Tanssahtelin Markin pihalle ja pimpotin ovikelloa.
Hän oli pyytänyt minua viettämään kanssaan aikaa.
Ovi avautui ja Mark astui terassille hiukset sekaisin ja väsynyt hymy huulillaan.
"Hei, Jae. Sisään siitä!" Mark käski. Nauroin pienesti ja astuin sisään. Otin kenkäni pois ja astuin Markin taloon.
Me aina juttelimme ja juoruilimme toisillemme, varsinkin Lucasista ja Noenista.
Mark toi poppareita olohuoneeseen kaljan kera ja asetti ne olohuoneen pöydälle.
"Miten menee?" Mark kysyi.
"Mä en kertonut tätä puhelimitse, koska halusin kertoa kasvotusten. Mä ja Noen ollaan yhdessä, ollaan oltu ystävänpäivästä lähtien", kerroin Markille hymyillen leveästi.
"Omg! Ja sä et kertonut aiemmin?! Siitä on hemmetti viikko!" Mark huudahti kuin olisin pettänyt hänet.
"No anteeksi!"
"Mutta hei, hei! Mitä tapahtui? Miten se tapahtui? Kerro yksityiskohdat", Mark vaati innoissaan.
Nauroin pienesti, hieman hermostuneesti. Join kaljaa vähän.
"Me vietettiin koko ystävänpäivä yhdessä. Lopuksi me mentiin huvipuistoon. Ne laitteet oli hirveitä. Mutta lopuksi me mentiin maailmanpyörään-"
"Mä tiedän jo mitä tapahtuu! Te suutelitte sen huipulla", Mark puhui puolestani. Napsautin sormiani nyökytellen. "Juuri niin."
"Mutta niin. Se suudelma oli aika nälkäinen. Kun astuttiin ulos vaunusta, Noen alkoi vetää minua kohti kotiaan. Herranjumala, hän melkein juoksi, niin epätoivoinen hän oli", kikatin itsekseni.
Markin suu tippui ja hänen silmänsä suurenivat.
"Panittekste?"
"Omg! Mark, miten sä voit kysyä sen noin suorasti?" Kysyin nolona, asettaen käteni poskilleni, jotka kuumenivat. Mark vain nauroi. Suuni kuiveni, joten join kaljatölkin tyhjäksi nopeasti.
"Me suudeltiin iha kunnolla hississä ja eteisessä ja sit mentiin makkariin. Tota noin, kröhöm, siinä jossain vaiheessa sanottiin rakastavamme toisiamme. Ja tota... me lopetettiin siinä... neljän maissa-"
"Vau. Sun miehellä on kyllä kunnon-"
"Shh, shh! Joo, mä tiedän, se oli kauan. Mä ihan kirjaimellisesti en pystynyt kävellä seuraavana päivänä ja kaaduin lattialle", kerroin Markille.
"Auts. Tiedän tunteen. Joskus Lucas menee kovaa", Mark totesi.
"Mun ei tarvinnut tietää tuota hänestä."
"No itse kerrot miehestäsi samaa!"
"Joo joo.""Seuraavana päivänä herättiin iltapäivällä. Me mentiin peseytymään yhdessä ja siinä samalla puhuttiin asiasta ja mentiin yhteen. Ja sitten päivä kului sohvalla elokuvien ja päikkäreiden keskellä", kerroin, hymy naamallani.
"Elokuvia ja päikkäreitä? Ei muuta?"
"No, kyllä me suudeltiin siinä jonkin verran mutt-"
"Noen näyttää olevan aika nälkäinen mies."
"Mark!" Huusin nolostuneena ja peitin naamani. Hän vain käkätti. Sitten hän nousi ja katosi keittiöön, sekä palasi uusien kaljatölkkejen kanssa. Hän heitti minulle toisen niistä ja avasin sen. Se kuohusi yli, jolloin jouduin nuolla tölkin reunasta kaljanrippeet. Join tölkin tyhjäksi sekunneissa.
Mark oli sanomassa jotain, kun yllättäen ovikello soi. Katsoimme toisiamme ihmeissämme ja nousimme ylös, astelimme varuillamme ovelle.
Mark katsoi ovireiästä ulos ja katsoi minuun hätääntyneenä.
YOU ARE READING
𝓗𝓲𝓻𝓪𝓮𝓽𝓱
Actionᴶᵃᵉ ˡⁱⁱᵗᵗʸʸ ᴹᵃⁿⁱᵃᶜ ⁿⁱᵐⁱˢᵉᵉⁿ ᵐᵃᶠⁱᵃᵃⁿ ʲᵃ ᵗᵃᵖᵃᵃ ᵖᵉˡᵒᵗᵗᵃᵛᵃⁿ ʲᵃ ᵖⁱⁱᵗᵗᵃᵃᵐᵃᵗᵗᵒᵐᵃⁿ ᴺᵒᵉⁿⁱⁿ. 🏳️🌈 [Tämä on huono, en suosittele lukemaan💀]