~Amikor először hívod Daddynek~
🔸Jin🔸Már két órája várod, hogy barátod kijöjjön a fürdőből. Mikor már kezded megunni a várakozást elindulsz a fürdő fele ahol barátod a tükörben nézegeti magát.
-Mit csinálsz? -kérdezed a ajtókeretnek dőlve mire feléd fordul mosolyogva.
-A gyönyörű arcomat nézem. -adja a nyilván való választ majd visszafordul a tükör fele.
-Csodálatos vagy Daddy. -forgatód meg szemed.
-Tudom. -helyeseli kijelentésedet- Fhuu... Miért vagyok ilyen szé... -végre leeset neki-... Várj mi? -kérdezi hülye arccal.
-Daddy?
-Ahh igen, csodálatos vagyok. -legyint meg nem létező haját. Te csak halántékodat dörzsölgetve hagyod ott a hercegnődet.🔸Suga🔸
Sugával nagyon ritkák a cuki pillanatok, de amikor ezek a pillanatokat élitek azokat kiszoktad élvezni. Ma este is egy ilyen pillanat van. Az ágyban ölelkeztek és egymás arcát piszkáljátok.
-Későre jár baby. -simitja meg arcodat- Aludnunk kellene. -mondja szokásos fáradt hangján.
-Okay, Daddy. -nyomsz puszit ajkára- Jó éjt. -dőlsz mellkasára. Yoongi kikerekedet szemekkel bámul maga elé.
-D-Daddynek hí-hívtál? -kérdezi dadogva.
-Igen, daddy. -kuncogod el magad. Nem láttad reakcióját , de biztos voltál benne, hogy Yoongi teljesen el pirult.
-Um, rendben. -kezdi el simogatni fejedet- Jó éjt. -próbál bele törődni barátod. Békésen aludtál még Yoongi álmatlanul feküdt melletted.🔸Hoseok🔸
-Daddy, itt a spriteod. -kiálltod el magad mikor belépsz a próbaterembe.
-M-mi? -esik el amint meghalja új becenevét.
-Hoztam spriteot. -emeled fel az említett üdítőt.
-A-az jó. -indul meg feléd- D-de, hogy hívtál az előbb? -fogja meg kezedet miközben csillogó szemmekkel bámul téged.
-Daddy? -nézel értetlen fejjel.
-Úristen! -kezd el fel alá ugrálni.
-Tudom. -rakod le italát a földre- Na mutasd a táncodat. -ülsz le a földre.
-De nem tudom figyelemen kívül hagyni. -csúszik oda hozzád majd megölel.
-Tudom. -puszilod meg arcát- Na hajrá. -mutatsz a terem közepére.🔸Namjoon🔸
Nam stúdiójában a kanapén aludtál.
-Édes, egy óra múlva mehetünk haza, okay? -motyogta székéből.
-Okay Daddy. -ülsz fel a kanapén majd megdörzsölöd szemedet. Namjoon feléd fordul. Arca még mindig fáradt volt, de láttad rajta az összezavarodotságot.
-Minek hívtál? -nyalja meg ajkát.
-Daddy.. -jött úgy ki szádon mint egy nyögés.
-Oké... -fordul vissza székével és folytatja tovább munkáját. Te csak megkönnyebbülve és kipirultan dőlsz vissza a kanapéra.🔸Jimin🔸
Késő este értél haza.
-Daddy! -lépsz be a bejárati ajtón- Itthon vagyok. -mondod miután beléptél a nappaliba. Jimin amint meghallota új becenevét elő bújt belőle a kanos énje. Meredten bámultáttok egymást. Nem tudtad mit kéne csinálnod. Pedig nagyon jól tudtad, hogy Jimin azt várja, hogy csinálj valamit.
-Huh.. Most úgy nézel ki mint egy kiscica. -kezd kuncogva közeliteni feléd.
-Miről beszélsz? -teszed mellkasára kezedet, hogy ne tudjon a falhoz préselni.
-Daddynek hívtál. -fogja meg kezedet és hozzád simul.
-Azért hívtalak úgy, mert szerintem aranyosan hangzik. -lököd el magadtól majd a szobája felé vetted az irányt.
-Ez nem... -fogja meg fejét- Tudod mit. -adja fel- Cs-csak hívj ahogyan akarsz. -lép be szobájába.
-Oké Daddy. -nyomsz puszit arcára egy száll fehérneműben.🔸Taehyung🔸
Hallottad, hogy Tae liveol ezért úgy gondoltad, hogy megleped őket.
-Hello armyk! -ugrasz Taehyungra.
-Itt van T/N! Yay! -ölel meg és kezd el ujjongani.
-Yay! -csatlakozol te is- Daddy és én ma együtt fogunk ma liveolni nektek. -mutatsz bele a kamerába.
-Yeah.. Várj, daddy? -mosolya rögtön lefagy.
-Igen. -mosolyogsz rá- Valami baj van? -mondod összezavartan.
-Um.. Jagi nem akarsz máshogy hívni? -húz magához közel- Tudod a Daddy azt jelenti... -harap ajkába-.. Valami nagyon rosszat jelent- suttogja füledbe.
-Ohhh.. Értem. -nézel rá szomorúan🔸Jungkook🔸
Jungkook a számítógépén játszott. Unatkoztál és te is szerettél volna játszani. Ezért kigondoltál egy tervet. Kook háta mögé lopakodtál.
-Daddy, éhes vagyok. -levette a fejhallgatóját és megállitotta a játékot majd feléd fordult.
-M-mi? -néz rád értetlenkedve.
-Éhes vagyok. -mondod egy ártatlan mosollyal.
-N-nem, előtte. -fogja meg vállaidat.
-Daddy? -döntöd oldalra a fejed mint aki nem értené.
-Oké..csinálok neked kaját. -hagy ott téged vörös arccal és a konyha felé megy.
-Köszi Dadddddy. -mondod elnyújtva.
Megveregetted saját válladat majd azonnal felvetted a fejhallgatót és elkezdtél játszani.