-Prima regulă în orice luptă este să nu lași niciodată garda jos. Și asta ar fi bine să faceți mereu, oriunde ați fi. Nu știți niciodată când puteți fi în pericol.
Îl privim toți trei de pe iarba din fața castelului în timp ce el stă în picioare.
-Gizeh, vino puțin, spune și mă ridic.
-Mai mult ca sigur nu o să aveți o armă la voi, așadar veți fi nevoiți să vă folosiți membrele sau obiectele din jurul vostru.
-Și dacă cealaltă persoană este înarmată? Întreabă Jason.
-Sau mai rău, dacă nu este o ființă umană? Întreb și las să-mi scape un râset neîncrezător.
-Să sperăm că nu se va ajunge acolo, zice privindu-mă intens, dar câteva dintre aceste reguli vă vor ajuta împotriva oricărui oponent. Să spunem că tu ești atacatorul Gizeh, iar eu sunt tu. Lovește-mă.
-Ce? Nu vreau să te lovesc, Adonis.
-Haide! Ți-e frică?
Mă privește provocator și nu mă pot abține să nu mă avânt spre el cu un pumn în aer. Mă prinde imediat de încheietură și îmi blochează lovitura fără să ajung măcar să clipesc.
-A doua regulă: anticipează mișcările oponentului. După cum ați văzut, eu sunt în avantaj pentru că i-am presupus mișcarea și mă pot folosi de asta.
Îmi simt mâna trasă în lateral și dusă la spate, iar corpul mi se apleacă în față involuntar când îmi pune presiune asupra cefei. Nici nu apuc să realizez și sunt pusă la pământ după ce mi-a lovit piciorul stâng cu al său. Îmi întinde o mână și mă agăț de ea vrând să mă ridic, dar mă aleg cu încă o lovitură ușoară de pământ și privirea îmi este intunecată de palma sa.-A treia regulă: să nu ai niciodată încredere în oponent. Orice părere ai avea despre el, nu te gândi că îți vrea binele. Acum dacă ar fi fost în realitate această luptă, Gizeh nu ar mai fi avut ochi. Ceea ce mă duce la a patra regulă: țintește în punctele sensibile. Cele mai potrivite sunt ochii, gâtul, pieptul, genunchii, iar dacă e bărbat, zona dintre picioare. Poți să te ridici acum.
Icnesc ridicându-mă pe picioare. Cine m-a pus să îi spun să ne învețe lucrurile astea? Nu putea să-l ia pe Jason drept sacul lui de box?
-Gata?
-Doar dacă mă vei pune jos, zice și îmi zâmbește sigur pe sine. Oftez și încerc să-mi aduc aminte de tot ce a spus până acum.
Nu lăsa niciodată garda jos.
Îmi încordez toți muschii și îmi ridic pumnii la nivelul pieptului. Face la fel și îl văd în câteva secunde cum dă să mă lovească în lateralul corpului. Mă feresc rapid și presupun că își va folosi acum cealaltă mână.
Anticipează mișcările oponentului.
Îi blochez la timp mâna stângă și profit când îi văd privirea surprinsă ridicându-mi genunchiul și lovindu-l unde îl doare mai tare.
Țintește punctele sensibile.
-Felicitări, ai câștigat! Scâncește și se apleacă în jos.
CITEȘTI
Legământul Partea I: Începutul
FantasyFiecare decizie pe care o luăm de-a lungul vieții ne conduce spre varianta noastră completă. Însă dacă în jocul destinului intervine un altul și îl întoarce pe al nostru la 180 de grade? Gizeh White este o tânără ce locuiește cu bunica sa în orașul...