Juhlat olivat oikeastaan olleet todella tylsät.
Liikaa ihmisiä. Tylsiä ihmisiä.
Mutta Johnny oli ollut kanssani. Hän oli hyvää seuraa.
Taisin tykätä hänestä enemmän kuin pitäisi.
Istuin työhuoneessani ja hörpin kahvia, mietin asioita.
Kuka tappoi Carlin?
Miksi Psycholle antamistamme kamoista puuttui pari grammaa?
Kuka oli syyllinen tähän kaikkeen?
Puhelimeni soi ja vilkaisin näyttöä.
Se oli Psychon johtaja.
Huokaisin syvään ja vastasin puheluun. Miksei hän soittanut Onille?
"Onko Ten puhelimessa?"
"Kyllä on. Mitä haluat?"
"Yksi jäsenistämme on kuollut."
"Miten se liittyy minuun?"
"Hänet oli murhattu Maniacin vuosipäiväjuhlissa. Haluan puhua tästä sinulle, koska luotan sinuun eniten. Ja muistat varmasti, että ette antaneet kaikkea kamaa vielä. Pari grammaa puuttui. Miksi?"
"Voi herranjumala. Voidaanko sopia vain välimme? Psychon ja Maniacin välille on tullut liikaa esteitä. Emme tiedä, miksi kamoista puuttui osa. En tiedä, kuka jäsenenne murhasi. Ja ne huumeet, me tarkistimme niiden määrän ennen lähtöä, ja siinä oli kaikki. En tiedä kuka ne otti, mutta hän otti ne varmasti juuri ennen keikalle lähtöämme", selitin kyllästyneenä.
"Okei. Sä voit hyvittää asian maksamalla takaisin sen osa huumeista, mikä puuttui ja kertomalla minulle kuka ne otti."
"Minusta tuntuu, että se on meidän ongelmamme, kuka ne otti. Hän on joku Maniac X:n sisällä. Joku, joka halusi pilata keikkamme. Voin yrittää kuitenkin etsiä hänet käsiini. Kun taas siirrytään teidän kuolleeseen jäseneenne, en tiedä kuka hänet murhasi. Se voisi olla kuka tahansa. Ja kun puhutaan Carlin menehtymisestä, sinä et myöskään tiedä kuka hänet tappoi. Olemme tasoissa. Molempien jengien jäsen tapettiin. Mun täytyy vain antaa sulle huumeita korvaava rahasumma, vai mitä?"
"Kyllä. Se on 490 euroa, suunnilleen. Mun vasen käsi laski sen. Mutta silti, yritä etsiä myös Nadjan murhaaja, niin mä yritän etsiä Carlin murhaajan."
"Selvä. Mä lähetän rahasumman sulle. Oli kiva keskustella. Heippa."
"Hyvästi."
Lopetin puhelun huokaisten.
Voi vittu.
Miten minä löytäisin huumeiden varastajan? Ja sen Nadjan murhaajan? Oliko se murhaaja joku ryhmästämme, vai jostain maailman toiselta puolelta?
Lähetin Psychon johtajalle rahasumman ja huokaisin ärtyneenä.
"Kuka varasti ne huumeet? Kuka hemmetti tappoi Carlin? Ja kuka tappoi Nadjan?" Kysyin itseltäni ihmeissäni.
Ovelta kuului koputus ja ovi aukesi heti jälkeen.
Yllätyksekseni näin Nokin. Hän näytti yhtä kylmältä kuin yleensäkin.
"Mä kuulin sun keskustelun. Mä voin auttaa, koska tiedän vastauksen kaikkiin kysymyksiin."
"No, istu alas, ole hyvä. Selitä."
"Huh. Okei. Eli, aloitetaan siitä, kuka Nadja on. Hän on oikeastaan minun exäni. Hän halusi minut takaisin ja oli todella omistuksenhaluinen. Hän tappoi Carlin. Olen varma asiasta. Kuulin, että hän ei ollut Carlin kuoleman aikoihin kotonaan tai Psychon päämajalla. Hän kosti minulle, siis.
Joten kyllä, minä tapoin hänet. Tiedän, että se ei kuulunut suunnitelmiin, mutta en voinut estää itseäni. Hän tappoi rakkaani, en voinut jättää häntä eloon.
Nadja tappoi Carlin, ja minä tapoin hänet. Minulla oli oikeus siihen."
Tuijotin Nokia sanattomana.
"Okei", tokaisin hetken päästä. "Kyllä minä näen, että miksi teit niin. En syytä sinua. Jos joku tappaisi rakkauteni, tappaisin heidät harkitsematta. Mutta... sanoit tietäväsi vastauksen kaikkiin kysymyksiin?
Kuka varasti huumeet?""Juuri ennen kuin lähditte, näin hänen kävelevän huumehuoneeseen ja näin kuinka hän otti laatikosta jotain, ja piilotti sen hyllyyn. Kun tulitte takaisin, hän vei ne pois."
"Noki. Kuka. Hän. Oli."
"Jae Neo Rose."
YOU ARE READING
𝓗𝓲𝓻𝓪𝓮𝓽𝓱
Actionᴶᵃᵉ ˡⁱⁱᵗᵗʸʸ ᴹᵃⁿⁱᵃᶜ ⁿⁱᵐⁱˢᵉᵉⁿ ᵐᵃᶠⁱᵃᵃⁿ ʲᵃ ᵗᵃᵖᵃᵃ ᵖᵉˡᵒᵗᵗᵃᵛᵃⁿ ʲᵃ ᵖⁱⁱᵗᵗᵃᵃᵐᵃᵗᵗᵒᵐᵃⁿ ᴺᵒᵉⁿⁱⁿ. 🏳️🌈 [Tämä on huono, en suosittele lukemaan💀]