Samalla kun Jae rentoutui, minä pesin häntä saippualla.
Nappasin suihkukahvan ja pyysin Jaea istumaan suorassa ja nojaamaan päänsä taakse. Kastelin hänen hiuksensa. Nappasin shampoopullon ja levitin shampoota miehen hiuksiin. Hieroin Jaen päänahkaa, levittäen shampoon kaikkialle.
Jae humisi tyytyväisesti tunteesta.
Pesin shampoon pois mieheni hiuksista hellästi.
Ja se sai minut miettimään. Oliko hän mieheni?
"Jae. Mä... voidaanko me...", sopersin hetken.
Jae kääntyi ympäri ja istui syliini, katsoen minuun huvittuneena. "Mitä?"
"Mitä me ollaan?" Kysyin.
"No, mitä eilinen oli? Ei kai ystävät niin tee?" Jae kysyi.
"No... jotkut ystävät kyllä tekee niin, Friends with benefits, you know?" Kysyin.
"Noen. Me ihan tosissaan sanottiin eilen, että rakastettiin toisiamme", Jae totesi kyllästyneesti ja huvittuneesti, mutta hieman epävarmasti.
"Niin... mä rakastan sua. Mutta... entä jos sä sanoit sen ystävänä?" Kysyin hölmösti.
"Vaikutanko mä siltä, kuin pitäisin sua vain ystävänä?" Jae kysyi, nostaen kulmaansa.
"E-et..."
"Juuri niin. Noen, ole mun poikaystävä", Jae pyysi. Tai käski, en tiedä.
"O-okei", kuiskasin. Jae alkoi nauraa.
"Oletpa sä ujo tänään! Todella erilainen kuin eilen", Jae vitsaili.
Otin hänen leukansa käteeni ja nostin hänelle kulmiani haastavasti. "Miten olisi vielä viimeinen kierros?"
Jaen silmät suurenivat ja hän istui kauemmas.
"Jätä mut ja mun perse rauhaan, edes hetkeksi", Jae pyysi. Nauroin pienesti ja pörrötin poikaystäväni märkiä hiuksia. "Okei."
Jae istui minua lähemmäs ja alkoi vuorostaan pestä minua.
Kun olimme valmiita, nousin ylös ja kuivasin itseni. Huomasin Jaen tuijottavan minua ja vinkkasin hänelle silmääni. Jae katsoi punastuen muualle. Solmin pyyhkeen lantiolleni ja autoin sitten Jaen pois kylpyammeesta.
Hän istui ammeen reunalle ja aloin kuivata häntä. Sitten vedin hänet pystyyn ja kiedoin pyyhkeen hänen lantionsa ympörille. Huomasin hänen jalkojensa tärisevän pienesti.
"Vau. Olinpa mä kovakourai-"
"Ole vain hiljaa."Kannoin Jaen makuuhuoneeseen ja puin hänet suureen huppariin ja lökäreihin. Laitoin samankaltaiset vaatteet päälleni.
"Vietetään päivä kotona. Sä et taida kestää ulos menemis-"
"Noen! Älä tee hauskaa minusta", Jae valitti minulle keskeyttäen lauseeni ja läpsäisi kättäni."Okei, okei. Mä lopetan. Anteeksi", pahoittelin ja asetin suudelman Jaen otsalle. Ymmärsin silloin, että nyt voisin suudella häntä milloin vain halusin ja saisin halata häntä ja tehdä kaikkea mitä parit tekivät. Koska hän oli poikaystäväni.
Ajatus sai minut hymyilemään leveästi.
"Mitä?" Jae kysyi ihmeissään.
"Mä en voi uskoa, että sä olet oikeasti mun", minä hihkaisin ja halasin Jaea pehmeästi.
Jae nauroi söpösti.Vietimme päivän olohuoneen sohvalla. Katsoimme elokuvia, suutelimme ja menimme välillä päiväunille.
Olin onnellinen.
ESTÁS LEYENDO
𝓗𝓲𝓻𝓪𝓮𝓽𝓱
Acciónᴶᵃᵉ ˡⁱⁱᵗᵗʸʸ ᴹᵃⁿⁱᵃᶜ ⁿⁱᵐⁱˢᵉᵉⁿ ᵐᵃᶠⁱᵃᵃⁿ ʲᵃ ᵗᵃᵖᵃᵃ ᵖᵉˡᵒᵗᵗᵃᵛᵃⁿ ʲᵃ ᵖⁱⁱᵗᵗᵃᵃᵐᵃᵗᵗᵒᵐᵃⁿ ᴺᵒᵉⁿⁱⁿ. 🏳️🌈 [Tämä on huono, en suosittele lukemaan💀]